Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osta vaatteita tänä kesänä

Vierailija
24.05.2026 |

Koska minullahan on jo tarvittavat t-paidat ja housut!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa edes.

Vierailija
2/7 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en osta enempää vaatteita. Minulla on ihan tarpeeksi vaatteita jo ennestään ja olen jo löytänyt oman tyylini. Sen lisäksi monet autotallista löytyneistä vuosituhannen taitteessa käyttämistäni vaatteista on jopa parempilaatuisia kuin nämä nykyajan kaupassa myytävät uudet vaatteet. 

Sain kellastuneet valkeat paidat valkeiksi kun pesin ne Coopin valkopyykille tarkoitetun tahranpoistoaineen kanssa käyttäen sitä kuin pyykkipulveria ja esi- sekä varsinaista pesua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. 

Vierailija
4/7 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kiinnostaa edes.

Osalle se on ikäänkuin sosiaalinen pakko. Ihmisten pitäisi kehittää ennemmin omaa tyyliään omaksi tyylikseen kuin juosta muotien perässä.

Vierailija
5/7 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostan töihin sopivia vaatteita. Eilen ostin t-paidan. Etukäteen ei tiedä, onko tulossa t-paitakesä vai pitkähihaisten paitojen kesä, koska välillä mulla on aurinkoihottumaa ja välillä ei. En ole vuosikausiin ostanut t-paitoja, kun en ole niitä kauheasti pitänyt, mutta nyt on kuitenkin osasta jo kainalot puhki, joten tarvitsen uusia tilalle. Tarvitsen myös uudet housut puhki menneiden tilalle, ja itse asiassa ostin jo kuukaisi sitten kesämalliset turvakengät, koska edelliset eivät enää käy jalan leviämisen takia.

Vierailija
6/7 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostan töihin sopivia vaatteita. Eilen ostin t-paidan. Etukäteen ei tiedä, onko tulossa t-paitakesä vai pitkähihaisten paitojen kesä, koska välillä mulla on aurinkoihottumaa ja välillä ei. En ole vuosikausiin ostanut t-paitoja, kun en ole niitä kauheasti pitänyt, mutta nyt on kuitenkin osasta jo kainalot puhki, joten tarvitsen uusia tilalle. Tarvitsen myös uudet housut puhki menneiden tilalle, ja itse asiassa ostin jo kuukaisi sitten kesämalliset turvakengät, koska edelliset eivät enää käy jalan leviämisen takia.

Ok, kengät munkin pitää ostaa. Mutta vaatteita tuskin tarvitsen. T. AP

Vierailija
7/7 |
24.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän sitä kesä spesifiä vaatetta suomessa tarvitsee. Tykkään enemmänkin peittää itseni helteillä kuin vaihtaa pienempiin vaatteisiin. Viime kesän kaikki kengätkin niin ok kunnossa, pellavamekko kaapissa, taidan liittyä joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän