Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
15341/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EBU on nyt suututtanut myös Euroopan Unionin komission. Komissio aikoo vaatia selvitystä miksi EBU oli kieltänyt Euroopan Unionin lipun. Hyvin menee.

Niin. Toisaalta,jos linja on että vain osallistuvien maiden liput sallitaan ja sateenkaarilippu. Niin se sitten on linja.

Nehän inisi,ettei yleisöön saanut tuoda translippuja tai nonbinäärilippuja.

Kai se raja on johonkin vedettävä.

Vierailija
15342/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen! Oliko nyt eka vuosi sitten 2015 että Månsia ei nähty viisuissa? Vai menikö multa ohi?

Oli. Måns on kommentoinut, että viisuihin haluttiin jotain uutta. Uusi oli kai sen toisen juontajan anoppi. Eipä sillä, parempi kuin Måns, mutta ihmetytti vähän. Aiemmat viisuvoittajat ABBA ja Loreenkin esiintyivät vain hologrammina tai makuulla.

Jos viisut olisi ollut Suomessa (onneksi ei), veikkaan, että Lordi ja Käärijä olisivat innostaneet yleisöä vähän enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15343/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei enää näkynyt:

Luulen, että te nimitätte toistuvasti Joostia  rumalla sanalla, mutta Joost on mies ja siksi tämä nainen hyökkäsi häntä vastaan.

Minä:

Tämä kusipää nainen (vastine) on mennyt rajojensa ja VALTUUKSIENSA yli kun on tunkenut itsensä ihan hengitysalueelle. Tämä on se rikollinen.

Vierailija
15344/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei enää näkynyt:

Luulen, että te nimitätte toistuvasti Joostia  rumalla sanalla, mutta Joost on mies ja siksi tämä nainen hyökkäsi häntä vastaan.

Minä:

Tämä kusipää nainen (vastine) on mennyt rajojensa ja VALTUUKSIENSA yli kun on tunkenut itsensä ihan hengitysalueelle. Tämä on se rikollinen.

Saman ilman hengittäminen ei ole rikollista. Uhkailu ja väkivalta on.

Vierailija
15345/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa on antanut upean kotiintulon omalle edustajalleen.

Toivottavasti Teemu ja Henri ja tanssijat on otettu riemulla vastaan.

Vierailija
15346/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla kuitenkin sitten on yhteinen faniklubi Venäjän (ja Iranin, Hizbollahin, Hamasin ja Turkin) kanssa: viha Israelia kohtaan.

Voi jukoliste. Sun on pakko olla Trolli tai sitten vaan joku järjettömän hitaalla käyvä. Venuille isreal on vain paikka jonka tilannetta voi käyttää hyväkseen. Ne vihaavat vain Ukrainaa, Eurooppaa, Natoa ja Yhdysvaltoja. Tietty läheisiä liittolaisia turkki ja iran pitää miellyttää ja ne taas toki vihaavat isrealia. 

Mä olen vannoutunut Käärijän fani, sitä en pyydä anteeksi keltään ja miksi pitäisi?  Siksi en siedä että sitä solvataan ja uhkaillaan. Ja nämä israt on ihan törkeitä ja hulluja. Käre muka antisemitisti!!! Pąskat minä tommosista piittaan, olkoon niillä kuinka kamalaa (ja kun ei edes ole.) 

Vierailija
15347/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei enää näkynyt:

Minä:

Saman ilman hengittäminen ei ole rikollista. Uhkailu ja väkivalta on.

Mikä oli väkivaltaa?? Ei edes koskenut nainen työnsi kameransa, mikä lie ruikula ihan hänen käteensä, se on itseaiheutettua ihan selkeä tapaus. Joost ei uhkaillut. Mitä Joost sanoi ja mitä nainen sanoi???

Vierailija
15348/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän niillä ollu kentällä vastassa kuin joku toimittaja ja pari hassua nimmarin pyytäjää. 

Vierailija
15349/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelin lähettiläs Venäjälle Simona Halperin kiitteli juuri maiden hyviä suhteita. Israelhan on kieltäytynyt tukemasta Ukrainaa.

Vierailija
15350/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan selvisi miksi Israel oli vahvasti mukana euroviisuissa. Sehän on yksi suurimmista rahoittajamaista.

Iso-Britannia, Saksa, Ranska, Italia ja Espanja ovat joka vuosi finaalissa. Se on palkkio siitä, että ne rahoittavat Euroviisuja mukanaolijoista eniten. Siksi maita kutsutaan yhteisnimityksellä Big5. Sen sijaan Israel, kuten Suomikin pääsee mukaan vain äänestystuloksen mukaan.

Moraccanoil on Israelin. Sehän sponsoroi euroviisuja.

Samoin kuin TikTok (Kiina), Baileys (Irlanti), Royal Caribbean international  (Yhdysvallat), idealista (Espanja) ja EasyJet (Iso-Britannia) ja se Moraccanoil (Israel). Suurimmat rahoittajat kuitenkin Iso-Britannia, Saksa, Ranska, Italia ja Espanja.

Ei kuiteskaan näkynyt Kiinan eikä Yhdysvaltojen edustaaa viisuissa...

