Tuli perässä vedettävä fiilis tinder-miehestä... mitä mieltä?
Mies aloitti tinderissä keskustelun tervehdyksellä. Juteltiin muutamia viestejä, kunnes huomasin, ettei mies enää kysy minulta mitään (näin oli 2 peräkkäisessä viestissä). Tuli tuosta jo fiilis, ettei välttämättä ole kiinnostunut. Itseäni kiinnosti, joten laitoin vielä viestin, että tykkään tavata pian ennemmin kuin kirjoitella pitkään ja pyysin laittamaan viestiä jos hän haluaa ensi viikolla tavata. Mies sitten vastasi että hänelle silloin sopisi ti tai ke. vastasin, että minullekin sopii ke. siihen mies vastasi, että kuulostaa hyvältä. ei mitään muuta!
jotenkin tulee perässä vedettävä fiilis ja/tai, ettei mies ole kiinnostunut. Miksei vie keskustelua eteenpäin kohti tapaamisen sopimista jne. Analysoinko liikaa? Oma intuitio sanoo, että älä ota enää yhteyttä häneen jos hän ei itse edistä keskustelua enää.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit halukas tapaamaan miehen jo parin viestin vaihtamisen jälkeen. Miksi? Oliko hän niin hyvännäköinen, vai mikä kiinnostuksesi herätti noin nopeasti ja noin vähäisillä lähtötiedoilla?
Kertomasi perusteella kuulostaa siltä että mies ei ole erityisen kiinnostunut sinusta.
Mistä tiedät, minkä verran lähtötietoja on ollut? Tiesitkö, että joillakin ihmisillä on profiilissaankin jo kattavasti tietoja esim. harrastuksistaan ja tulevaisuuden toiveistaan. Ei sitä tarvitse kuin pari päivää keskustella, niin näkee, sujuuko juttelu viestitse. Vain kasvotusten oleva kemia ratkaisee, joten viestittelyä on turha jatkaa kovin pitkään.
Niin, mutta kun he eivät viestitelleet "pari päivää", vaan pari viestiä. Todella outoa mielestäni naiselta ehd
Menetkö tapaamaan kaikki vai millä tavalla päätät ketä tapaat jos pari viestiä siihen riittää?
Vierailija kirjoitti:
Etkö, ap, kannata tasa-arvoa? Nykyään nainenkin voi tehdä aloitteen treffeille.
ehkä AP toivoo, että mies tekisi aloitteen treffeille ja myös ehdottaisi treffipaikkaa, jotta AP:n ei tarvii olla se, joka maksaa molempien jutut. Kun jotkut ovat sitä mieltä, että kutsujan tehtävä on maksaa/tarjota
Naisen just pitääkin ehdottaa tapaamista koska jos mies ehdottaa niin nainen luulee että mies on heti haluamassa seksiä.
Tai sitten nainen luulee että mies on liian innokas muuten ja outo jos heti haluaa tavata. Parempi jättää naiselle ne tapaamis ehdotukset.
Olen ap:n kanssa samaa mieltä. Deitti ei ole selvästikään mikään supliikkimies. Jos tykkäät puheliaammasta ja aloitteellisemmasta tyypistä, niin anna sen tapaamisen mennä ohi. Peru ne treffit. Jos hän siihenkin vastaa vaan, että ok tai muuta vastaavaa, niin voit olla varma, ettei hän ole sinun tyyppiäsi.
