Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17808)
Milloin tämä meni tällaiseksi että nämä anarkomarkot ja -marketat soluttautui aivan kaikkeen mukaan ja mitään ei enää voida järjestää tai olla jostain jotain mieltä, että siihen sotketaan mukaan politiikka ja ihmisten lokerointi oikeanlaisiin ja vääränlaisiin?
Jotenkin tässä kuulee kaikuja uuninluukkujen kolinasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa missä kohtaa menee Eden Golanin esiintymisasun hiharaja asun yläosassa? Sitä ei näy videoilla mutta pakkohan se on olla koska ei mekko ole pelkkää valkoista liinaa ja kaulan kohdalla näkyy jokin raja sekä kainalon alla joissakin kuvissa ja solisluun alapuolella kankaan ryppyjä.
Mutta sitä hiharajaa ei näy, jatkuuko hihat kyynärvarsiin asti?
Mitä väliä mokoman åmmän hihoilla? Paitsi jos kuristuisi niihin.
Selkeästi pro-Palestiinaväki on rauhan ja väkivallattomuuden puolella, kuten ylläolevasta kommentista näkyy ":)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sveitsijankkaaja tähän ketjuun nyt pesiytyi?
Miten niin jankkaaja ja miten niin nyt? Sveitsiä on hehkutettu jo monta päivää, tai siis viikkoa.
Sama ihailija muistaa mainita muutaman minuutin välein sanan Sveitsi.
Minä olen kirjoittanut muutaman kannustusviestin Nemosta mutta kas kummaa, täällä on useita ihmisiä jotka viestien perusteella aikovat häntä äänestää. Eikö olekin jännä että kirjoittajia voi olla useampi kuin yksi.
Ps. SvEItsI!1!!!!1!!!
Sveitsi voitti eilisen harkan yleisön äänestyksen. Kroatia tokana. Suomi noin 13
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voi viisuja äänestää? En löydä googlaamalla.
Mä äänestin Eurovision -sovelluksella, plus pitää olla luottokortti josta maksu lähtee. Siellä valitaan "ostoskori" eli esim. 5 ääntä maalle X, 3 ääntä maalle Y, jne. Maksimiäänimäärä on 20 ja maksaa voi vain kerran eli kaikki äänet pitää laittaa kerralla koriin.
Kuulostaa tosi hankalalta. Siinähän ilta kuluu mukavasti sovelluksen kanssa sählätessä.
Ärsyttää eniten, kun ei tiedä mikä tilanne tuossa on ollut, eli mitä Joost on tehnyt. Olisi helpompi muodostaa oma mielipide kun tietäisi mitä on käynyt. Toivottavasti ei ole tehty kärpäsestä härkästä. Toki jos on ihan oikeasti törttöillyt, niin sitten ulos vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee Viro esiintyy!!
Eli valehtelivat. Tyypillisen virolaista.
Jee. Eipä tarvitse enää epäillä ketkä iigorit täällä sen isrealin kunniaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä voi viisuja äänestää? En löydä googlaamalla.
Mä äänestin Eurovision -sovelluksella, plus pitää olla luottokortti josta maksu lähtee. Siellä valitaan "ostoskori" eli esim. 5 ääntä maalle X, 3 ääntä maalle Y, jne. Maksimiäänimäärä on 20 ja maksaa voi vain kerran eli kaikki äänet pitää laittaa kerralla koriin.
Eikö voi tekstiviestillä äänestää?
Käsittääkseni ainakin Suomessa voi, siinä tapauksessa numerot pyörivät lähetyksen aikana ruudussa. Voi myös soittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin jankkaaja ja miten niin nyt? Sveitsiä on hehkutettu jo monta päivää, tai siis viikkoa.
Sama ihailija muistaa mainita muutaman minuutin välein sanan Sveitsi.
Minä olen kirjoittanut muutaman kannustusviestin Nemosta mutta kas kummaa, täällä on useita ihmisiä jotka viestien perusteella aikovat häntä äänestää. Eikö olekin jännä että kirjoittajia voi olla useampi kuin yksi.
Ps. SvEItsI!1!!!!1!!!
Sveitsi voitti eilisen harkan yleisön äänestyksen. Kroatia tokana. Suomi noin 13
Pressiäänestyksen voitti Kroatia ja Suomi jäi viimeiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta niiden esityshän on ihan p a s k a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jee Viro esiintyy!!
No menee ihan algoritmin mukaan.
Kaikki nää uhkailee, ei esiinnytä ja viiden minuutin päästä jo ollaankin esiintymässä. Naurettavaa. Alunperin ikkunamieskin uhkas olla osallistumatta.