Vierailija
15351/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israel ei edes voittanut joten voidaanko nyt lopettaa siitä jankuttaminen

Kyllä täällä saa/pitää kirjoittaa muistakin kuin voittajasta. Windows95-miehestäkin jankutetaan kaiken aikaa, ja sitten on tämä Joost, joka ei saanut finaalissa pisteen pistettä.

Joost-selkkauksen takia jäi näkemättä eniten odottamani pisteidenannot eli Käärijän ja Hollannin Nikkie de Jagerin. 

Kieltäytyikö Hollannin pisteiden antajaksi valittu siis myös tehtävästä?

Vierailija
15352/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun nauraa..

Nyt se Ville vedenpää keksi,että Ukrainan osallistuminenkin muka turvallisuus uhka?

Missähän ne puheet tästä ovat olleet viimeiset pari vuotta? 

Ei kuulu kuin sirkkojen siritystä.

Tekopyhää p***aa sanon minä.

Jos jätätte viisut välistä niin jättäkää. Mutta ei tarvitse sitten umk:ta kalliine musavideoineen.

Ja mä en sitten enää halua maksaa täyttä yleveroa.

Vähentäkää sen summa sitten verosta.

Juu. Jos ei osallistuta niin ei tarvita umk tiimiä, ei viisutiimiä etc. Voitte irtisanoa ne.

Ja vähentää veroissa.

Vierailija
15353/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on helppo alistaa. Jos tässä olisi ollut mies kameramiehenä, niin ei olisi tälläista showta syntynyt. Ei olisi psykologista apua tarvittu. Nainen on nainen .

Vierailija
15354/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei enää näkynyt:

Minä:

No onneksi täällä ei laista vastaa mikään lynkkaysryhmä, vaan poliisi ja oikeuslaitos. Joostinkin kannattaisi noudattaa lakia eikä toimia kuten väkivaltarikollinen.

Vierailija
15355/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän niillä ollu kentällä vastassa kuin joku toimittaja ja pari hassua nimmarin pyytäjää. 

Mutta TV onkin se, joka näyttää miten on juhlallista vastaanotto. Suuri voitto viimisten 4 kerran aikana ei likikään tähän pistemäärään päästy.

Vierailija
15356/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa tapaukseen, kun en tiedä mitään asiasta. Mutta koomikott ovat usein kärttysiä tosikkoja.

Vierailija
15357/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israel ei edes voittanut joten voidaanko nyt lopettaa siitä jankuttaminen

Kyllä täällä saa/pitää kirjoittaa muistakin kuin voittajasta. Windows95-miehestäkin jankutetaan kaiken aikaa, ja sitten on tämä Joost, joka ei saanut finaalissa pisteen pistettä.

Joost-selkkauksen takia jäi näkemättä eniten odottamani pisteidenannot eli Käärijän ja Hollannin Nikkie de Jagerin. 

Kieltäytyikö Hollannin pisteiden antajaksi valittu siis myös tehtävästä?

Kieltäytyi, mutta sikäläinen yleisradioyhtiö totesi heti, ettei edes etsitä korvaajaa vaan tämä on EBU:n ongelma. Viisulähetys piti kuitenkin lähettää. Österdahl sanoi areeenalla Hollannin antamat pisteet buuauskonsertin säestyksellä. Nemo reagoi hymyttömästi saamaansa 12 pisteeseen, eli pieni mielenilmaus sekin. Englanniksi tekstitetty video Hollannin selostajien kommenteista on youtubessa. Alankomaiden piti myös esittää radiossa viisubiisejä sovitusti. Soittivatkin Europapaa puoli tuntia putkeen.

Myös Norjan viimevuotinen edustaja Alessandra kieltäytyi viime hetkillä, siinäkin oli siis joku korvaaja.

Vierailija
15358/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen! Oliko nyt eka vuosi sitten 2015 että Månsia ei nähty viisuissa? Vai menikö multa ohi?

Oli. Måns on kommentoinut, että viisuihin haluttiin jotain uutta. Uusi oli kai sen toisen juontajan anoppi. Eipä sillä, parempi kuin Måns, mutta ihmetytti vähän. Aiemmat viisuvoittajat ABBA ja Loreenkin esiintyivät vain hologrammina tai makuulla.

Jos viisut olisi ollut Suomessa (onneksi ei), veikkaan, että Lordi ja Käärijä olisivat innostaneet yleisöä vähän enemmän.

Loreen näytti ihan koppakuoriaiselta.

Vierailija
15359/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on helppo alistaa. Jos tässä olisi ollut mies kameramiehenä, niin ei olisi tälläista showta syntynyt. Ei olisi psykologista apua tarvittu. Nainen on nainen .

Misogyniää, antisemitismiä, väkivaltaa... Mitä teillä pro-paleilla on vielä tarjota lisää?

Vierailija
15360/17813 |
13.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei enää näkynyt:

Minä:

No onneksi täällä ei laista vastaa mikään lynkkaysryhmä, vaan poliisi ja oikeuslaitos. Joostinkin kannattaisi noudattaa lakia eikä toimia kuten väkivaltarikollinen.

No no, Suomessa naiset syyttäjinä. Kyllä siinä naiset vetää pitemmän köyden. Nythän tämä nainen sen lynkkayksen teki.

Ketju on lukittu.