Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
6461/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei toimi, mutta vastaan tähän:

"Niin. Heidät on Suomen kansa äänestänyt edustajaksi ja nämä ottavat tämän ilmaisena lomana. Toki Keisterille tämä on henkilökohtaisen unelman täyttymys. Pääsee näyttämään itseään niin paljon kuin säännöt sallii.

Ja tämä kaikki maksetaan kansalaisten verorahoista."

Mieti kuinka paljon huonompiakin on maksettu kansalaisten verovaroista. Jari Sillanpää siivet selässä, Sandhja, Pertti Kurikka, Lukuvei jne. Kyllä minä ainakin sata kertaa mieluummin tästä tämän vuoden showsta maksan kuin noista 😂

Sandhjan biisi oli hyvä, mutta se oli sitä aikaa vielä, kun Suomi oli mukana pienellä budjetilla, eikä lavastukseen satsattu yhtään. Look away taas näytti hyvältä UMK:ssa, mutta keskiössä olevaa painavaa kuutiota ei saatu viedä viisulavalle ja esitys vesittyi.

Vierailija
6462/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

UMK:ssa äänestävät suomalaiset veronmaksajat halusivat tätä. Sitä saa, mitä tilaa. Tänä vuonna tätä hassunhauskaa hupailua. Ensi vuonna toivottavasti valitaan musiikki edellä.

Tänä vuonna oli huonoja ehdokkaita. Sellaisia radiolistabiisejä, mutta ei yhtään sellaista biisiä, joka olisi voinut pärjätä viisuissa. Jos halutaan vakavasti kilpailla tuolla, niin tarvitaan biisi (ja esitys) jonka avulla se on mahdollista.

Saran biisi oli kilpailukykyinen. Se oli oikeasti erittäin pidetty kansainvälisessä viisufandomissa. Ja esitys UMK:ssa oli tosi kaunis, valmis viisulavalle viisulavalle siirrettäväksi.

Mutta suomalaisille se ei maistunut, joten se siitä. En minäkään tykännyt siitä kiroilusta. Jotenkin niin wt nimi biisille, Paskana. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6463/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen esitys on kyllä energinen ja piristävä.

Vierailija
6464/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umk:ssa ei ollut mitään ongelmaa noiden kuvakulmien kanssa. Sössiikö ruotsalaiset kuvaajat nyt meidän esityksenkin?

Vierailija
6465/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina mun pitää nukkuaÖÖÖYYRRHHH

Aina mun pitää siivota GGRRÖÖÖYYHH

Aina mun pitää tiskata ÖÖÖRRRHHH

Aina mun pitää käydä lääkärissäRRRÖÖÖYYYHH

Mä olen kuitenkin ylpeä suomalaisista siinäkin että joskus lähetettiin Pentti Kurikka ja joskus Lordi. 

Ei hävetä pätkääkään ja Suomi menee jatkoon.

Itse en voi olla ylpeä siitä että show tehtiin kehitysvammaisuuden kustannuksella. Esim Lordin show oli tämä hirviö, on ollut parrakasta naista, on ollut avaruusolioksi pukeutuneita ukkoja, on ollut vaikka ja mitä tavallaan "friikkishowta" jossa tarkoitus mennä toinen toistaan överimmäksi koska sitä Euroviisut osittain ovat. Se on show. Nyt tämä tehtiin kehitysvammaisten kustannuksella, biisihän on hirveä itsessään. Ainoastaan se

Musta tuntuu että sulla itsellä on vaikeuksia suhtautua ihmisiin. Kaikenlaisiin ihmisiin. 

Vierailija
6466/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilisessä Mikon haastattelussa sanoivat, että farkkumuna on jokusen kerran jäänyt toimimatta nyt sekä Suomessa että Ruotsissa. Mutta olivat vähän hälläväliä, kun kysyttiin että voiko näin käydä livessäkin. Että "sellaista sattuu".

