Euroviisut 2024 OFFICIAL
Kuuntelin nyt kaikki biisit läpi, mitkä pystyin läpi asti kuuntelemaan. Eihän tuolla nyt mitään Käärijän kaltaista bängeriä ollut tällä kertaa. Mutta yllättäen Sini Sabotage oli näistä paras, sen pystyi kuuntelemaan kahdesti läpi, ja sen kertosäe tarttuu heti päähän. Ja siitä tulee hassuja mielikuvia, mitä kaikkea sillä voisi tehdä. Mm. pukeutumisoppaan Suomen talveen, sipulin kuorimisohjeen Marttojen sivulle, tai jonkun härskin äijäversion Kouri mua, missä videolla tyttöystävä/t saisi kouria luvan kanssa mieslaulajaa jne.
https://www.is.fi/musiikki/art-2000010131031.html
Sitten törmäsin tähän Mari Pudaksen kommenttiin. Pudashan oli hyvin aktiivinen viime vuonna Käärijä-hypen nostatuksessa. Ja Mari on samaa mieltä mun kanssa! Tuunaamalla ton Sinin esityksen (joutsenen voi pitää) siitä voisi saada hyvän esityksen Euroviisut-lavalle. Ottaisin vielä Käärijän mukaan tiimiin suunnittelemaan Ruotsin pään touhuja.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f18a01a2-4e21-4e3e-b140-cc680b…
Kommentit (17813)
Itse asiassa Nemon videokin muistuttaa aika paljon sketsiä ja huumoripläjäystä. Tähän asti on keskitytty kehumaan hänen laulutaitoaan eikä videon sisältöä ole juurikaan ruodittu.
Vierailija kirjoitti:
Suomi ja Sveitsi voisivat yhdistää esityksensä lintu ja muna -teemalla.
Eipä ihme, kun ovat saman lavastaja-koreografin käsialaa. Albanian esitys sentään näyttää erilaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa Nemon videokin muistuttaa aika paljon sketsiä ja huumoripläjäystä. Tähän asti on keskitytty kehumaan hänen laulutaitoaan eikä videon sisältöä ole juurikaan ruodittu.
Ei mun mielestä. Ennemmin vain tarinallinen. Toki viihteellinen, mutta ei mikään huumoripläjäys.
Tsekillä se vasta asu on! Nuden väriset rintsikat, joiden päällä joku nännin-muotoinen tarra?? Valintoja nuokin :D
Siis asu muuten näyttää siltä että vaatteet on päällä mutta tuo nänni-efekti on kyllä aika odottamaton.
Vierailija kirjoitti:
Tsekillä se vasta asu on! Nuden väriset rintsikat, joiden päällä joku nännin-muotoinen tarra?? Valintoja nuokin :D
Siis asu muuten näyttää siltä että vaatteet on päällä mutta tuo nänni-efekti on kyllä aika odottamaton.
KÄÄÄKK!
Ranskan, Belgian ja Italian osakkeet saattavat nousta jos ovat yhtään sovinnaisemmissa kuteissa. Belgia on tähän asti pysytellyt aika aisoissa siihen nähden mitä se voisi olla, joten esim. musta takki ja glitter ois tarpeeks. Ranskalta tuskin tulee mitään överiä. Italian Angelina on muotitietoinen muttei kovin alasti koskaan.
No jopas on härski asu Tsekillä. Tämä vuosi onkin ilmeisesti kuka on eniten alasti ja kenellä todenmukaisimmat illuusiot.
Yks mistä viisuyhteisö ei näytä pitävän on se, kun lämmin ja kiinnostava video vaihdetaan kylmän sävyisiin tai teknisiin lavasteisiin. Esimerkkinä viime vuoden Itävalta, jossa se toimistovideo oli lämmin, hauska ja erottuva. Nemoa en vielä tuomitse, mutta junavideoon tykästyneille kylmemmät värit voi olla kulttuurishokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mun mielestä. Ennemmin vain tarinallinen. Toki viihteellinen, mutta ei mikään huumoripläjäys.
Toki tarinallinen, mutta sisältää aimoannoksen campia huumoria.
Siis Slovenian nykytanssitaide-esitys vielä menee koska biisin tunnelmakin on sellainen, mutta jos nämä pop-punk ladytkin on alasti niin on jo erikoinen vuosi :D
En ymmärrä tätä kaikkea alastomuutta. Kyllä on aika kauaksi tultu musiikkikilpailusta.
Vierailija kirjoitti:
No jopas on härski asu Tsekillä. Tämä vuosi onkin ilmeisesti kuka on eniten alasti ja kenellä todenmukaisimmat illuusiot.
Pakko turvautua huomionhakuun kun on muuten niin huono ja keskinkertainen kipale. Ilman noita ei jää kenellekään mieleen.
Tuo nänni-efekti ei sinänsä ole mitenkään kovin rivo, oikeastaan aika mielenkiintoinen.
Alastomuutta on viisuissa ollu aina silloin tällöin, tänä vuonna varsinkin tanssijoissa ehkä yliedustetusti mutta aina näitä on.
Näistä asuista sen verran, että olihan Israelin Netallakin ihan kauhee asu ja kampaus-yhdistelmä ja ne kanaäänet siihen päälle, ja silti voitti. Että outous ei välttämättä ketään tuomitse.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pettymys tuo Sveitsin karvaviritelmä.
Aika tavalla tuohon tyyliinhän Nemo on aiemminkin pukeutunut. Kuvissa on näkynyt vaaleanpunaista rimpsumekkoa ja karvahattua. Minusta tuo on vain Nemon oma tyyli hieman upgreidattuna viisulavalle. Tietysti voi olla iso yllätys ja pettymyskin, jos on täysin kiinni musiikkivideon kuvastossa.
En tiedä Aikon aiemmasta musiikista mitään, mutta ehkä hän on vähän kapinallinen vaatetuksen suhteen. Siihenhän toi habitus sopii aika hyvin. Itse en kavahda nänneistä enkä miesten nude-alkkareista niin tämä on vaan hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki ottaneet mallia meidän windows95manista. :D
The Code on erikoinen ennakkosuosikki, koska videota katsottu vain 3,3 miljoonaa kertaa ja kuunteluja on spotifyssa suunnilleen saman verran.
Mikä pettymys tuo Sveitsin karvaviritelmä.