Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Tämmöisen löysin, onkohan se tämä mistä on täällä ollut puhetta?
Tämäpä se!
I like!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Bl vaan ratsastaa liikaa sillä käärijäefektillä ja liian pian itse Käärijästä. Kärtsä teki jotain todella omaa ja omalaatuista Euroviisuja ajatellen ja tulee olo että edellisen vuoden Suomi olisi levittänyt maton suoraan baby lasagnalle jonka päältä helppo hyppiä hyville sijoille ellei voittoon. Ja ainakin YouTubessa moni kommentoi tuota biisiä sillä mentaliteetilla että Kroatia kostaisi nyt nyt Suomen puolesta ja ottaa voiton koska viime vuosi meni miten meni. No siis ihana ajatus tavallaan että tällä biisillä haluttaisi antaa vastalause viime vuodesta mutta silti on olo että nyt mennään vain sillä mitä Kärtsä jo teki.
No näitä kommentteja pitää haastaa itse, muuten ei näy muuta kuin tukea. Nythän suurin osa pitää aika varmana että Kroatialle tulee Suomelta iso potti. Ja voi tullakin, mutta yhtä hyvin ei. Mutta näitä (kohteliaita) soraääniäk
Suomella on jo käärijä, ei me tarvita kopiota paitsi häärijä.
Nyt sitten kaikki ulkosuomalaiset äänestysvalmiuteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on viisufanien tuomio Suomen esityksestä: "Mitä vähemmän housuja, sen parempi"
https://www.is.fi/viihde/art-2000010411216.html
Eli kaikki arvioivat Suomen pääsevän finaaliin. Liettualainen fani ennusti sijaa 8 finaalissa.
Oho sehän ois jo tosi hyvin. Vihaajat kun on sitä mieltä ettei edes pääse finaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Lainaus ei toimi, mutta vastaan tähän:
"Niin. Heidät on Suomen kansa äänestänyt edustajaksi ja nämä ottavat tämän ilmaisena lomana. Toki Keisterille tämä on henkilökohtaisen unelman täyttymys. Pääsee näyttämään itseään niin paljon kuin säännöt sallii.
Ja tämä kaikki maksetaan kansalaisten verorahoista."
Mieti kuinka paljon huonompiakin on maksettu kansalaisten verovaroista. Jari Sillanpää siivet selässä, Sandhja, Pertti Kurikka, Lukuvei jne. Kyllä minä ainakin sata kertaa mieluummin tästä tämän vuoden showsta maksan kuin noista 😂
Suomi on lähettänyt kevään iloiseen laulujuhlaan kappaleen Beslanin kouluteroilusta. Ei puhutellut ketään. Suomi on lähettänyt kappaleen mustarastaasta, jonka vire oli melankolinen. Ei jatkoon. Suomi on lähettänyt työpositiivisen kansanmusiikkimaisen kappaleen hissukalla toteutuksella. Ei jatkoon.
Suomalaisten kannattaisi ihan oikeasti miettiä jo nyt, että millä biisillä sinne kisaan hakee. Positiiviset tunteet puhuttelevat aina ihmisiä negatiivisia enemmän. Koska Suomi on viisujen takamatkamaa, ilman lukuisia naapuriäänestäjiä, pitää Suomen edustajan harjoitella, harjoitella ja harjoitella kunnes homma toimii prikulleen lavalla ja lavan ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina mun pitää nukkuaÖÖÖYYRRHHH
Aina mun pitää siivota GGRRÖÖÖYYHH
Aina mun pitää tiskata ÖÖÖRRRHHH
Aina mun pitää käydä lääkärissäRRRÖÖÖYYYHH
Mä olen kuitenkin ylpeä suomalaisista siinäkin että joskus lähetettiin Pentti Kurikka ja joskus Lordi.
Ei hävetä pätkääkään ja Suomi menee jatkoon.
Mä kyllä häpeän sitä keharilaumaa.
Minä häpeän heitä, jotka narrasivat heidän voittavan viisut.
Vierailija kirjoitti:
Julkaisispa IS jutun,että BL bodysheimasi käärijää. Jos Ruotsin ehdokas moista olisi sanonut, olisi jo isot uutisotsikot. Miksei iltalehdistöä tällä kertää kiinnosta mitä muualla meistä ajatellaan?
Mikset itse laita sinne juttuvinkkiä ja linkkiä videoon?
Vierailija kirjoitti:
Pillussa panettaa!!!
