Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17808)

Vierailija
9201/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Israelia äänestänee raamattuvyöhyke Italia, Ranska, Espanja, Puola, Liettua, Irlanti jne. Maltillisemmat Saksa, Pohjoismaat, Uk ja Balkan äänestänee jotain muuta. 

Irlanti ja pohjoismaat ovat eniten Israelia vastaan.

Vierailija
9202/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Esitystä ei saa muuttaa enää mitenkään."

Onko tämä siis ihan faktatietoa?

Kyllä, esim ihan lavatekniikan takia. 

Lavatekniikka ei onneks estäis yhtä Käärijää. Nooo saahan sitä haaveilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9203/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helkutti Kreikka meni jatkoon, NIIN paska biisi.

Kreikkalaisia asustaa monessa maassa, jotka eilen saivat äänestää.

Vierailija
9204/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä höpötät, ei ollut Kreikka huonoimmasta päästä. Paitsi sen niinsanottu hame.

Vierailija
9205/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansaitusti meni jatkoon, kaunis nuori nainen ilman rintaliivejä

Jep, luonnollisesti.. Just ton takia Euroviisut onkin nykyään ihan pellekisa. Hyvä, että Suomi näyttää sille persettä.

Vierailija
9206/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlannin esitys näytti mulle siltä, että manas Israelille uhrin jokaisesta lapsesta, jonka ovat tappaneet.

- Noita itsekin 

Vierailija
9207/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä peestä tuli nyt poliittinen kilpailua ja krotia voittaa jo sen takia. Hohhoijaa. Olispa vuosi 2021. Oli niin kiva seurata.

Häh, mitä poliittista Kroatiassa muka on?

Alapeukkuja tulee mutta kukaan ei perustele.

Lue koko aamun keskustelu niin tajuat. Ei jaksa selittää

Vierailija
9208/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlannin esitys näytti mulle siltä, että manas Israelille uhrin jokaisesta lapsesta, jonka ovat tappaneet.

- Noita itsekin 

Kamalaa.

Vierailija
9209/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 100% Israelin puolella sillä en toivo maailmaan enää yhtään muslimiterojen maata, josta valuu jihadia toteuttavia itsemurhapommittajia Eurooppaan. Hamasia tukevat idiootit eivät edes ymmärrä mitä tukevat. Äänestän Israelia. 

Vierailija
9210/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Noita itsekin 

Kiinnostava tulkinta.

Vierailija
9211/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksasta tulee Suomelle pisteitä, uskokaa vaan. Mutta pisteiden määrää en viime vuodelta tiedä, miten ne jakautuivat, vai onko niitä edes julkaistu. Mihin ne ns. pistemäärät perustuvat. Eihän sinne voi kahta miljoonaa ääntä laitta taululle.

Vierailija
9212/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 100% Israelin puolella sillä en toivo maailmaan enää yhtään muslimiterojen maata, josta valuu jihadia toteuttavia itsemurhapommittajia Eurooppaan. Hamasia tukevat idiootit eivät edes ymmärrä mitä tukevat. Äänestän Israelia. 

Minä myös. Ja ihan pääasiassa sen takia, että heillä on niin hyvä laulaja. Mutta haluan myös osoittaa, ettei kaikki täällä Pohjoismaissa kannata islamisaatiota ja alennu Venäjän hybridivaikuttamisen edessä (su-vakit kai te tiedätte, että Palestiinan tukeminen on myös Venäjän tukemista, ja Venäjä on vähän niinkuin meidän vihollinen kun se uhittelee meille koko ajan?). 

Vierailija
9213/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa, että äänestää saa kai vaikka mistä maasta (?). Ja israelin kansaa on paljon ympäri maailmaa, jotka tietysti äänestävät omaansa. Niin äänestän minäkin omaa Suomea, enkä muita.

Vierailija
9214/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Noita itsekin 

Kamalaa.

Tavallaan ja tavallaan ei. Noidathan eivät saa suoranaisesti tappaa, mutta voivat kirota ne, jotka muita satuttaa. Ne lapset ei ole yhtä kuin hamas eli ovat viattomia. Ja noidat suojelee viattomia.

Se sama. 

Vierailija
9215/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä myös. Ja ihan pääasiassa sen takia, että heillä on niin hyvä laulaja. Mutta haluan myös osoittaa, ettei kaikki täällä Pohjoismaissa kannata islamisaatiota ja alennu Venäjän hybridivaikuttamisen edessä (su-vakit kai te tiedätte, että Palestiinan tukeminen on myös Venäjän tukemista, ja Venäjä on vähän niinkuin meidän vihollinen kun se uhittelee meille koko ajan?). 

Mihin ajattelette, että Hamas-porukka sijoitetaan, jos Gaza tyhjennetään?

Vierailija
9216/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei nyt kun semit on nähty, tässä omaa alustavaa listaa.

12 pistettä - Sveitsi. Nemo vei eilisen kisakatsomomme aivan omiin sfääreihinsä. Kylmät väreet meni ja mä melkein liikutuin. Ja studioversion perusteella en ollut mitenkään ylenpalttisen haltioissani - no nyt olen!! Tälle lähtee huomenna suurin osa äänistäni.

10 pistettä - Suomi. Totta kai vedän tässä rutkasti kotiinpäin mutta niinhän saan tehdä. Äänestän myös useammin kuin kerran, koska en asu Suomessa :).

8 pistettä - täysin yllättäen tällä hetkellä Itävalta. Mun sisäinen ysäriteini heräsi eilen illalla henkiin ja bailasin koko kolme minuuttia. Laulu ei ollut vahvaa ja uskon että lopullisella listallani tämä tulee putoamaan, mutta just nyt keikkuu korkealla uudelleenkuunteiluissani.

7 pistettä - Espanja. Syna-soundit iskee syvälle sieluun ja kankut pyörivät vinhasti :D. Tässäkään laulu ei loista pääosassa mutta onhan tämä mukaansatempaava ja yleisöstä kuulee että joku muukin tykkää kuin vain mä. Mutta luulin laulajaa noin 70-vuotiaaksi, HUPS o.0!

6 pistettä - Viro. Todella pirteä meininki, kesähitti! En tajunnut tämän valintaa ollenkaan mutta liven nähtyäni perun sanani. Hyvä Viro! Äänestin eilen, onneksi ei mennyt hukkaan. 

5 pistettä - Kroatia. En vaan pääse tähän niin täysillä mukaan kuin moni muu, ja myönnän myös että harmittaa jos tämä voittaa eikä Cha Cha Cha. Toki se on vain omaa pikkumaisuuttani. Hyvin se kuitenkin potkii eteenpäin ja uskon että on eka tai toka lopputuloksissa... Ei vaan mun listalla.

4 pistettä - Hollanti. Sama juttu tässä, en pääse tän biisin hurmaan sisälle. Mutta esiintyjä on TODELLA symppis, siitä pisteet. Ja se tekno-mikälie-välisoitto-kohta on hieno :D.

Loppuja pisteitä en edes jaa vielä. 

Vierailija
9217/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehkää toinen ketju tuolle pelleaiheelle

Vierailija
9218/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo äänestäminen mus limismia poista, senkun lisää vaan. Eikä sodat ratkea tällä kisalla. Sitten olisi ensi vuonna turvatoimia lisättävä Israelissa kisoihin.

Vierailija
9219/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israel hoitaa sen miten hoitaa. Heidän sotansa. 

Vierailija
9220/17808 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kreikka ja Kroatia, siinä minun suosikkini. Makuja on monia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi