Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Raskassoutuinen hymni Serbialla.
Serbia saa ääneni. Ehdottomasti.
Ihme spottivalo tulee noihin esiintyjiin lopussa, aika kylmä hammaslääkärivalo. Serbian muikkeli näytti lähes sokaistuvan.
Mä en kestä näitä "mukasyvällisiä" balladeja, on tunnetta mukamas,
no ei ole.
Mitä hittoa nuo kuvaajat tunaroivat koko ajan? Kuva tärähtelee ja poukkoilee. Saa nähdä saavatko kuvattua Suomen tarkat kuvakulmat...
Liettua kulkee, ja on kiva kun on liettuaksi.
Mikähän tässä nyt niin hienoa on verrattuna esim viime vuoteen?
Kiva kun lauletaan monilla eurooppalaisilla kielillä, ei vain enkkua.
Miksihän Suomen nakupöksyt muka järkyttää joitakin kun noi muikkelit saa kekkuloida lähestulkoon alasti.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin nämä kaks ekaa on aivan hirveää kuraa ja just niin kliseistä euroviisupaskaa ettei mene edes kornina vitsinä.
Niinpä. Ehkä ne sitten eiken syntyneistä vaikuttaa jotenki tuoreilta.. 😂 🤢
5kymppistä jo puuduttaa, niitä samoja kateltu nyt jotai 30 vuotta putkeen.
Laulakaa englanniksi saatana
Liettua ei saa ääntäni. Ehdottomasti ei.
Kolme ekaa jo miljoona kertaa huonompia kuin Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Serbia saa ääneni. Ehdottomasti.
Etkös äsken ollut antamassa sitä Kyprokselle?
Alkoipa tylsästi eka semi.