Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Edelleen Latvia paras.
Ei nappaa käärijävalot.
Ja minä kun luulin, että plagiointi on sääntöjen vastaista
Lasagna on koko viusujen paras, jos meitin poikii ei lasketa.
12 pistettä!!!
Kroatia plagioi Blind Channeliä.
Ens vuonna osalla on tennissukat sandaaleissa, suomi tuottaa ihan omaa genreä ja sitä sitten matkitaan seuraavana vuonna.
Kroatia: tarttuva melodia, hyvä energia, karismaattinen esiintyjä, voiton avaimet!
Vierailija kirjoitti:
Käärijän uus kot kot biisi voittais nämä tähänastiset kappaleet helposti.
Ruoska olisi ollut vahvoilla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää Kroatia nyt selvästi paras tähän mennessä
Tottakai koska kopioi Käärijää :D
Vierailija kirjoitti:
Käärijän uus kot kot biisi voittais nämä tähänastiset kappaleet helposti.
Älä naurata.
Vierailija kirjoitti:
Kroatian biisi = Rammsteinin Laichzeit :D
No on muuten ihan sama. En ollut aiemmin Rammsteinin tota biisiä kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Kroatian biisi = Rammsteinin Laichzeit :D
Ei vaan Dicke titten. Maalaisteemakin matkittu siitä, katso vaikka video
Vierailija kirjoitti:
Lasagnalla on tosi hyvä lausunta, kaikesta saa selvää.
Kyllä tässä potentiaalia on.
Tarkistin, äiti osti traktorin viime vuonna, ei myynyt lehmää.
Vierailija kirjoitti:
Ukraina on oikeasti hyvä, eikä todellakaan säälistä, vaan sitä taitoa ja tunnetta sekä rehellisyyttä riittää. Ukrainalla ei ole koskaan ala-arvoista biisiä viisuissa ollutkaan!
Ruslanan Wild Dances oli kamala ja vielä voitti koko kilpailun.
Vierailija kirjoitti:
Kroatia: tarttuva melodia, hyvä energia, karismaattinen esiintyjä, voiton avaimet!
Mua vähän ärsyttää käärijämäisyys (kopiointi), mutta pakko se vaan on myöntää että toi on noista suosikki
Kroatian valot näytti paljon paremmalta mitä pelkäsimme, kuvauksesta en vieläkään välitä.
80-luku! Hopeakettu täysvalkoisissa!
Puolan tytöllä oli sentään kivat mikrot.