Mä kerran viestittelin kuukauden ajan epäsäännöllisesti miehen kanssa. Hän aina keksi uutta puheenaihetta tai kysyttävää. Mä odotin, että milloin hän ehdottaa treffejä. Mä olin päättänyt, että tällä kertaa minä en pyydä treffeille kun mä olen lähes aina se, joka niitä ehdottaa. No sitä treffikutsua ei tullut, joten lakkasin vastaamasta viesteihin . Toisaalta olisi ollut mielenkiintoista vaan jatkaa ja jatkaa sitä viestittelyä ja katsoa kuinka pitkään se jatkuu.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ehkä AP toivoo, että mies tekisi aloitteen treffeille ja myös ehdottaisi treffipaikkaa, jotta AP:n ei tarvii olla se, joka maksaa molempien jutut. Kun jotkut ovat sitä mieltä, että kutsujan tehtävä on maksaa/tarjota
Treffeille kutsujan asia on tarjota sille kutsutulle, jos he eivät muuta sovi keskenään. Ihan yhtä hyvin he voivat sopia, että tavataan kahvin merkeissä, mutta kummankaan ei tarvi tarjota toiselle.
Jos minut kutsutaan treffeille kahvilaan ja sitten toinen luulee tai alkaa sanomaan, että oman kahvini maksan minä itse, niin on täysi tollo sellainen tyyppi.
Asia ei jahkaamalla muutu miksikään. Jos kummankaan osapuolen kantti ei riitä selvän tapaamisehdotuksen tekemiseen, todennäköisesti koko ajatus ei sytytä kumpaakaan niin paljoa että sille kannattaisi omistautua sen enempää. Katse vain seuraavaan kiinnostavaan kohteeseen!
Vierailija kirjoitti:
ennen kun olen tinderin kautta joitain miehiä tavannut, niin tapaamisen sopiminen on mennyt siten, että molemmat ovat aktiivisia ja ovat vieneet keskustelua eteenpäin kohti tapaamista. eikä niin, että vain toisella on vastuu edistää asiaa, jotta tapaaminen järjestyy. ei ole aiemmin tullut tämmöstä fiilistä, että joudun jo tässä vaiheessa arpomaan että haluaakohan mies oikeasti tavata tai tullut fiilistä, että mies on perässä vedettävä.
ap
Ajattele sitä, että eihän niistäkään Tinder-miehistä ei ole sinulle pysyvää suhdetta tullut, vaikka ovat olleet aktiivisia. Edelleen etsit sitä oikeaa. Voihan olla, että oikea mies onkin se, joka aluksi tuntuu perässävedettävältä .
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt vaan oppia maksaman se leidin haluama 15 euron kaakao ja panini, jos kerran kahvilaan kutsutkin. Ja kannattaa myös oppia avaaman se oma suu ennen sinne kahvilaan menemistä, jos on kerran nuuka rahoista.
Christiiina kirjoitti:
Mä kerran viestittelin kuukauden ajan epäsäännöllisesti miehen kanssa. Hän aina keksi uutta puheenaihetta tai kysyttävää. Mä odotin, että milloin hän ehdottaa treffejä. Mä olin päättänyt, että tällä kertaa minä en pyydä treffeille kun mä olen lähes aina se, joka niitä ehdottaa. No sitä treffikutsua ei tullut, joten lakkasin vastaamasta viesteihin . Toisaalta olisi ollut mielenkiintoista vaan jatkaa ja jatkaa sitä viestittelyä ja katsoa kuinka pitkään se jatkuu.
Mitä järkeä pelata tuollaisia pelejä, jos oikeasti suhteen haluaa? Tai ehkä sinä et halunnutkaan.
Eihän se mies tiennyt, että sinä olet aina enen ehdottanut treffejä. Voihan olla, että hänellä oli sama tilanne. Hänkin halusi edes kerran, että joku toinen ehdottaa ensin.
Jos ei mies suutaan saa avattua alussa, sinulle tärkeissä asioissa, ei se myöhemminkään opi avaamaan suutaan. Sen saat, mitä nyt näet.
haluatko sä siltä pallia? vai miksi jaksat yrittää
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeille kutsujan asia on tarjota sille kutsutulle, jos he eivät muuta sovi keskenään. Ihan yhtä hyvin he voivat sopia, että tavataan kahvin merkeissä, mutta kummankaan ei tarvi tarjota toiselle.
