Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Ihme juttu, että naiset saa olla minipöksyissä ja takapuolet paljaina, mutta mies ei muka saa. Jossain ulkomaisissa kommenteissa sanottu, että Suomen edustaja halventaa perheohjelmaahöpöhöpö ihan hyvä että mennään vitsillä!
Niinpä, tuokin sukkahousumuija PYLLISTI kameralle! No, onneksi nähdään Espanjan esityksessä miesten kinkkua kaksin kappalein. Teemun posket on blurrattu.
Ainoastaan ruotsalaiset voivat olla noin omahyväisiä kuin illan juontajat. Fyi Satan!
Onko tämä joku feikkiversio menneiden aikojen Brittneystä?
Vierailija kirjoitti:
Mielettömän hyvin toteutettu semifinaali.
Miten niin? Eihän tätä ole tullut kuin vartti.
Kypros saa ääneni. Ehdottomasti.
Vierailija kirjoitti:
Mielettömän hyvin toteutettu semifinaali.
On kyllä. Kaikki on ihan kohdillaan. Upeita kamera-ajoja. Viihdyn.
Vierailija kirjoitti:
Ruotsalaiset osaa tän homman. Tulee kaikkien aikojen tyylikkäimmät viisut.
Ruotsi ei enää voi ylittää itseään. Saavuttivat huipun 2016, lavakin oli todella paljon hienompi silloin, plus Justin Timberlake väliaikaesiintyjänä. Edes Ruotsi itse ei pistä siitä vuodesta paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei näytä kovin hääppöiseltä tuo halli minusta.
Ei minustakaan. Näyttää ahtaalta.
Näitä ihan samanlaisia pitkätukkamuijia, jotka hytkyy tämmöisen ankean musan tahdissa, on nähty tuhat viimeisen 20 vuoden aikana, ihme kun tälläkin ei oo vaan alkkarinarut jalassa kuten niillä äskeisillä tusinabimboilla.
Kuka jaksaa tämmöistä? Hohhoijaa.
Tylsä Kypros. Kappale ei jää mieleen, esitys kuin jokin huono Britney-kopio.
mä tykkään tästä seizure tanssista
Vierailija kirjoitti:
Matalan näköinen tuo Malmön areena, rumasti näkyy katto koko ajan kuvissa. Kuvaajatkin tunaroivat jo heti alkuun.
Minä kans katoin että ahdistavan pieni ja mitä laatikoita katosta roikkuu? Mahtuuko muna edes lavalle?
Kamera poukkoilee ees taas, sekava vaikutelma jäi äskösestä.
En pidä yhtään tuosta Petra Medestä. Muutenkin tylsää että aina sama juontamassa kun Ruotsissa viisut.
Vierailija kirjoitti:
Tylsä Kypros. Kappale ei jää mieleen, esitys kuin jokin huono Britney-kopio.
Minä tykkäsin kovasti.
Nyt on vuosi 2024. Keikistely vihdoin pois näistä kisoista ja siis myös mm. kunnon vaatteet esiintyjille päälle. Valitettavasti tämä koskee myös Suomen esitystä.
Ei näytä kovin hääppöiseltä tuo halli minusta.