Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Seuraaviin viisuihin lähetetään suomesta tuulipukuisia reheviä naisia sauvakäveleen lavaa ympäri ja laulaan saameksi kantturoiden kutsuhuutobiisiä.
Kun nainen astuu lavalle, voi vain veikkailla, onko tähän astisista vielä vähemmän vaatetta päällä.
Upea Itävalta! Toivottavasti pääsee finaaliin.
Itävalta tähän mennessä paras. Laulajakin parhaan näköinen.
Ranskan jälkeen palattiinkin näköään sitten taas vähäpukeiseen naiseen, keikistelyyn, räikeisiin showelementteihin ja tanssijoihin.
Onpas mitäänsanomattomia renkutuksia. Ja melkein kaikissa puolialastomat naikkoset uikkareissa kekkaloimassa. Boooooring.
Itävallan esiintyjällä melkein alapää paljaana. Eikö seuraavaksi joku voisi mennä pomppimaan tuonne täysin alasti, miksi turhaan peitellä? Varmasti voittaisi.
Ja Windows-äijällä oli siis liian paljastava asu?
90% naisista näkyy perse. Ihan turha lehtien valittaa windowsmanin nakuilusta.
Vierailija kirjoitti:
Tähän mennessä kaikki ollut uskomatonta roskaa.
Ihme käsitys teillä musiikista. Minä pidän kaikesta musiikista. Joistain enemmän ja joistain vähemmän. Olen eläissäni kuullut tuhansia biisejä monista eri genreistä eikä yksikään ole ollut mielestäni roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Itävalta tähän mennessä paras. Laulajakin parhaan näköinen.
Panisin
Ensikesän muoti naisille on sitten niukka, läpinäkyvä body.
Ei tämä sarja ole korkeatasoinen ainakaan minusta. Hirveitä vilkkuvia agressiivisia valoja.
Itävallan kappaleesta tulee mieleen Bessin Ram Pam Pam.
Itävallan biisi olis top 3, jos sen esittäis joku Elenin tai Chanelin karismalla varustettu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kisapaikalla ja sen ulkopuolella jaetaan ilmaisia ehkäisyvälineitä.
Mitä sitä turhaa. Viisuviikon jälkeen alapäiden pitää hohtaa kaikkia sateenkaarin värejä monipuolisten tautien puhjetessa kauniisti kukkaan.
Parempi se on kunnon a.i.d.si kuin seksistä jäädä paitsi.
Kiitos tästä vaikka meinasinkin tukehtua kun tuli hirveä yskäkohtaus nauramisen takia!
Niin kuin Suomenkin edustaja?