Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Ihan suoraan rob zombien dragulasta kopioitu tää kroatia.
Hevibändi nimeltä Vauva Lasagne?
Onko tämä Rammstein biisi edellisen vuoden kopio?
Ei tämä niin hyvältä kuulosta. Kroatia
Tämä rintintin biisi on hyvä
Voi voittaa koko peen.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Rammstein biisi edellisen vuoden kopio?
Eikö lehmä myyty viime vuonnakin torilla?
Lasagnalla on tosi hyvä lausunta, kaikesta saa selvää.
Kyllä tässä potentiaalia on.
Tää sa Suomelta 12 points, ehdottomasti. Meil on hyvä maku!
Liettua sentään ihan hyvä tähän asti. Puolan naisen ääni ei kuulunut.
Ai Saakeli tuo Kroatia vaan vie.
Kroatian biisi = Rammsteinin Laichzeit :D
Nymme marsimma, rimtingtagi jottain sinne päin
Tämä on piristys tähän iltaan! Ääni tälle.
Ukraina on oikeasti hyvä, eikä todellakaan säälistä, vaan sitä taitoa ja tunnetta sekä rehellisyyttä riittää. Ukrainalla ei ole koskaan ala-arvoista biisiä viisuissa ollutkaan!
Tämä kroatia on eka missä on edes vähän yritystä vaikka ei tämäkään ihmeemmin iske tai säväytä.
Se liettua on kanssa finaalipaikan arvoinen mutta muut on olleet ihan blaah.
Käärijän uus kot kot biisi voittais nämä tähänastiset kappaleet helposti.
Kroatia rynkyttää menemään. Livelaulu hukkuu älämölöön, ja vilkkuvaloissa ei säästellä. Aika levotonta.
Tätä lasagnaa minä äänestän, ainoa hyvä ja mieleen jäävä Suomen lisäksi.
👍