Hulluus lisääntyy. Tulispa jo ilta.
Ai mitä verorahoja tähän menee? Luulen, että ainakin osa tulee lippurahoista.
Lopettaa Keisterin haukkuminen. Me olemme valinneet iloisen biisin, se oli iloisin, mitä olisi muiden biisit olleet.
Odotetaan nyt vielä muutama tunti.
Pöljiä ja demonisia on siellä liikaa, niitä pitäisi alentaa. Sairaita esitaksiä.
Teille, jotka olette katsoneet illan esityksen: Onko siis niin, että taustalaulaja Teri on myös sekä sääntökirjan esittelijä että yleisössä huitoja peittelemässä kriittistä kohtaa? Aika monta jobia hänellä kyllä sitten. Ja se Teemun edessä peitteenä kävelevä kameramies on sitten oikea kameramies?
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä verorahoja tähän menee? Luulen, että ainakin osa tulee lippurahoista.
Lopettaa Keisterin haukkuminen. Me olemme valinneet iloisen biisin, se oli iloisin, mitä olisi muiden biisit olleet.
Odotetaan nyt vielä muutama tunti.
Pöljiä ja demonisia on siellä liikaa, niitä pitäisi alentaa. Sairaita esitaksiä.
Olet oikeassa. Oksettaa jotkut saatananpalvontashowt "taiteen nimissä".
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten kaikki ulkosuomalaiset äänestysvalmiuteen!
Joo,joo täällä ollaan valmiina. Saksasta tulee 20 ääntä minulta. Niin minulla on kolme puhelinta käytössä.
Jos olisin tiennyt, että Käärijä pääsee finaaliin, niin olisin viime vuonna jarruttanut äänestämistäni.
Mutta nyt on suomalaisia haukkujia niin pirun paljon. Miksi haukkua suomalaista?
Kurikan Nimipäivät oli punkkia .
Ja Suomi aikaansa edellä.
Lähetti l bt q a plus +++++++++++ juhliin oikeasti marginaalissa olevia ihmisiä.
Eivät ehkä olleet niin "fabulous",mutta olivatkin punkkia :)
P.s. 'k e ha ri" on haukkumasana.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö joku kaksolussalle euroviisuketjun jatkot vauvapalstalla ja linkittää tähän ketjun ennen 23.00?
Tässä:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/euroviisut-2024-virallinen-livek…;
Suomalaiset taas joukoin ovat Ruotsille antamassa täydet pisteet. Voi että on turpeaa kansaa.
Vierailija kirjoitti:
Kurikan Nimipäivät oli punkkia .
Ja Suomi aikaansa edellä.
Lähetti l bt q a plus +++++++++++ juhliin oikeasti marginaalissa olevia ihmisiä.
Eivät ehkä olleet niin "fabulous",mutta olivatkin punkkia :)
P.s. 'k e ha ri" on haukkumasana.
Mutta maailmalle ei kerrottu, että he olivat vammaisia innostuneita. Maat olisivat katsoneet ensimmäisen invalidien osanoton suurenmoiseksi, kuten minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset taas joukoin ovat Ruotsille antamassa täydet pisteet. Voi että on turpeaa kansaa.
Tänä vuonna mua ei haittaa. Jos oikeasti tykkää.
M&M on norjalaisia,ja muistaakseni tykkäsivät viime vuonna kärtsästä heti.
Olisivatkin olleet viime vuonna loreenin tilalla.
No ainakaan lasagnaa en äänestä.
Ei vaan kyse on juuri siitä että en hyväksy sitä että toisten kehitysvammaisuuden pohjalta rakennetaan euroviisushow. Viisuissa ajatuksena on aina mennä vielä pidemmälle kuin aiemmin, aina kohahduttaa, aina tehdä isompi show. Ja sitä en hyväksy että tämä show tehtiin toisten sairauden varjolla. Juuri tämä että välillä lavalla on hirviö, välillä joku demoni, välillä avaruusmies, välillä lähes alaston eurotyttö niin nyt tehtiin viisushow kehitysvammaisuudella koska itse biisihän on aivan luokattoman huono. Ratsastettiin vain sen voimalla että sen esittää kehitysvammaiset. Ymmärrän miten muut asian ehkä näkevät että on upeaa antaa kehitysvammaisille mahdollisuus mutta se ei poista sitä että nyt rakennettiin tavallaan friikkishow vammaisuuden varjolla, Euroviisut ovat aina enemmän tai vähemmän friikkishow.