Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
9361/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkutti Kreikka meni jatkoon, NIIN paska biisi.

Kreikka ja Kroatia, siinä minun suosikkini. Makuja on monia.

Mä en vaan pääse yli siitä ilmiselvästä Käärijän kopsaamisesta. Harmittaisi ihan vietävästi jos Kroatian "kakkoskäärijä" voittaisi, kun meidän aito ja alkuperäinen jäi kakkossijalle. :(

Vaan sepä voisi voittaa siksi, että Israel ei saisi kisoja. Eli ei periaatteessa olisi ihan selvä, oliko yleisön mielestä ykkönen vai ei.

Ei mua haittaa jos Israel saa kisat. En ole vasemmistolainen, toisin kuin aika moni muu Käärijä-fani. Mutta parasta olisi, jos Suomi voittaisi. Redemption!!

Ja siis johtuu varmaan siitäkin, että oon syntynyt kasarilla eli en ole nuorisoa. En jaa nuorison aktivismiaatteita tai tapoja toteuttaa niitä. Elämä opettaa.

Vierailija
9362/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko puhuu hyvin englantia. Toki sitä kielitaitoa voisi testata kroatialaisessa heinäladossa.

Saksassa viisu ohjelman nainen kysyi häneltä suorasukaisesti, että lähdetkö hotellihuoneeseeni?

No mitäs Marko siihen vastasi?

Nauroi vaan ja sitten puhuttiin jostain muusta. Se ohjelma oli sellanen hassuttelu muutenkin, he menee joka vuosi juomaan ilmasta skumppaa turqupise carpettiin ja kyselemään tyhmiä. Martin Österdal kuulemma inhoaa heitä 😀

Hänellä on varmaan näitä kyselijöitä paljon nykyään

Sen pitäisi olla mielestäni jopa kunnia jos Martin Österdal inhoaa. Fy faann

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9363/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marko puhuu hyvin englantia. Toki sitä kielitaitoa voisi testata kroatialaisessa heinäladossa.

Saksassa viisu ohjelman nainen kysyi häneltä suorasukaisesti, että lähdetkö hotellihuoneeseeni?

Nauroi vaan ja sitten puhuttiin jostain muusta. Se ohjelma oli sellanen hassuttelu muutenkin, he menee joka vuosi juomaan ilmasta skumppaa turqupise carpettiin ja kyselemään tyhmiä. Martin Österdal kuulemma inhoaa heitä 😀

Hänellä on varmaan näitä kyselijöitä paljon nykyään

Sen pitäisi olla mielestäni jopa kunnia jos Martin Österdal inhoaa. Fy faann

Sehän on melkein sulka hattuun 

Vierailija
9364/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilisillan esityksen jälkeen on pakko ihmetellä, millä ilveellä Cha cha cha lähes voitti euroviisut viime vuonna! Käärijän laulutaito on vähän niin ja näin eikä ccc ole edes sävellyksenä mikään mestariteos. Silti meikäläinenkin oli ja eli hurmiossa monta kuukautta.

CCC-video siivitti hyvin Käärijän viisumatkaa.

Vierailija
9365/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle Europapasta on tullut korvamato.

Vierailija
9366/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tavallaan Käärijän ansiota,että suomesta tykätään. Käärijä ja miksei myös BC teki suomesta varteenotettavan euroviisumaan. Ei suomea aijemmin paljon noteerattu. Joskus 90 luvulla suomi oli melkein aina viimeisiä.

Korjaan: joskus 90-luvulla Suomi oli joka toinen vuosi viimeisiä. Siksi vain joka toinen vuosi, koska uusia euroviisumaita tuli Neuvostiliiton hajoamisen jälkeen runsaasti lisää eivät kaikki enää mahtuneet esiintymään samalle illlalle. Silloin ei ollut semifinaaleja, vaan esiintyjät karsitiin edellisen vuoden menestyksen perusteella. Ja koska Suomi ei menestynyt, oli vain joka toinen vuosi mukana.

Vierailija
9367/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuuuh Martin. Se todellinen Europapa eli Eurodaddy!!

Vierailija
9368/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen kaikki biisit kuunnellut, monet niistä useita kertoja, katsellut videot, live-esitykset jne., on pakko sanoa, että toivon Hollannille ja Europapalle voittoa. Se olisi myös poliittisesti korrektia. Hyvä biisi. Hyvän mielen biisi. Sympaattinen esiintyjä. Kaikki siinä paketissa kunnosaa. Eurooppa tarvitsee tuollaista nyt.

Vierailija
9369/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma ei tea narkotikume, limpsil tean ja siidrit.

Vahet ma ei suudaks teha vitamiinil spiidil

Sanoitusten on tarkoitus käsitellä ennakkoluuloja mutta käänteisesti huumorin kautta.

Vierailija
9370/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkutti Kreikka meni jatkoon, NIIN paska biisi.

Kreikka ja Kroatia, siinä minun suosikkini. Makuja on monia.