Voi kunpa kohta yksikään kunnon maa ei osallistuisi. Näyttäisivät kerrankin, että ovat pahuutta vastaan. Yhtenä rintamana.
Mä kaipaan aikaa jolloin lehtikuvassa saattoi olla kaksi tyyppiä ja toisen nimen perässä luki (vas) eikä kukaan vasemmanlaidan viheltäjä ollut mekastamassa kuinka tyyppi on meitä, vassari..
Auts. Oddseissa israel teleäänien voitto jo 51%, kro laskee ja nyt 31%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa missä kohtaa menee Eden Golanin esiintymisasun hiharaja asun yläosassa? Sitä ei näy videoilla mutta pakkohan se on olla koska ei mekko ole pelkkää valkoista liinaa ja kaulan kohdalla näkyy jokin raja sekä kainalon alla joissakin kuvissa ja solisluun alapuolella kankaan ryppyjä.
Älä sinä persu tule tänne provoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää eniten, kun ei tiedä mikä tilanne tuossa on ollut, eli mitä Joost on tehnyt. Olisi helpompi muodostaa oma mielipide kun tietäisi mitä on käynyt. Toivottavasti ei ole tehty kärpäsestä härkästä. Toki jos on ihan oikeasti törttöillyt, niin sitten ulos vaan.
Mutta kun kyseessä poliisiasia, luulen että viisujen kädet ovat sidotut. Eivät he voi sitä kommentoida. Ainoastaa poliisit tai juusti itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietämättä mitä on tapahtunut, diskaaminen oli ylimitoitettu reaktio.
No ei todellakaan vaan nollatoleranssi on nollatoleranssi. Justhan nämä juontajanaisetkin ylisti kuinka euroviisut on maailman turvallisin paikka naiselle ja kaikkialla lässytetään turvallisesta tilasta jne ja ollaan niin musiikin yhdistämät.
Nämä fanaattisimmat viisufanit tuntuu olevan oikeasti todella toksista porukkaa eivätkä millään tavalla levitä ympärilleen iloa ja suvaitsevaisuutta vaan päinvastoin.
Nykyään ei kestetä minkäännäköisiä konflikteja, vaan heti soitetaan poliisille. Olisivat sopineet riitansa keskenään!
Tämä!! Katsoin eilen pätkän missä Räikkönen tönäsee valokuvaajan maahan ja joo, kukaan ei näitä muistele, eikä jäänyt silloinkaan asiaa itkemään! Nykypäivän ihmiset??!
Vierailija kirjoitti:
Menee ihan ennustuksen mukaan. Israel nousee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi vuonna voi sitten israeli ja big five olla keskenään pommisuojassa, ja juhlia paperihatut päässä.
Tuskin lähtisi edes Big Five mukaan, siellähän on nytkin israelilaiset ahdistelleet eurooppalaista toimittajaa. Ja juurihan Israel pommitti espanjalaisen hyväntekeväisyysjärjestön työntekijät kuoliaaksi "turvavyöhykkeellä".
https://wiwibloggs.com/2024/05/10/rtve-requests-eurovision-organisers-e…
Israel on kohta sodassa jonkun Euroopan valtion kanssa. Tulee kolmas maailman sota.
Ihan suunniteltu juttu:
Vapaamuurari Albert Pike ennusti kolme maailmansotaa
3.maailmansota tulisi alkaa Israelin sekä islamististen valtioiden välillä, mikä on hämmästyttävää, sillä Israelin valtio alkoi hahmottumaan vasta Piken kuoleman jälkeen ja perustettiin vasta 1948.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/tatu-tyni/albert-pike-ennusti-kolme-maailmansotaa/
Vierailija kirjoitti:
Eli viittaa masinoituun teleäänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi pro-Palestiinaväki on rauhan ja väkivallattomuuden puolella, kuten ylläolevasta kommentista näkyy ":)"
Toi on ihan selvä palstapersun provo. Ei kukaan muu täällä ämmittele.
Löysin Sylvesterin! Liettuaa ei ole mainittu voittajaa veikattaessa, mutta kappalehan vain paranee jokaisella kuuntelulla. Esitys on sympaattinen, vähäeleinen, mutta täydellinen, vie täysin mukanaan, ei mitään tekotaiteellista nykytanssivääntelyä ja muuta tarpeetonta sälää, ja vaatteet pysyvät päällä niin laulajalla kuin tanssijoillakin. Olen nyt kuunnellut sitä pari päivää, ja olen aivan myyty. Äänet Sylvesterille!!