Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts. Oddseissa israel teleäänien voitto jo 51%, kro laskee ja nyt 31%
Missä noin? Virallisella sivulla Kroatia 44, israel 21
Ton telehöpön pitää ostaa lasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ihan ennustuksen mukaan. Israel nousee!
Voittajaoddseissa Kroatia on selkeässä johdossa ja kasvattanut prosenttejaan.
Kroatia ei ansaitse tätä friikkisirkusta ensivuodeksi riesakseen vaikka niillä hyvä biisi onkin. Samasta syystä en äänestä myöskään Norjaa vaikka ensin niin meinasinkin. Ja toivon kädet kyynärpäitä myöten ristissä ettei mekään pärjätä paremmin kuin viime vuonna.
Israel on just ainoa oikea osoite tälle viisupelleporukalle.
Kärdellä oli upea ulkoilmakeikka malmössä. Myös W95 ja Henri mukana! Käykää ig-stooreissa katsomassa.
Miksi tuo diskattu oli kuunnelluin? Oikeasti hyvä vai vetosiko taustatarina tunteisiin?
Kolmas maailmansota alkaa euroviisuista😂
Ooh, Israel ja Suomi-huiveja ostamaan
Vierailija kirjoitti:
Hollannin delegaation Cornald Maas sanoo että tapauksessa ei ole kyse fyysisestä agressiosta vaan suullisesta uhkailusta. Ketään ei lyöty.
Tämä olisi nyt hyvä saada vähän isomminkin esiin, jos näin on. Kun täälläkin jotkut suu vaahdossa on leimanneet Joostin väkivaltaiseksi ja ties miksi naistenhakkaajaksi. Itse oletin että kyseessä saattaisi olla esim tönäisy, josta ennen vanhaan ei kukaan ois tosiaan ollut moksiskaan. Mutta jos ei ole edes minkäänlaista fyysistä kontaktia, niin sitten on kyllä ihan naurettava tapaus.
Tänään on hyvä päivä, koska saan kannustaa kahta sinivalkoista maata! Israel voittoon! Halleluja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voi viisuja äänestää? En löydä googlaamalla.
Mä äänestin Eurovision -sovelluksella, plus pitää olla luottokortti josta maksu lähtee. Siellä valitaan "ostoskori" eli esim. 5 ääntä maalle X, 3 ääntä maalle Y, jne. Maksimiäänimäärä on 20 ja maksaa voi vain kerran eli kaikki äänet pitää laittaa kerralla koriin.
Kuulostaa tosi hankalalta. Siinähän ilta kuluu mukavasti sovelluksen kanssa sählätessä.
Tuo voi olla hankalaa vain jos ei ole ikinä ostanut yhdestäkään verkkokaupasta mitään. Naputtele äänet ostoskoriin ja maksa 🤷🏼.
Mitähän se Kärtsä aikoo sanoa vapaalla vuorollaan jota ei voida sensuroida
Vai aikooko jaksa äänet ollenkaan
Olen sittenkin iloinen että käärijä ei voittanut euroviisuja (voitti oikeasti kun yleisön äänet, mutta tuomarien äänet...) kun tämä tilanne on aika kiristynyt ja itse en haluaisi tänne tommoista showta. Pommiuhat etc. Ja vielä toi Alankomaat juttu
Vierailija kirjoitti:
Äänestysnumerot on nyt sitten valtaosalla numeroa pienemmät, että siinäkin voi tulla sekaannusta.
Onko tämä tosiaan näin? Kun kaikki ovat jo mainostaneet omaa numeroaan, niin luulisi että vain hypättäisiin numeron 5 yli
Vierailija kirjoitti:
Löysin Sylvesterin! Liettuaa ei ole mainittu voittajaa veikattaessa, mutta kappalehan vain paranee jokaisella kuuntelulla. Esitys on sympaattinen, vähäeleinen, mutta täydellinen, vie täysin mukanaan, ei mitään tekotaiteellista nykytanssivääntelyä ja muuta tarpeetonta sälää, ja vaatteet pysyvät päällä niin laulajalla kuin tanssijoillakin. Olen nyt kuunnellut sitä pari päivää, ja olen aivan myyty. Äänet Sylvesterille!!
Minä ja minun mies (joka on Liettuasta) ollaan kans ihan Sylvester-faneja. Ja mies tykkää myös No Rulesista, jopa enemmän kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menee ihan ennustuksen mukaan. Israel nousee!
Voittajaoddseissa Kroatia on selkeässä johdossa ja kasvattanut prosenttejaan.
Kroatialle menee nyt. Ei sille mitään voi.
Viroa aion itse äänestää. Ykkös suosikkini on Suomi, kakkosena Viro, mutta koska Suomea ei voi äänestää Suomesta, niin sitten seuraava suosikki.
Paljon onnea Virolle, sekä menestystä, kappale on hyvä, artistit on hyviä
En ehdi lukea kaikkia sivuja, mutta onko täällä jo ollut tieto, muuttuuko illan äänestysnumerot?
Voisitteko te persut ja pslestiinan kannattajat tehdä oman ketjun. Ei jaksaisi pilata finaalipäivää nyt tuolla jankkaamisella. Tässä kisassa ei edes ole Palestiinaa. Jäitä hattuun nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestysnumerot on nyt sitten valtaosalla numeroa pienemmät, että siinäkin voi tulla sekaannusta.
Onko tämä tosiaan näin? Kun kaikki ovat jo mainostaneet omaa numeroaan, niin luulisi että vain hypättäisiin numeron 5 yli
Minustakin olisi järkevää pitää ne numerot mitkä on annettu.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se Kärtsä aikoo sanoa vapaalla vuorollaan jota ei voida sensuroida
Vai aikooko jaksa äänet ollenkaan
Pidän kaksi käsin kiinni tuloksista niinku..
Joo siis Käärijän puheenvuoro aavistuksen pelottaa :D ensin aattelin että voi tulla väkinäistä sketsiä, mutta nyt sieltä voi tulla mitä vaan
Paras vaihtoehto kai sellainen hyvin eleetön yhden lauseen twelve points
Ja ei muuta kuin soitto virkavallalle. Ihan kuin malmön poliisilla ei olisi muutakin tekemistä.