Mä en vaan pääse yli siitä ilmiselvästä Käärijän kopsaamisesta. Harmittaisi ihan vietävästi jos Kroatian "kakkoskäärijä" voittaisi, kun meidän aito ja alkuperäinen jäi kakkossijalle. :(

Vaan sepä voisi voittaa siksi, että Israel ei saisi kisoja. Eli ei periaatteessa olisi ihan selvä, oliko yleisön mielestä ykkönen vai ei.

Ei mua haittaa jos Israel saa kisat. En ole vasemmistolainen, toisin kuin aika moni muu Käärijä-fani. Mutta parasta olisi, jos Suomi voittaisi. Redemption!!

Minä taas olen syntynyt 70-luvulla ja kaivelin just kaapista mun ysärillä ostettua palestiinalaishuivia. 

Vierailija
9371/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma ei tea narkotikume, limpsil tean ja siidrit.

Vahet ma ei suudaks teha vitamiinil spiidil

Mäkin tiedän siiderit ja limut :)! T. Aavee-mamma

Vierailija
9372/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi voi päästä kympin sakkiin. En ois uskonut,että suomi on noin hyvin sijoittunut vedonlyöjien listoilla. Mitenkähän Käärijä sijoittui. En muista. Lordia ei ainakaan voittajaksi veikattu.

Käärijä tais olla top5:ssä listoilla

Suomi oli toisena. Omituisya oli, miten Ruotsin todennäköisyys voittoon vaan kasvoi kasvamistaan vaikka Käärijän suosio samaan aikaan jatkuvasti nousi. Ihan kuin vedonlyöntitoimistoille olisi jostain vuotanut tieto siitä, että Ruotsi tullaan junailemaan voittoon.

No ei nyt sentään. Ruotsin kappale oli todella hyvä. Se vastasi paremmin sitä, mitä laulukilpailussa haetaan. Fiksut ymmärsivät tämän, ja siksi osasivat arvioida myös ammattilaisten raadin tulokset paremmin.

EBU voisi samantien kieltää kaikki muut musiikkityylit, jos kerran on olemassa vain yksi tai kaksi tyyliä, "mitä laulukilpailussa haetaan". Yleisöäänetkin pois vaan. Yksi tuomari riittää päättäään voittajan. 

Vierailija
9373/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israelilla oddseissa jo 22% voittomahdollisuus

Vierailija
9374/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uuuuh Martin. Se todellinen Europapa eli Eurodaddy!!

Varnaan ihan huippua seuraa.

Vierailija
9375/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun olen kaikki biisit kuunnellut, monet niistä useita kertoja, katsellut videot, live-esitykset jne., on pakko sanoa, että toivon Hollannille ja Europapalle voittoa. Se olisi myös poliittisesti korrektia. Hyvä biisi. Hyvän mielen biisi. Sympaattinen esiintyjä. Kaikki siinä paketissa kunnosaa. Eurooppa tarvitsee tuollaista nyt.

Ei ole poliittisesti korrektia, esiintyjä kiusaa Israelin esiintyjää avoimesti. Mikään ei ole siinä hommassa kunnossa.

Vierailija
9376/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedonlyöjät osuu yleensä oikeaan voittajan suhteen mutta jos on listoilla kymmenes niin voi tulla jonkun verran pudotusta tai parannusta. Mutta viimeiseksi suomi ei ainakaan jää.

Viime vuonna vedonlyönti päättyi näin: 1) Ruotsi 50% 2) Suomi  24%, 3) Israel 6%, 4) Ukraina 5) Italia 6) Norja 7) Ranska 8) Belgia 9) UK, 10) Espanja. 

Vierailija
9377/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelilla oddseissa jo 22% voittomahdollisuus

Kroatialla vain 40 %.

Vierailija
9378/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole poliittisesti korrektia, esiintyjä kiusaa Israelin esiintyjää avoimesti. Mikään ei ole siinä hommassa kunnossa.

Aijaa, tuota en tiennyt. Otan sanomani sitten takaisin. Kiitos, kun korjasin asian minulle.

Vierailija
9379/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tänä vuonna nähdään kunnionosoitus Israelille. P*lestiinalaiskannattajat on niin äänekkäitä, että eivät edes tajua että heidän riehuntansa vaan sataa Israelin laariin. Itse olen ainakin täysin kyllästynyt näihin p*lestiinan kannattajiin, jotka eivät ymmärrä mitä H*mas ajaa takaa.

Vierailija
9380/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanskan laulajalla oli vaatteet päällä eikä mennyt jatkoon.

Tanskan laulu ei sytyttänyt ja laulaja kuulosti koko ajan siltä että ääni ei riitä vaan piti mennä ihan huutamisen rajalle. Lisäksi laulu oli aivan liian tasapaksu ja toisti vain samaa koko ajan. Ansaittu putoaminen. 

Joo, ei se laulu kovin kummoinen ollut. Entä Tsekki? Hänelläkin peittävämpi asu eikä päässyt jatkoon.

Jos on huono biisi ja/tai ei osaa laulaa livenä, kannattaa pukea peittävä asu, niin voi aina syyttää putoamisesta sitä, ettei ole demoni tai nudisti.