Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
8421/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Mikko Silvennoinen haastatteli äsken Viron ehdokkaita. He sanoivat että Windows95man huumori puree virolaisiin ja he toivovat että Suomi voittaa. Ja kertoivat että heillä on yhteiskeikka Windows95manin kanssa Tartossa syyskuun seitsemäs päivä.

Mikko sanoi että äänestämme sitten toisiamme lauantaina. ;-)

Huh huh kun tää on hauskaa.

Nyt yksi Viron edustajista tuli Mikon luokse huikkaamaan terveisiä Märkä-Simolle, Tuomas Rinteelle ja Reino Nordinille!

Ai Mikko on Reinon porukkaa? Huh huh.

Ei kun joku Viron ehdokkaista kertoi terveisiä ja toivoi samalla että Nordin on sober tällä hetkellä.

Eikös Silvennoisella ole jotai

Oli mun mielestä joskus virolaisen tv kanavan pomona.

Vierailija
8422/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan että selostaja on monesti aiemmin ihmetellyt suureen ääneen kuinka jotkin maat ovat päässeet semistä finaaliin. Mielestäni tuollainen on hyvin epäkorrektia kun esityksien paremmuutta ei voi sekuntikellolla tai mittanauhalla mitata. Ekassa semissä ei niin hirveää ihmettelyä ollut mutta kyllä hänen siihen täytyy kiinnittää huomiota että korjaa tapansa.

Minua taas ei yhtään haittaa. Hän on ikäänkuin yksi katsojista ja mukana jännittäjistä. Ja joo olin itsekkin samaa mieltä kun sanoi että nyt pääsi jatkoon rajatapauksia koska samalla tavalla itsekkin siinä jännittäessä ajattelin kun odotin että Suomi mainitaan.

Mutta kun hän on selostaja, ei katsoja. Jos on katsoja, miksei sitten laiteta hänen titteliksi katsoja?

Urheiluselostajienkin pitää ainakin periaatteessa pysyä asiassa selostuksen aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8423/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistan että selostaja on monesti aiemmin ihmetellyt suureen ääneen kuinka jotkin maat ovat päässeet semistä finaaliin. Mielestäni tuollainen on hyvin epäkorrektia kun esityksien paremmuutta ei voi sekuntikellolla tai mittanauhalla mitata. Ekassa semissä ei niin hirveää ihmettelyä ollut mutta kyllä hänen siihen täytyy kiinnittää huomiota että korjaa tapansa.

Minua taas ei yhtään haittaa. Hän on ikäänkuin yksi katsojista ja mukana jännittäjistä. Ja joo olin itsekkin samaa mieltä kun sanoi että nyt pääsi jatkoon rajatapauksia koska samalla tavalla itsekkin siinä jännittäessä ajattelin kun odotin että Suomi mainitaan.

Mutta kun hän on selostaja, ei katsoja. Jos on katsoja, miksei sitten laiteta hänen titteliksi katsoja?

Hei. No rules!

Vierailija
8424/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ur

Mikko ottaa asioista selvää mutta elää mukana. Euroviisujen Antero Mertaranta. 

Vierailija
8425/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelee tämän päivän äänestäjämaita, niin Saksa ei saa äänestää. Ympärysmaat esiintyvät tänään ja monet maat joiden kansalaisia on paljon Saksassa.  Nyt ei saa äänestää, vähän harmi esim.Kreikalle.

Mitä tulee oddseihin, niin tänään tulee sinne paljon tykkäyksiä.

Kreikan suurin harmi on tänään sairastunut laulaja.

Vierailija
8426/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umk Youtubessa tosi kiva video Teemusta ja kaksosista. Ovat niin kuin isoveli ja pikkuveljet.

Toivottavasti pääsevät finaalissa istumaan vierekkäin.

Vierailija
8427/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai Euroviisujen Matti Kyllönen.

Joka tapauksessa itse pidän Mikon persoonasta vaikka kyllä aikoinaan Jaana Pelkonen ja Heikki Paasonenkin osasivat elää hetkessä mukana.