Jos minut kutsutaan treffeille kahvilaan ja sitten toinen luulee tai alkaa sanomaan, että oman kahvini maksan minä itse, niin on täysi tollo sellainen tyyppi.
"Yhtä hyvin voivat sopia". Sopimiseen tarvitaan kaksi. Miten se sopiminen tapahtuu, jos sinä olet sitä mieltä, että toinen ei saa sinulle ehdottaa, että maksatte omat kahvinne, tai jos hän ehdottaa, niin on automaattisesti tollo? Kun vähän vaikuttaa siltä, että sinä et ainakaan ehdota sitä, koska haluat kahvisi tarjottuna.
Vierailija kirjoitti:
suomessa on _todella_ paljon sosiaalisilta taidoiltaan välttävää porukkaa, jotka eivät vaan tajua, että pitää vähän itsekin tehdä töitä sosiaalisen vuorovaikutuksen vuoksi.
Aika raskasta on joutua itse viemään kaikkea koko ajan eteenpäin ja monesti huomaan, että tuollaisten miesten kanssa omat fiilikset lopahtaa aika nopeasti. Eri asia on, jos mies on vaikka ujo ja tajuaa sanoa sen, niin sitten ymmärrän, mutta jos muuten vaan on passiivisen oloinen, niin ei mene jatkoon.
JA on näitä naisissakin, itse kuitenkin deittailen vain miehiä, ja tässä puhuttiin kyseisestä aiheesta, niin siksi puhun nyt vain miehistä (tämä kaikille "on niitä naisiakin" huutelijoille disclaimeriksi, kun eivät tajua lukea viestejä kontekstissaan)
Tämäpä juuri. Niin monta kertaa deittisivustolla tämän huomannut. Ja kyllä oma kiinnostus tosiaan lopahtaa nopeesti, kun toinen (mies) ei yhtään kysele minulta mitään. Jos toiseen on halua tutustua, niin kyllä sitä silloin kyselee kaikenmoista
"Jos toiseen on halua tutustua, niin kyllä sitä silloin kyselee kaikenmoista"
Joskus keskustelu voi olla edennyt jo sellaiseen pisteeseen että niistä viesteistä pitäisi hyvin keksiä juttua, vaikkei kysymyksiä olisikaan. En mä ainakaan viitsi laittaa kysymyksiä koko ajan jos keskustelu on jo vauhdissa, samaan tapaan kuin en kysele kasvotustenkaan jatkuvasti vaan keskustelu etenee luontevasti muutenkin. Jos sen joku kokee kiinnostuksen puutteena niin sittenhän kokee, tuskin olisimme sitten sopivia toisillemme.
Sekin että jos epäilee että toinen ei ole kiinnostunut niin miksi siitä ei voisi kysyä suoraan? Suora kommunikointi on yleensä aina paras vaihtoehto eikä se että pyörittelee asioita omassa päässään ja vetää mahdollisesti johtopäätöksiä, jotka eivät osu ollenkaan oikeaan.
Christiiina kirjoitti:
Mä viestittelin yhden kanssa ehkä kolmisen vuotta epäsäännöllisesti,ikinä ei tavattu koska ei uskaltanut ilmeisesti tulla paikalle(sanoi aina että ei tässä varmaan uskalla enää tavata kun on jo aikaa mennyt) Oli silti hauskaa seuraa ja päätinkin katsoa miten pitkälle juttelu jatkuu. Sitten tapasin nykyisen mieheni ja poistin sovelluksen mitä käytettiin. Kaverin deitti appin profiilin kautta näin että siellä etsi seuraa edelleen.
Eikä oo outoa. Kyllä mä mieluummin tapaan toisen mahdollisimman nopeasti. Tavatessa näkee toisen eleet, kuulee äänen, tulee puhuttua. Tutustuu siis paljon paremmin kuin vietitellen ja saa enemmän informaatiota jonka avulla voi tehdä päätöksen että jatketaanko viestittelyä ja tapailua.