Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Onneksi Siipola ei ollut nukuttamassa
Paskoja nää ei-englannin kieliset
Vierailija kirjoitti:
Mikähän tässä nyt niin hienoa on verrattuna esim viime vuoteen?
Ei yhtään mikään. Ja rumia noi valot. karseaa suoraan sanoen.
Hyvä Liettua!! Tykkään, menköön finaaliin :)!
Tämä liettuahan on ihan jees toisin kuin nuo kypros ja serbia.
Onko tää suora lähetys? Kun niin nopeasti vaihtuu biisit.
Nää ekat biisit ois voinu olla jo vuonna 2003
eikä edes sillon mitenkään hyviä.
Hohhoijaa senverran latteaa menoa kaikin puolin että paremmin käytettyä aikaa on mennä nukkumaan. Mukavaa viisuiltaa kaikille ja tsemppiä Windowsseille!
Olin vessassa ja telkussa joku laulaa vodkaa vodkaa 🤣🤣🤣
Liian vähän napakekkulointia Liettualla. EI jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Liettua kulkee, ja on kiva kun on liettuaksi.
Rytmi on tosi tarttuva ja esiintyy edukseen kahden tylsän aloittajan jälkeen. Veikkaan jatkoon.
Hienot valot ja värit, show kaikkiaan. Mietin vaan kun olen jostain 70-luvulta saakka viisuja seurannut että huima on muutos.
Liettua toistaiseksi paras, kappaleessa oli hetkensä. Kai.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää suora lähetys? Kun niin nopeasti vaihtuu biisit.
On suora. Tätä nopeaa vaihtoa on harjoitletu runsaasti
Epilep...
Epilep...
Sia!
"Pistäkää lisää sitä välkkymistä"
Liian Käärijää