Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
7501/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Farkkumuna ei pärjää. Kroatia voittaa koko kisan ja ihan ansiosta.

Ei voita Kroatia, mokasi sillä bodysheimausjutulla, kun viittasi Käärijään, moni vaihtanut nyt leiriä itsekään en enää äänestä ja huomasin, ettei se niin hyvä edes ollutkaan, kun eilen katsoin

Mikä bodyheimausjuttu? Onko tästä kirjoitettu jossain lehdessä?

Vierailija
7502/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrankin ruotsila on kiva edustaja. Johtuuko siitä että eivät ole sveduja 😂

Tuo Ruotsikaunaisuus alkaa olla tosi ikävän kuuloinen puhkikulutettu levy.

Mikä kauna? No kauna! Pakantärkeydelle tässä nauretaan. Aina pelataan varmanpäälle ja se on tylsää. 

Tuskin pelkkä tylsyys noin harmittaisi, että siitä pitäisi elämöidä joka käänteessä. Ruotsin menestys ja taitavuus tehdä omaa juttuaan maailmanluokkaisesti vain harmittaa niin paljon, että pistää oikein vihreäksi. En jaksa ymmärtää tuollaista. Itse tykkää useinkin Ruotsin biieistä ja esityksistä, eikä ole ollenkaan vaikeaa myöntää ilman kateuden häivettäkään, että he ovat hyviä siinä, mitä tekevät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7503/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ehdin antaa Saksassa NoRulesille 64 ääntä. Sitten ei enää puheluja otettu vastaan.

Kuinka pitkä aika oli lopussa antaa ääniä?

Onko finaali myös sama, että yömyöhällä kaikkien biisien jälkeen annetaan äänet?

Olisi hyvä saada selville.

15 minuutissa pitää antaa ne äänensä. Suomalaisten tekemä viisuappi ei toiminut 😢.

Vierailija
7504/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä kauna? No kauna! Pakantärkeydelle tässä nauretaan. Aina pelataan varmanpäälle ja se on tylsää. 

Minua kyllä vähän ihmetyttää se ruotsin pakkomielle voitosta viime vuonna, nyt kuitenkaan heidän viisunsa eivät ole olleet mitenkään erityiset, oudon mallinen lava, kauhea itsekehuskelu kuinka paljon on työntekijöitä ja valoja jne. Sekä kädenlämpöinen edustaja toisesta maasta, jota juontajat puheessaan yrittivät selitellä. Martinukset on ihan symppiksiä kyllä, mutta olisivatpa sattuneet silloin viime vuonna niin ei olisi Kärtsää uhanneet, oli meillä huonoa tuuria kun just silloin piti se Lore änkeä sinne! :D

Vierailija
7505/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa sitten äänestää jotakin häntäpään maata niin Suomen mahdollisuudet voittoon paranevat.

Vierailija
7506/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan yleensä Ruotsi on niin kliininen ja geneerinen, ettei siitä pysty tykkäämään. 

Vierailija
7507/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä taisi madaltaa kynnystä tuoda jotain uudenlaista yhdistelmää kisoihin. Niitä on tänä vuonna mm. Bambie ja Nemo.

Vierailija
7508/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa sitten äänestää jotakin häntäpään maata niin Suomen mahdollisuudet voittoon paranevat.

Minä ainakin äänestän sitä, mistä tykkään. Näillä näkymin Ukrainaa ja Belgiaa. Taktikoimisen koin jo viime keväänä tosi vastenmielisenä eikä mielipiteeni ole muuttunut.

Vierailija
7509/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slovenia oli semin paras. Tisulit ja hieno kappale ja esitys.

Vierailija
7510/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä taisi madaltaa kynnystä tuoda jotain uudenlaista yhdistelmää kisoihin. Niitä on tänä vuonna mm. Bambie ja Nemo.

Mä luulen kanssa että näin on. Käärijä oli niin uniikki ja nyt monet yrittävät olla todella persoonallisia. Ihan hauskaa että Suomi vaikuttaa näin.

Vierailija
7511/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katotaan niin Saksa 12 pistettä:D 

Vierailija
7512/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan yleensä Ruotsi on niin kliininen ja geneerinen, ettei siitä pysty tykkäämään. 

Jeps, mielestäni monesti Ruotsin kappaleet vain ovat olleet huonoja. Aina tuovat sitä tylsää ylituotettua huttua.

Vierailija
7513/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-mammat vaan kuvittelee että Suomi on jokin Euroviisujen suunnannäyttäjä ja että kaikki pyörii Suomen ympärillä ja että Suomesta otetaan mallia. lol.

Vierailija
7514/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan Isaak on hyvä!

Vierailija
7515/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrillä on jotain tekstiä jaloissaan. Mitä niissä lukee? Free Palestine?

Vierailija
7516/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, on se nyt varmistettu instassa että Kärtsä on toisessa semissä esiintymässä 👍🏻

Vierailija
7517/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Youtube-kommenttien perusteella kreikkalaiset ovat pitäneet Suomesta paljon.

Moni ukrainalainen on kommentoinut, että Suomi toi hauskuutta sotaisaan maailmaan. Onhan silläkin oma arvonsa. Harvassa taitavat olla ukrainalaisten naurun aiheet. 

Vierailija
7518/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrillä on jotain tekstiä jaloissaan. Mitä niissä lukee? Free Palestine?

Otti No Rules tatuoinnin vähän aikaa sitten.

Vierailija
7519/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pelkkä tylsyys noin harmittaisi, että siitä pitäisi elämöidä joka käänteessä. Ruotsin menestys ja taitavuus tehdä omaa juttuaan maailmanluokkaisesti vain harmittaa niin paljon, että pistää oikein vihreäksi. En jaksa ymmärtää tuollaista. Itse tykkää useinkin Ruotsin biieistä ja esityksistä, eikä ole ollenkaan vaikeaa myöntää ilman kateuden häivettäkään, että he ovat hyviä siinä, mitä tekevät. 

Eihän Ruotsi niitä kappaleitaan yleisölle tee, vaan raadeille. Itse olen ajat sitten kyllästynyt Ruotsin huippuunsa hiottuihin popesityksiin. Ne tuntuvat muovisilta vailla tunnetta ja särmää olevilta, eivät kosketa minua millään lailla. Euphoriasta tykkäsin kuitenkin.

Vierailija
7520/17813 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi oli jätetty Green Roomissa hattuhyllylle. Kateelliset ruotsalaiset! Olen aina sanonut, että he vetävät kotiinpäin. Takanapäin puukottavat selkään. 

Ja suomalaisetko eivät ole kateellisia, kaunaisia  ja vedä kotiin päin?

Minua ärsyttää tuo jokavuotinen valitus ruotsalaisista. Valittajista saa nimenomaan kaunaisen mielikuvan. 

Ketju on lukittu.