Seiska: "Sebastian Tynkkysen öiset puuhat rakkaansa kanssa herättivät huomiota"
Kaupunkiloma Helsingin keskustan hotellissa ja pehmeät aamutakit..
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/salakuva-kohupoliitikko-sebastian-…
Kommentit (10)
Sepuko oli ottanut kunnon aamurodeot?
AP, kannattaa tosiaan hankkia se oma elämä ja elää sitä kuin elää sitä elämää muitten kautta.
Vierailija kirjoitti:
AP, kannattaa tosiaan hankkia se oma elämä ja elää sitä kuin elää sitä elämää muitten kautta.
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Ja persutko eivät elä pelkästään ma mujen ja heistä kirjoitettujen uutisten kautta? M52
Jokainen suomalainen maksaa Sebastian Tynkkyselle palkkaa ja odottaa häneltä jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen vasemmistolainen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa.
Kyllä sinä olet pesun kestävä persu.
Jos Seiskan jutussa olisi joku oppositioon kuuluvan puolueen näkyvä hahmo, niin persut rääpisivät tätä uutista räkä poskella.
Koska kyseessä on meidän pikku herra ST tumman poikaystävän kanssa, niin uutinen on kauheaa vainoamista.
Deport them, kuten Sebukin toivoi... siis molemmat voitaisiin häätää maasta.
Voi pientä raasua, tässäkö on oma elämäsi? Otan osaa.