Vanssit tai Converset
Olen katsonut sekä Vans että Converse tennareita. Converseista tykkäisin varrellisesta mallista. Onko kokemusta, kummat ovat paremmat jalkaan, onko kestävyydessä eroja?
Kommentit (13)
Mulla on kokemusta molemmista. Enää vanhemmiten en suostu käyttämään, koska pelkään vaivaisenluita.
Molemmat huonoja jalassa. Converset huonommat eli ota vansit ja laita pohjalliset
Vierailija kirjoitti:
Molemmat huonoja jalassa. Converset huonommat eli ota vansit ja laita pohjalliset
Onko koot Vansseissa miten paikkansapitäviä? Jos 38 jalkaan kenkiä ostaa?
Tyhmää keskustelua jostain olemattomista tennareista. Tyhmä provo.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmää keskustelua jostain olemattomista tennareista. Tyhmä provo.
Minusta ainakin kiva lukea ja kuulla muiden mielipiteitä merkeistä. Ei sinun tarvitse ketjua avata ja kommentoida, jos ei sinua kiinnosta.
Itselläni on molempia. Koot pitävät mielestäni paikkaansa. Vansseja pidän kestävämpinä, on mokkanahkaisena sekä kangaspäällysteisenä. Converset on kivempia kesällä, mutta nahkaisena menevät hyvin syksylläkin. Nahkaisista tykkään erityisesti. Pidän kengistä, joissa ei ole korkoa. Molemmat sopii jaloilleni, pohjissa on sopivasti muotoilua.
Punaisissa Converseissani käyn alle 23-vuotiaasta.
M 52
Eivät ole yhtään ergonomisia jalalle, jos näitä käyttää niin käyttäisin harvoin. Koko minusta näissä molemmissa on aika pientä mitoitusta ja se on ollut minusta hyvä koska jos nää kengät ei istu tiukasti jalkaan niin hankaa kävellessä kantapäitä. Eli oon molemmissa ostanut omaa kokoa. Varrelliset converset on minusta ollut kivat. Näitä oon käyttänyt esimerkiksi juhlissa mekon kanssa, koska inhoan korkokenkiä.
Nykyvään saa pakettiautot seinästä. Vans of the wall. Helppoa on . Ei ollu eilen pakettiautoja seinästä.
Haisaappaat on ihan hyvät, ota ne.