Ei stana 😂 ei ei ja EI!

Niinpä. Tämä kaksikko vaikuttaa tosiaan olevan kuin lomalla. Keisteri vieläpä omalla ristiretkellään, jossa pääsee paljastamaan itseään mahdollisimman suurelle yleisölle.

Tämä hassunhauska hupailureissu kustannetaan verovaroin.

Eipä tuonne ole kärrätty farkkumunaa suurempaa rekvisiittaa. Tilanne Malmössa on sellainen, ettei siellä kukaan juuri liiku muualla kuin hotellista areenalle ja takasin. Kyseessä on maailman suurin musiikkiverkostoitumistapahtuma eli sieltä voi löytyä sitä työntynkää. Sillä periaatteella Suomen pitäisi aina lähettää viisuedustaja, että syntyisi niitä yhteistyöverkostoja muiden muusikoiden jne kanssa. Keisteri voisi sitä valokuvaajan tutkintoaan promota tuolla samalla ja saada lisätuloja.

Vierailija
6467/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina mun pitää nukkuaÖÖÖYYRRHHH

Aina mun pitää siivota GGRRÖÖÖYYHH

Aina mun pitää tiskata ÖÖÖRRRHHH

Aina mun pitää käydä lääkärissäRRRÖÖÖYYYHH

Mä olen kuitenkin ylpeä suomalaisista siinäkin että joskus lähetettiin Pentti Kurikka ja joskus Lordi. 

Ei hävetä pätkääkään ja Suomi menee jatkoon.

Mä kyllä häpeän sitä keharilaumaa. 

Sinä vuonna voitti Ruotsin Heroes. 

Niin muovinen että härregud.

Vierailija
6468/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kuulleet Hollannin Europapan ja Suomen No Rules mixin?

Super!

Mistä sen voi kuulla?

Vierailija
6469/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lainaus ei toimi, mutta vastaan tähän:

"Niin. Heidät on Suomen kansa äänestänyt edustajaksi ja nämä ottavat tämän ilmaisena lomana. Toki Keisterille tämä on henkilökohtaisen unelman täyttymys. Pääsee näyttämään itseään niin paljon kuin säännöt sallii.

Ja tämä kaikki maksetaan kansalaisten verorahoista."

Mieti kuinka paljon huonompiakin on maksettu kansalaisten verovaroista. Jari Sillanpää siivet selässä, Sandhja, Pertti Kurikka, Lukuvei jne. Kyllä minä ainakin sata kertaa mieluummin tästä tämän vuoden showsta maksan kuin noista 😂

Sandhjan biisi oli hyvä, mutta se oli sitä aikaa vielä, kun Suomi oli mukana pienellä budjetilla, eikä lavastukseen satsattu yhtään. Look away taas näytti hyvältä UMK:ssa, mutta keskiössä olevaa painavaa kuutiota ei saatu viedä viisulavalle ja esitys vesittyi.

Sandhja ei ollut itse yhtään kiinnostunut koko viisuista... nolottaa vieläkin kun hän haastatteluissa ei osannut nimetä edes yhtään suosikkiaan viisuista. Oli aivan turistina siellä.

Vierailija
6470/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeekö joku kaksolussalle euroviisuketjun  jatkot vauvapalstalla ja linkittää tähän ketjun ennen  23.00?

Vierailija
6471/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Umk:ssa ei ollut mitään ongelmaa noiden kuvakulmien kanssa. Sössiikö ruotsalaiset kuvaajat nyt meidän esityksenkin?

Ei ollut UMK:ssakaan tarkat kuvakulmat. Ongelmana on enemmänkin se, jos Teemu ei pysy millintarkasti koreografiassa kriittisissä kohdissa, niin kuvaaja ei ennätä reagoimaan. Teemu sanoi eilen Ylen instalivessä, että Benke oli kehitellyt ennen illan läpimenoa jotain merkkejä hänelle lattiaan ja parannusta on tullut, kun tänään on kuulemma mennyt jo tosi hyvin.

