Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten yksinhuoltaja selviytyy kylpylässä?

Vierailija
07.07.2024 |

Miten voin mennä 9 vuotiaan kanssa kylpylälään? Siis hän ei poikana ole tervetullut naisten puolelle. En usko, että hän itse onnistuisi vieraassa paikassa saamaan kamat kaappiin, kaapin lukkoon, suihkut sun muut itsekseen... ei onnistu. Täytyykö vain odotella, että hän on isompi vai onko jossain kylpylöissä perhetiloja? 

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lapsen kaveri mukaan. Kaksistaan selviävät kyllä.

Vierailija
2/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait nyt tuon ikäinen käy uimahallissakin, miksi ei onnistuisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla kuin yhteishuoltajakin, tai vaikka naisen kanssa avioliitossa oleva nainen. 

Vierailija
4/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin juuri kylpylässä jossa yhteinen pukkaritila kaikkien sukupuolien kesken. Pukukopit siellä oli kuiten. Kamat kaappiin, minä naisten puolelle suihkuun. Poika miesten puolelle suihkuun ja altaalla nähtiin. Laita lapsi vaikka uimakouluun, niin oppii omatoimisuutta pukkarissa ja suihkussa. Ja minä olin siellä naistensuihkussa ja siellä oli äiti monen pienen lapsen kanssa. Opastin yhtä pientä lasta miten sai suihkusta vettä kun äitinsä oli toisen lapsen luona. Voit myös opastaa sitä 9 vuotiasta katsomaan miten muut laittaa suihkut päälle, jos ei muuten osaa. Tai lapselle kaveri mukaan joka on käyny ja osaa hommat,tai muuten vain tueksi ja turvaksi. Uimataitoinen sellainen.

Vierailija
5/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi 9-vuotias ei selviytyisi? Minun poikani on heti kouluun mentyään käynyt yksin miesten puolella, vaikka oli silloin vielä muutaman kuukauden 6-vuotias. Kyllähän monet 9-vuotiaat ja nuoremmatkk käyvät monen yön leireilläkin ilman vanhempia ja huolehtivat tavaroistaan sielläkin ihan itse.

Vierailija
6/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 9-vuotias jo osaa, minun poikani meni 7-vuotiaana pakkotilassa (uimakoulu ja isä oli kipeänä). Mutta ainakin Holiday Club Saimaalla on yhteispukkareita (tai semmoisia pieniä perhekoppeja, jotka avautuvat yhteisiin tiloihin). Toki sukupuolen mukaiseen suihkutilaan pitää mennä yksin.

Vierailija
7/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai kouluikäinen selviytyy itse sen hetken?

Vierailija
8/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi 9-vuotias ei selviytyisi? Minun poikani on heti kouluun mentyään käynyt yksin miesten puolella, vaikka oli silloin vielä muutaman kuukauden 6-vuotias. Kyllähän monet 9-vuotiaat ja nuoremmatkk käyvät monen yön leireilläkin ilman vanhempia ja huolehtivat tavaroistaan sielläkin ihan itse.

Mun eskari-ikäinen poikani ilmoitti kylpylässä, että hän ei naisten puolelle ole sitten tulossa. Meni yksinään miesten puolelle ja onnistui ihan hyvin, reippaana olisi osannut kysyä apuakin, mutta ei tarvinnut.

Vierailija
9/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poikani ei uskaltanut yksin miesten puolelle vielä tuon ikäisenä joten muutamaan vuoteen ei käyty uimahalleissa tai kylpylöissä. Kesäisin uimarannalla vaan. 

Vierailija
10/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Vielä hetki sitten Suomi oli täynnä täysipäisiä ihmisiä joille alastomuus oli luonnollinen asia jossa ei ollut mitään hävettävää ja saunassa käytiin vaikka tuttavaperheiden kanssa lapset, teinit ja aikuiset sekaisin sukupuoleen katsomatta.

Nyt ollaan tultu jo niin amerikkalaisiksi että 9-vuotias poika ei ole "tervetullut naisten puolelle" ja yläasteella tytöt eivät enää riisu uimahallin saunassa uimapukuaan naisten puolellakaan (ei ole vitsi) mutta samalla jokaisella 14-vuotiaalla tytölläkin pitää olla sugar daddy ja onlyfans tili jossa voi esitellä nielurisojaan alakautta.

Vierailija
11/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa. Vielä hetki sitten Suomi oli täynnä täysipäisiä ihmisiä joille alastomuus oli luonnollinen asia jossa ei ollut mitään hävettävää ja saunassa käytiin vaikka tuttavaperheiden kanssa lapset, teinit ja aikuiset sekaisin sukupuoleen katsomatta.

Nyt ollaan tultu jo niin amerikkalaisiksi että 9-vuotias poika ei ole "tervetullut naisten puolelle" ja yläasteella tytöt eivät enää riisu uimahallin saunassa uimapukuaan naisten puolellakaan (ei ole vitsi) mutta samalla jokaisella 14-vuotiaalla tytölläkin pitää olla sugar daddy ja onlyfans tili jossa voi esitellä nielurisojaan alakautta.

9-vuotias ei ole koskaan ollut tervetullut samanikäisten tyttöjen kanssa alasti suihkuun. Minun 9-vuotias poikani ei itsekään haluaisi tulla, eivätkä tuonikäiset tytötkään kyllä haluaisi sitä poikaa sinne. Aikuisia naisia poika tuskin haittaisi mutta 9-vuotiailla tytöillä osalla on jo ensimmäiset murrosiän merkit näkyvissä. Ja vaikka ei olisikaan niin ei tosiaan ole ok viedä poikaa naisten puolelle.

Vierailija
12/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

9-vuotias ei ole koskaan ollut tervetullut samanikäisten tyttöjen kanssa alasti suihkuun. Minun 9-vuotias poikani ei itsekään haluaisi tulla, eivätkä tuonikäiset tytötkään kyllä haluaisi sitä poikaa sinne. Aikuisia naisia poika tuskin haittaisi mutta 9-vuotiailla tytöillä osalla

Siinä Suomessa jossa ihmisillä oli vielä aivot päässä eivätkä ne olleet täysin somen ja amerikkalaisten "arvojen" mädättämiä, tuon ikäiset juoksivat vielä uimarannalla alastomina eivätkä tytötkään alkaneet käyttää kuin alaosaa yleisellä rannalla jos oli kasvanut haituva vaikka tissitkin jo kasvoivat.

Kotirannassa tai tuttavaperheen kanssa mökillä saunottaessa olisi katsottu suu auki jos joku olisi ruvennut laittamaan uimapukua päälleen järveen mennessään.

Vierailija
13/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis poika ei ole käynyt uimahallissa itsekseen koskaan? Eikä siis osaa toimia muka kylpylässä jos ohjeistaa. Kaipa sitten niin. Ehkä sun pitää mennä ilman poikaa. Ehkä niissä vaanii jotain setiä kuitenkin miesten puolella ja altaassa.

Vierailija
14/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, saattas nähdä äiteen tuheron? Siitä vois seurata siemensyöksy..

Vierailija
15/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole koskaan kuulunut mihinkään tapoihin käydä tuttavaperheitten kanssa sekasaunassa, eikä varsinkaan teinien.

Vierailija
16/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

9-vuotias ei ole koskaan ollut tervetullut samanikäisten tyttöjen kanssa alasti suihkuun. Minun 9-vuotias poikani ei itsekään haluaisi tulla, eivätkä tuonikäiset tytötkään kyllä haluaisi sitä poikaa sinne. Aikuisia naisia poika tuskin haittaisi mutta 9-vuotiailla tytöillä osalla

Siinä Suomessa jossa ihmisillä oli vielä aivot päässä eivätkä ne olleet täysin somen ja amerikkalaisten "arvojen" mädättämiä, tuon ikäiset juoksivat vielä uimarannalla alastomina eivätkä tytötkään alkaneet käyttää kuin alaosaa yleisellä rannalla jos oli kasvanut haituva vaikka tissitkin jo kasvoivat.

Kotirannassa tai tuttavaperheen kanssa mökillä saunottaessa olisi katsottu suu auki jos joku olisi ruvennut laittamaan uimapukua päälleen järveen mennessään.

Ketään ei kiinnosta sinun roskaväkisukusi muistot.

Vierailija
17/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikasi jotenkin vajaa?

Vierailija
18/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko poikasi jotenkin vajaa?

Joidenkin pojat on jotenkin vajaita. Omallani esimerkiksi on kromosomivirhe jonka johdosta hän on jotenkin vajaa. Ihminen silti, arvokas sellaisena kuin on, ja minulle äärimmäisen rakas. 

Ja ei, me ei voitu käydä uimahalleissa tai kylpylöissä koska poika ei tuon ikäisenä olisi pärjännyt yksin. 

Vierailija
19/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda sukupuolesi omalla ilmoituksella mieheksi, niin voit mennä poikasi kanssa miestenpuolelle.

Vierailija
20/30 |
07.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä perhepukuhuoneita jossain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi