Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
721/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi painin biisi. Mutta toi perus melodia kuulostaa tutulta mulle. En saa päähäni mitä biisiä muistuttaa , ihan kielen päällä.. joku vanhempi.

Vierailija
722/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi rim rim loppuasentokin on vähän kärtsän.

...mä luulen,että mun nega johtuu pitkälti siitä. 

Ei ehkä paras idea laittaa tosiaan noita hihnoja ja vihreätä taustavaloa..

En tiedä. 

En edes huomannut vihreää taustavaloa 😱 Eikö nuo "naisartisti + 4 hengen tanssiryhmä" ole kaikki toistensa kopioita ja ennalta-arvattavia? Samat muuvit, samanlaiset asut, ilmeily, samanlaiset meikit, kampaukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby lasagne oli ccc/käärijä from Temu😭 ois tehnyt vaan omaa juttua. En sinänsä olis nähnyt itse biisissä isoja yhtäläisyyksiä ccc:n kans. 

Vierailija
724/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby lasagna myös kuulosti kauniisti ilmastuna huonolta ja biisin biittikin oli kadonnut jonneki. 

Parannettavaa jää ja kaikki viittaukset käärijään kannattaa poistaa. Ihmiset ei tykkää siitä. Tämä ei tuli olemaan uus cha cha chaa.

Vierailija
725/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kiva löytää tällainen keskustelu!

En ole koskaan ollut kiinnostunut Euroviisuista, mutta viime keväänä katsoin viisut ensimmäisen kerran. En edes tiedä miksi, koska en ollut tietoinen Käärijä-hypestä ja kuulinkin hänen kappaleensa vasta finaalilähetystä katsoessani. Innostuin jotenkin siitä yhteisöllisyydestä ja positiivisuudesta mikä viisuissa vallitsi. Nyt sitten olen vuoden tutkinut Euroviisujen historiaa, katsellut videoita ja alkanut ihmettelemään miten olen voinut elää ilman tätä kaikkea :D

Tänä vuonna olen erittäin innoissani Norjan ehdokkaasta, koska olen kuunnellut Gåtea Iselilja-albumin julkaisusta asti. En usko, että Gåte tulee voittamaan, mutta menestyy varmasti ihan hyvin. Mikä tuntuu olevan muutenkin Norjalle tyypillistä Euroviisuissa.

Nyt pohdin pitäisikö lähteä Nokia Areenan viisubileisiin, kerta sellaiset ovat tähän omalle kylälle tulossa. Minusta on ilmeisesti tulossa ihan todellinen fani.

Vierailija
726/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby Lasagnalla on ollut huomattavasti lyhyempi aika valmistautua Doraan kuin kilpakumppaneilla. 

Vierailija
727/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby lasagna myös kuulosti kauniisti ilmastuna huonolta ja biisin biittikin oli kadonnut jonneki. 

Parannettavaa jää ja kaikki viittaukset käärijään kannattaa poistaa. Ihmiset ei tykkää siitä. Tämä ei tuli olemaan uus cha cha chaa.

Biitti ei ole kadonnut minnekään, kuunteles uudestaan!

Vierailija
728/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Baby Lasagnalla on ollut huomattavasti lyhyempi aika valmistautua Doraan kuin kilpakumppaneilla. 

Joku oli kirjoittanut sinne,että näyttää nuorelta Billy Idolilta. Jep, parempi mennä vaikka sinne suuntaan ja jättää kaikki pienimmätkin viittaukset kärtsään pois. 

Mä varmaan rikkoisin telkkarin, jos olis noi hihat ja loppuasennot kärtsältä etc. ja juryt antaisi hulluna pisteitä :D :D:D

Vierailija
729/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut kiinnostunut Euroviisuista, mutta viime keväänä katsoin viisut ensimmäisen kerran. En edes tiedä miksi, koska en ollut tietoinen Käärijä-hypestä ja kuulinkin hänen kappaleensa vasta finaalilähetystä katsoessani. Innostuin jotenkin siitä yhteisöllisyydestä ja positiivisuudesta mikä viisuissa vallitsi. Nyt sitten olen vuoden tutkinut Euroviisujen historiaa, katsellut videoita ja alkanut ihmettelemään miten olen voinut elää ilman tätä kaikkea :D

Tänä vuonna olen erittäin innoissani Norjan ehdokkaasta, koska olen kuunnellut Gåtea Iselilja-albumin julkaisusta asti. En usko, että Gåte tulee voittamaan, mutta menestyy varmasti ihan hyvin. Mikä tuntuu olevan muutenkin Norjalle tyypillistä Euroviisuissa.

Nyt pohdin pitäisikö lähteä Nokia Areenan viisubileisiin, kerta sellaiset ovat tähän omalle kylälle tulossa. Minusta on ilmeisesti tulossa ihan todellinen fani.

tervetuloa syvään päätyyn! Tästä lähin sulla on keväisin ihan uusi harrastus joka vie niin paljon aikaa ettei sitä edes ymmärrä että viisuihin voi kuluttaa niin paljon😅

Vierailija
730/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku oli kirjoittanut sinne,että näyttää nuorelta Billy Idolilta. Jep, parempi mennä vaikka sinne suuntaan ja jättää kaikki pienimmätkin viittaukset kärtsään pois. 

Mä varmaan rikkoisin telkkarin, jos olis noi hihat ja loppuasennot kärtsältä etc. ja juryt antaisi hulluna pisteitä :D :D:D

vielä kun kuulostaisi noin epävireiseltä, jättäisi sateenkaari ja kärtsän vihreän värin, ei ois varmaan ainut telkkari Suomessa joka menis osiin😭🤣🤣  

Vierailija
731/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Chanel- ja Elena-kopiot pitäisi myös kieltää.

Vierailija
732/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vielä kun kuulostaisi noin epävireiseltä, jättäisi sateenkaari ja kärtsän vihreän värin, ei ois varmaan ainut telkkari Suomessa joka menis osiin😭🤣🤣  

Suurimmaksi osaksi lavalla käytettiin mustaa ja valkoista, vihreä oli käytössä noin 10-15 sekuntia. 

Vierailija
733/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmaksi osaksi lavalla käytettiin mustaa ja valkoista, vihreä oli käytössä noin 10-15 sekuntia. 

mites satenkaarivärit ja käärijä hihat🧐😅 ei kÄärIJä nIiTä oMiSta. Ei niin mutta itse en lähtis kokeilee suosikilla, voi käydä huonosti. Biisissä kun itsessään on potentiaalia

Vierailija
734/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääskö se let3 jatkoon? Jotkut oli tosi loukkaantuneita, kun käytti lyhytkasvuisia ihmisiä tipuiksi/kanoiksi pukeutuneina.

Vierailija
735/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääskö se let3 jatkoon? Jotkut oli tosi loukkaantuneita, kun käytti lyhytkasvuisia ihmisiä tipuiksi/kanoiksi pukeutuneina.

Pääsi tietenkin. Toivottavasti eivät voita, vastenmielistä porukkaa.

Kroatian semit on muutenkin siitä oudot, että finaaliin menee valtava nippu esiintyjiä. Semeissä tippui aina vain neljä ja jatkoon pääsi 8. Olisi parempi toisinpäin.

Vierailija
736/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italian biisikin tullut vihdoin esc YouTube kanavalle.

Olen kahtena edellisenä vuonna katsonut San remon, tänä vuonna jäi välistä.

En osaa innostua tästä Italian ehdokkaasta. Siis onhan hän itsevarma esiintyjä etc. En ainakaan parin kuuntelun jälkeen vaan innostu. Ehkä tarvitsee enemmän kuuntelua.

Vierailija
737/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia on mahtava! Hyvä esiintyjä ja hauska musiikkityyli. En kyllä ihmettele, jollei jäyhät suomalaiset tälle lämpiä. Minä, zumbaaja, tykkään juuri tällaisesta.

Vierailija
738/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsi tietenkin. Toivottavasti eivät voita, vastenmielistä porukkaa.

Kroatian semit on muutenkin siitä oudot, että finaaliin menee valtava nippu esiintyjiä. Semeissä tippui aina vain neljä ja jatkoon pääsi 8. Olisi parempi toisinpäin.

Mä tykkäsin ihan viime vuonna. Oli sanomaa. Siis se diktaattorien pilkkaaminen ja Ukraina sodan vastaisuus.

Tätä lyhytkasvuisuutta mietin. Ei ehkä hyvä veto pukea tipuiksi. 

Sitten taas liian sensitiivinenkään ei saa olla. Esim. Jos pitää paikkansa niin Disney ei uskaltanut palkata lyhytkasvuisia lumikki ja seitsemän kääpiötä live elokuvaan. Jos toi pitää paikkansa niin se sitten on syrjivää mielestäni.

Siihen just olis pitänyt palkata lyhytkasvuisia näyttelijöitä mieluummin.

Vierailija
739/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla :)

Tämä on siitä hyvä harrastus, että tätä voi toteuttaa monella tavalla. Voi seurata vain ne televisiosta tulevat ohjelmat, ja siten pitää jonkun tolkun.

Tai sitten voi pyhittää vapaa-aikansa n.joulu-maaliskuussa kaikkien maiden biisien kahlaamiselle. Nykyään on helppoa katsella muiden maiden karsintoja. Eurovisionworld-sivustolla on suorat linkit näihin.

https://eurovisionworld.com/

Vierailija
740/17813 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italia on mahtava! Hyvä esiintyjä ja hauska musiikkityyli. En kyllä ihmettele, jollei jäyhät suomalaiset tälle lämpiä. Minä, zumbaaja, tykkään juuri tällaisesta.

Mä olisin halunnut nähdä Mahmoodin tanssin euroviisuissa kun Sanremossa sitä ei nähty :(

Ketju on lukittu.