Vierailija
6472/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko kuulleet Hollannin Europapan ja Suomen No Rules mixin?

Super!

Löysin No Rules -Spa Remixin Spottarista. Suomalaisten kannattaisi kaupata kappaletta eteläkorealaisille ja japanilaisille 🤭.

Vierailija
6473/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska on epätodennäköistä että kaikki Slovenia/Serbia/Portugali-akselista pääsee jatkoon, on väistämättäkin tulossa tuo "tämä rahvaanomainen vitsi vei hyvän laulajan paikan" väittely semifinaalin jälkeen. Onneksi tätä ovat toppuutelleet jo aika monet viisureagoijat sanomalla, että Suomi on sentään hyvin toteutettu esitys, joten se ei ole ihan ilman meriittejä. Tällaisille biiseille on tilaa viisuissa.

Ymmärrän kyllä jos tuon kokee kokonaan mauttomana vitsibiisinä ja se menee jatkoon ja sun suosikki ei, niin että ottaa kaaliin hetken.

Irlanti puristaa kyllä mehut kuiviin Slovenian noitapop-oopperasta 🤣!

Vierailija
6474/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on viisufanien tuomio Suomen esityksestä:  "Mitä vähemmän housuja, sen parempi"

https://www.is.fi/viihde/art-2000010411216.html

Vierailija
6475/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti on siitä kiva että se sysää kisoja taas uudelle tasolle uskaltamalla olla noin överisynkkä. Lordihan on tohon verrattuna ihan lastenmusiikkia.

Vierailija
6476/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sandhja ei ollut itse yhtään kiinnostunut koko viisuista... nolottaa vieläkin kun hän haastatteluissa ei osannut nimetä edes yhtään suosikkiaan viisuista. Oli aivan turistina siellä.

Minua nolotti kun sandhja hajotti esiintymisasunsa kesken esityksen. Repäisi sen hopeisen killutimen irti ja siinä se sitten heilui.

Muidehan onkin palannut päivätyöhön hoitsuksi.

Mikä taas kertoo miten alhossa koko umk tuohon aikaan kulki. 

Vierailija
6477/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlanti on ollut kiinnostava yllätys tänä vuonna. Tykkään biisistäkin, meni omalle soittolistalle. 

Vierailija
6478/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisen löysin, onkohan se tämä mistä on täällä ollut puhetta?

Vierailija
6479/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi joutuu myös tänään aikamoiseen ryöpytykseen jos käy niin, että mennään finaaliin, mutta serbia, slovenia ja portugali ei. Redditissä on vaahdottu tästä ja myös youtuben chateissa/kommenteissa. Eihän se suomen vika ole, mutta katsovat, että suomi on p ska ja vie paikan OiKeaLtA  EsItYkSeLtÄ.

Käärijän herättämän huomion ja suosion perusteella tämänkin vuotinen Suomen edustaja saa pisteitä ihan siinä peesissä.

"Viime vuonna ne oli ihan huippuja ja ennennäkemättömiä. Tämäkin on ihan hullu."

Juuri näin. Suomi saa paljon pisteitä pelkästään viime vuoden hypen vuoksi.

Euroviisuissa ei kyllä tule mitään kaupanpäällisenä. Jos on hyvän viisumaan maine, ovat ihmiset jopa kriittisempiä ehdokasta kohtaan kuin huonomman viisumaan edustajaa kohtaan.

Vierailija
6480/17813 |
07.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on viisufanien tuomio Suomen esityksestä:  "Mitä vähemmän housuja, sen parempi"

https://www.is.fi/viihde/art-2000010411216.html

Eli kaikki arvioivat Suomen pääsevän finaaliin. Liettualainen fani ennusti sijaa 8 finaalissa.

Ketju on lukittu.