Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä verorahoja tähän menee? Luulen, että ainakin osa tulee lippurahoista.
Lopettaa Keisterin haukkuminen. Me olemme valinneet iloisen biisin, se oli iloisin, mitä olisi muiden biisit olleet.
Odotetaan nyt vielä muutama tunti.
Pöljiä ja demonisia on siellä liikaa, niitä pitäisi alentaa. Sairaita esitaksiä.
Olet oikeassa. Oksettaa jotkut saatananpalvontashowt "taiteen nimissä".
Muista uskonnonvapaus! Lahjakas mimmi vaikuttaa olevan ja jos ei miestä muuten niin sitten vaikka loitsuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina mun pitää nukkuaÖÖÖYYRRHHH
Aina mun pitää siivota GGRRÖÖÖYYHH
Aina mun pitää tiskata ÖÖÖRRRHHH
Aina mun pitää käydä lääkärissäRRRÖÖÖYYYHH
Mä olen kuitenkin ylpeä suomalaisista siinäkin että joskus lähetettiin Pentti Kurikka ja joskus Lordi.
Ei hävetä pätkääkään ja Suomi menee jatkoon.
Itse en voi olla ylpeä siitä että show tehtiin kehitysvammaisuuden kustannuksella. Esim Lordin show oli tämä hirviö, on ollut parrakasta naista, on ollut avaruusolioksi pukeutuneita ukkoja, on ollut vaikka ja mitä tavallaan "friikkishowta" jossa tarkoitus mennä toinen toistaan överimmäksi koska sitä Euroviisut osittain ovat. Se on show. Nyt tämä tehtiin kehitysvammaisten kustannuksella, biisihän on hirveä itsessään. Ainoastaan se
Se biisi jos mikä oli täyttä punkkia ja siinä kategoriassa varsin uskottava. Itse tykkäsin biisistä, se kuvasti täydellisesti jokapäiväisen arjen tuskaa. Eurooppa ei vain ollut valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset taas joukoin ovat Ruotsille antamassa täydet pisteet. Voi että on turpeaa kansaa.
Tänä vuonna mua ei haittaa. Jos oikeasti tykkää.
M&M on norjalaisia,ja muistaakseni tykkäsivät viime vuonna kärtsästä heti.
Olisivatkin olleet viime vuonna loreenin tilalla.
No ainakaan lasagnaa en äänestä.
Munkin mielestä noin selkeä Käärijän imitointi menee vaan yli. Ei ainakaan ois heti seuraavana vuonna lähettänyt tollasta.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset taas joukoin ovat Ruotsille antamassa täydet pisteet. Voi että on turpeaa kansaa.
Tuskinpa. Mutta tänä vuonna se ei edes ärsyttäisi, koska lavashow on hyvä ja kaksoset ammattimaisia ja kivoja.
Jiihaa! Kohta pääsee viisuloita seuraamaan ja juhlistamaan Windows95manin ja Henrin finaalipaikkaa. Herkut tulille ja nauttimaan! Ilolla olen seurannut miten hyvällä meiningillä jätkät on vetäneet tässä viisujen alla.
Terveisin Naispelko30
Vierailija kirjoitti:
Viime vuoden viisujen top kolmoseen ulottuva juttu oli se, ettei suomi antanut pisteen pistettä teleäänissä Ruotsille 🤣 tällasta kansallishenkee saa muualta etsiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä verorahoja tähän menee? Luulen, että ainakin osa tulee lippurahoista.
Lopettaa Keisterin haukkuminen. Me olemme valinneet iloisen biisin, se oli iloisin, mitä olisi muiden biisit olleet.
Odotetaan nyt vielä muutama tunti.
Pöljiä ja demonisia on siellä liikaa, niitä pitäisi alentaa. Sairaita esitaksiä.
Olet oikeassa. Oksettaa jotkut saatananpalvontashowt "taiteen nimissä".
Muista uskonnonvapaus! Lahjakas mimmi vaikuttaa olevan ja jos ei miestä muuten niin sitten vaikka loitsuilla.
Sori, mutta lahjakkuus ei oo niin tärkeä asia, että hyväksyisin sen takia jonkun kannattavan uskontoa jossa mm. murahataan vauvoja. Mieti sinäkin vähän. Tai ota asioista selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten kaikki ulkosuomalaiset äänestysvalmiuteen!
Joo,joo täällä ollaan valmiina. Saksasta tulee 20 ääntä minulta. Niin minulla on kolme puhelinta käytössä.
Jos olisin tiennyt, että Käärijä pääsee finaaliin, niin olisin viime vuonna jarruttanut äänestämistäni.
Mutta nyt on suomalaisia haukkujia niin pirun paljon. Miksi haukkua suomalaista?
Suomen biisi poikkeaa linjasta. Samanlaista ysäridancea on Itävallan Kaleenilla kappale We Will Rave. Kukaan ei itke siitä, että Kaleenilla on suunnilleen verkkoasu ja teipit strategisten paikkojen peitteenä. Kaleenin videossahan miehet olivat niitä objekteja. Suomi ei pidä kai ketään objekteina. Suomi tekee itsestään objektin.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa sentään Ruotsilla on ihan symppis edustaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Bl vaan ratsastaa liikaa sillä käärijäefektillä ja liian pian itse Käärijästä. Kärtsä teki jotain todella omaa ja omalaatuista Euroviisuja ajatellen ja tulee olo että edellisen vuoden Suomi olisi levittänyt maton suoraan baby lasagnalle jonka päältä helppo hyppiä hyville sijoille ellei voittoon. Ja ainakin YouTubessa moni kommentoi tuota biisiä sillä mentaliteetilla että Kroatia kostaisi nyt nyt Suomen puolesta ja ottaa voiton koska viime vuosi meni miten meni. No siis ihana ajatus tavallaan että tällä biisillä haluttaisi antaa vastalause viime vuodesta mutta silti on olo että nyt mennään vain sillä mitä Kärtsä jo teki.
No näitä kommentteja pitää haastaa itse, muuten ei näy muuta kuin tukea. Nythän suurin osa pitää aika varmana että Kroatialle tulee Suomelta iso potti. Ja voi tullakin, mutta yhtä
Molemmilla näillä on ysäri eikä pipo liian tiukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö joku kaksolussalle euroviisuketjun jatkot vauvapalstalla ja linkittää tähän ketjun ennen 23.00?
Tässä:
https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/euroviisut-2024-virallinen-livek…;
Hyvä kiitos pitää nostaa illalla ja torstaina, lauantaina. Kiitos
Suomi on tokalla puoliskolla unettavien balladien joukossa jos siitä ei mennä jatkoon niin ei mistään!
Ai voiks KaksPlussalle kirjoittaa yli yön? ja miten on suomi24 keskustelu sinne voi mennä purkamaan tunteitaan.
Odotetaan nyt iltaa ja ulkomaan pisteitä, siitä on nyt kyse.
Kiva katsella tänään viisuja. Oikeataan en ole juuri kuunnellut etukäteen niin ihan mielenkiintoista että tuleeko mitään lemppareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sitten kaikki ulkosuomalaiset äänestysvalmiuteen!
Joo,joo täällä ollaan valmiina. Saksasta tulee 20 ääntä minulta. Niin minulla on kolme puhelinta käytössä.
Jos olisin tiennyt, että Käärijä pääsee finaaliin, niin olisin viime vuonna jarruttanut äänestämistäni.
Mutta nyt on suomalaisia haukkujia niin pirun paljon. Miksi haukkua suomalaista?
Suomen biisi poikkeaa linjasta. Samanlaista ysäridancea on Itävallan Kaleenilla kappale We Will Rave. Kukaan ei itke siitä, että Kaleenilla on suunnilleen verkkoasu ja teipit strategisten paikkojen peitteenä. Kaleenin videossahan miehet olivat niitä objekteja. Suomi ei pidä kai ketään objekteina. Suomi tekee itsestään objektin.
On Kaleenilla ollut ihan vaatteet päällä itse viisuharkoissa. Video oli toki uskaliaampi, mutta itse esitys ei vaikuta kovin sensuellilta vaan enemmän siltä reiviltä.
Baby Lasagnaa on todellakin yritetty myydä "Käärijän puolesta kostavana" artistina, jonka voitto "hyvittäisi" viime vuoden vääryyden. Siitä huolimatta BL:n fanit ovat haukkuneet Käärijää ja öyhöttäneet, miten BL ja RTTD ovat huomattavasti parempi laulaja ja biisi. Ei pelkästään vauvalla vaan kaikkialla ja kaiken maalaiset fanit.
Miks nää lähetykset on aina niin hirveän myöhäiseen kellonaikaan?
Suomalaiset: "Jee Ruotsi!" tai "Jee edgyä satanismia!"