Vierailija
8428/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi puhua heistä samana päivänä

Vierailija
8429/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ur

Nari nari.

Vierailija
8430/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi puhua heistä samana päivänä

Siis mihin tää kommentti oli?

Vierailija
8431/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka tapauksessa itse pidän Mikon persoonasta vaikka kyllä aikoinaan Jaana Pelkonen ja Heikki Paasonenkin osasivat elää hetkessä mukana.

Niin että kuivia nuivia selostajia ei Suomella ole ollutkaan mutta Mikko on omaa luokkaansa ja loistava.

Vierailija
8432/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten muuten Viron biisiä ei oikein hehkuteta missään? Aivan LOISTAVA bängeri!!

Joo ja munkin mielestä on hauskaa miten Suomi ja Viro ovat tavallaan molemmat sellaisia rajoja rikkovia tälläkin kertaa.

Että esim Ruotsi ei lähettäisi koskaan sellaista biisiä viisuihin kuin Viro tai Suomi.

Ruotsi häpeää itseään niin paljon ettei laula koskaan edes ruotsiksi, saatikka ett lähettäisi muutakin kuin geneeristä poppia.

miten ruotsalaiset itse eivät kyllästy tohon??

Hyvin sanottu. Ruotsissakin olisi todellisuudessa suuri joukko taitavia musiikintekijöitä kaikenlaisista genreistä. Kun Euroviisut on pakko voittaa, ei ole mahdollista poiketa tutulta ja turvalliselta polulta?

Vierailija
8433/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että kuivia nuivia selostajia ei Suomella ole ollutkaan mutta Mikko on omaa luokkaansa ja loistava.

Kuuntelen viisut aina ilman selostusta ja tekstitystä. Toinen vaihtoehto on BBCn lähetykset, koska arvostan sitä, että selostajat eivät ikinä milloinkaan puhu esityksen päälle. 

Vierailija
8434/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kerran kun ruotsalaisilla on symppis edustaja niin ne on norjalaisia! Se on toki varmaan se syy sympaattisuuteen

Vierailija
8435/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Kroatian esityksessä muka hienoa? Samaa massaa kuin monella muullakin. Winman vie Kroatiaa 100-0.

Kroatian rumpalikin yrittää vaan säälittävästi matkia Lordin rumpalia nostamalla kapulaa korkealle.

Vierailija
8436/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylen sivuilla lukee kommentaattori.

Vierailija
8437/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Kroatian esityksessä muka hienoa? Samaa massaa kuin monella muullakin. Winman vie Kroatiaa 100-0.

Kroatian rumpalikin yrittää vaan säälittävästi matkia Lordin rumpalia nostamalla kapulaa korkealle.

Kroatian rumpali on 18-vuotias, mahtaako edes tietää Lordia? Lasagnan soittajilla on myös koreografia, jonka puitteissa toimivat.

Vierailija
8438/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko keskustelussa jo puitu tämän illan tiedossa olevaa Suomi-teemaista väliaikanumeroa? Gazan tilanteen varjo koko tilaisuudessa ja siihen päälle jotkut idiootit ovat saaneet läpi idean, että tehdään Suomea pilkkaava väliaikanumero? Vaikka olisi kuinka kevyttä, on valittu ihan väärä aika ja paikka sellaiselle. Jos koskaan, meidän pitää pitää yhtä.

Vierailija
8439/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän finaalissa espanjan perse-esitystä. 👄

Vierailija
8440/17813 |
09.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuntelen viisut aina ilman selostusta ja tekstitystä. Toinen vaihtoehto on BBCn lähetykset, koska arvostan sitä, että selostajat eivät ikinä milloinkaan puhu esityksen päälle. 

Sama, katson ilman selostusta ja tekstejä. Ymmärrän kyllä että monelle Suomessa on hyvä olla selostus ja tekstit, mutta itse en pystyisi sitä kuuntelemaan enää. Häiritsee tosi paljon.

Ketju on lukittu.