Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Vierailija kirjoitti:
Viisufanit tosiaan vihaa suomea ja ovat aivan ärsyyntyneitä siitä, että suomi on 'alasti'. :D Samaan aikaan esim slovenia ja tsekkien rintojen nännejä peittää pikkuset tarrat. Itävallan naisellakaan ei ole housuja.
Terveisiä perseestä yhteiskunnan luteet!
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi, että Malmössä on aika paljon viisujen oheistoimintaa, mutta esiintyjinä ovat lähinnä ruotsalaiset itse tai vanhat viisukonkarit. Liverpoolissa muistaakseni myös itse kilpailijat esiintyivät yleisötilaisuuksissa.
Meininki kuulostaa aika ruotsalaiselta. Abba sitä Abba tätä yms
Tanskan laulaja näyttää huomattavan tyylikkäältä noitten aiemmin esiintyneitten jälkeen.
Armenialla on hyvä asut ja värit, kuulemma kanojakin joissain grafiikoissa. Pääsee varmaan jatkoon iloisella ja teeskentelemättömällä esityksellä.
Suomen kaksikko saa kiittää onneaan ettei ole kakkossemissä.
Missä ohjelmassa ,ja mistä sen löydän, oli eilen Teemu ja kertoi nakusillaan olostaan lapsena?
Vierailija kirjoitti:
Tanskan laulaja näyttää huomattavan tyylikkäältä noitten aiemmin esiintyneitten jälkeen.
Tanskan biisikin on hyvä, ja Saba on hyvä livelaulaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi, että Malmössä on aika paljon viisujen oheistoimintaa, mutta esiintyjinä ovat lähinnä ruotsalaiset itse tai vanhat viisukonkarit. Liverpoolissa muistaakseni myös itse kilpailijat esiintyivät yleisötilaisuuksissa.
Meininki kuulostaa aika ruotsalaiselta. Abba sitä Abba tätä yms
Miltä meiningin pitäisi Ruotsissa kuulostaa, jos ei ruotsalaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanskan biisikin on hyvä, ja Saba on hyvä livelaulaja.
Mä en välittänyt kappaleesta, mutta valoshow oli kyllä näyttävä ja vaikuttaisi että sillä mennään.
Musta olis ihana kun joku fitti kaveri sanoisi lihottuaan vähän "vitsillä': "ääh mä alan näyttämän kohta sulta...
Ulvoisin suorastaan naurusta.
Mistä toi video on?
Huomenna harjoittelevat mm. Viro, Israel ja Joost.
Harjoitusvideon perusteella Kreikan esitys saattaa toimia oudosta asusta huolimatta. Sveitsi taas ei mielestäni toimi ollenkaan. Karvat pitäisi vaihtaa. Myös kiekkosysteemi vaikuttaa erikoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Musta olis ihana kun joku fitti kaveri sanoisi lihottuaan vähän "vitsillä': "ääh mä alan näyttämän kohta sulta...
Mistä toi video on?
Luultavasti joku vanha BL:n ig-video, joka on jo poistettu MUTTA jota jotkut typerykset on lähteny jakamaan. Ei ole tietoa, mihin jakamisella halutaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Harjoitusvideon perusteella Kreikan esitys saattaa toimia oudosta asusta huolimatta. Sveitsi taas ei mielestäni toimi ollenkaan. Karvat pitäisi vaihtaa. Myös kiekkosysteemi vaikuttaa erikoiselta.
Yksi vanhempi viisutubettaja toivoi, ettei Nemo pukeutuisi ainakaan mekkoon. Nyt tuli jotain ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi video on?
Luultavasti joku vanha BL:n ig-video, joka on jo poistettu MUTTA jota jotkut typerykset on lähteny jakamaan. Ei ole tietoa, mihin jakamisella halutaan vaikuttaa.
No mä en ainakaan äänestä tota.
Se on ihan varma.Oli kyllä jo etukäteenkin. En vain nähnyt aiheesta mitään puhetta. Kun yritin nopeasti etsiä..
(Sen olen nähnyt kärtsän yt videoissa kun jotkut on tullut ilkkumaan,että BL parempi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi vanhempi viisutubettaja toivoi, ettei Nemo pukeutuisi ainakaan mekkoon. Nyt tuli jotain ihan muuta.
Onhan sillä hame tai mekko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sillä hame tai mekko.
Niiin on, hame!
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi video on?
Erona kukaan ei ole sanonut että "alan näyttämään kohta" lol pitääkö sanojakin muunnella että kuulostais pahemmalta
Nemo on kai ollut jonkinlainen lapsitähti tai teinitähti, koska hän on aloittanut levytyksetkin jo 15-16-vuotiaana, ilmeisen lahjakas ja monipuolista musiikkia tekevä tyyppi.
Keisterin peppu ei miellytä?