Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Euroviisut 2024 OFFICIAL

Vierailija
21.01.2024 |

Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.

https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html

Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…

Kommentit (17813)

Vierailija
4381/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Italia floppaa. Ärsyttää jokavuotinen Italian simppaaminen

Italia osaa tehdä musiikkia 

Vierailija
4382/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille todiste, että win95manista myös tykätään. Katsokaapa tämä reaktiovideo. Kyseessä on hc-viisufani, joka regoi tässä 1 semin esityksiin. Ja hän on (myös) rakastunut Henriin :')

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4383/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Italian biisi on hyvä.

Jos olisi esim. Maltan tai San Marinon edustusbiisi ei edes pääsisi finaaliin.

Vierailija
4384/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat suosikit currently:

1. Sveitsi

2. Irlanti

3. Kreikka

4. Espanja

5. Israel

Vierailija
4385/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se Norjan ole rockia. Enemmän menee folk(metalli) genreen imo. Mutta ei heavymetalliin.

Jostain luin toki jonkun väittämän,että jos olisi Suomen lähettämä niin olisi pisteissä korkeammalla.

Oli mielestäni mielenkiintoinen väittämä.

On siinä rock-fiilis, ei kukaan ala hiuksia halkomaan mikä sen yksityiskohtainen genre on. Semissä ei ole muuta rokahtavia kuin san marino ja Belgian loppu.

Vierailija
4386/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italian biisi on hyvä.

Jos olisi esim. Maltan tai San Marinon edustusbiisi ei edes pääsisi finaaliin.

No pääsispäs. Nuo vaan ei tee mitään noin kerroksellista. 

Vierailija
4387/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Norja rockiksi lasketaan euroviisuympäristössä. 

Vierailija
4388/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Norja saattaa viedä tän.

Minä taas en ole ollenkaan varma edes sen jatkoonmenosta. Ei ole helpostikuunneltavaa musiikkia ja vetoaa lähinnä meihin pohjoismaalaisiin. Sitä ei pysty laulamaan mukana eikä tanssimaan. 

Vierailija
4389/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka voittaa? Tuleeko taas yllättäjä?

Vierailija
4390/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomella mahiksia tänä vuonna?

Vierailija
4391/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M&M Unforgettable on kopio Faithlessin Salva Measta.

Vierailija
4392/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa vihakommenteista näyttäisi tulevan kroatiasta ja kreikasta. En tiedä onko asiasta jo keskusteltu täällä, mutta noiden maiden asukkaat kirjaimellisesti hyökkää muiden maiden edustajia kohtaan. Katsokaapa, mitä kuraa Sveitsi saa niskaansa. Nyt tuntuu, että Slovenian ja Portugalin euroviisufanit ovat myös aktivoituneet vihakampanjassa suomea vastaan, koska pelkäävät oman finaalipaikkansa puolesta. Suomen esitystä kommentoitu mm "if this Q over portugal I won't watch the grand final" ja tyyliin 500 tykkäystä. Millä oikeudella he ajattelevat, että heillä on suurempi oikeus päästä finaaliin kuin suomella? Kuka määrittää musiikin ja taiteen laadun? 

Minä olen onnellinen, että win95 edustaa suomea. Kukaan muu umk-ehdokkaista ei olisi pärjännyt paremmin. Tulkoot vaikka viimeiseksi semissä, en kadu mitään! Olen ylpeä siitä, että suomi ei kumarra kenellekään, vaan lähettää edustajaksi aina sen, mitä itse haluaa. 

Vierailija
4393/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Top 10 olisi paremmin kuin odotettua, top 15 todella hyvä tulos, 15-20 odotettua. Jos sija alkaa ykkösellä niin voi sanoa että meni ihan ok.

Vierailija
4394/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisena vuonna kun on monta voittajakandidaattia, niin huomaa että kilpailevien maiden fanit tarraa heti toistensa heikkouksiin kiinni. Sveitsin asukin haukuttiin aika rankasti, vaikka paljon oudompiakin on nähty. Huomaa ettei kukaan edes yritä mollata sen laulutaitoa koska tietävät itsekin että puhuisivat parturia. 

Vierailija
4395/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kaipaan viime vuoden Käärijä-pöhinää ja  spontaania iloa. Käärijän koko aiempi musatuontanto oli kuin aarrearkku. Nyt on vitsiksi tehty performanssi, joka nuoleskelee pisteitä nakkeilulla. Oli tuhannen taalan paikka nousta Euroviisujen uudeksi suurmaaksi mutta muutama tuhat äänestäjää pilasi mahdollisuuden. Kiitti xxtusti. :(

Se on peiliin katsomisen paikka miksi ette itse äänestäneet enemmän.

Vierailija
4396/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että Bambien esitys on hyvä. Kuvat ja video näytti hienoilta.

Vierailija
4397/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että finaaliin mennään ja se ainakin riittää minulle!

Vierailija
4398/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa vihakommenteista näyttäisi tulevan kroatiasta ja kreikasta. En tiedä onko asiasta jo keskusteltu täällä, mutta noiden maiden asukkaat kirjaimellisesti hyökkää muiden maiden edustajia kohtaan. Katsokaapa, mitä kuraa Sveitsi saa niskaansa. Nyt tuntuu, että Slovenian ja Portugalin euroviisufanit ovat myös aktivoituneet vihakampanjassa suomea vastaan, koska pelkäävät oman finaalipaikkansa puolesta. Suomen esitystä kommentoitu mm "if this Q over portugal I won't watch the grand final" ja tyyliin 500 tykkäystä. Millä oikeudella he ajattelevat, että heillä on suurempi oikeus päästä finaaliin kuin suomella? Kuka määrittää musiikin ja taiteen laadun? 

Minä olen onnellinen, että win95 edustaa suomea. Kukaan muu umk-ehdokkaista ei olisi pärjännyt paremmin. Tulkoot vaikka viimeiseksi semissä, en kadu mitään! Olen ylpeä siitä, että suomi ei kumarra kenellekään, vaan lähettää edustajaksi aina sen, mitä itse haluaa. 

Niinpä! Mitä he siitä marmattavat. Jos eurooppalaiset äänestävät Suomen finaaliin, niin turha kenenkään valittaa, jos oma maa ei pärjää. Olisivat tehneet itse paremman.

Vierailija
4399/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon, että Bambien esitys on hyvä. Kuvat ja video näytti hienoilta.

On myös mukavaa, että se tekee kompromisseja. Pehmensi biisiä vähän viisuihin, ja teki videosta vähemmän pelottavan koska irlantilaislapset tykkäs siitä. 

Vierailija
4400/17813 |
30.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ottanut sen linjan etten lue mitään somekommentteja paitsi tätä vauvafoorumia. Instagramista katson kuvat ja saatan itse laittaa jonkun mummokommentin "sounds great" enkä "yass slay queen", mutta enää en lue muiden kommentteja. Niin oksettavaa tekstiä moni suoltaa, että ihmettelen miksi seuraavat koko kilpailua, jos on niin yksioikoinen ajattelutapa.

Ketju on lukittu.