Tuli perässä vedettävä fiilis tinder-miehestä... mitä mieltä?
Mies aloitti tinderissä keskustelun tervehdyksellä. Juteltiin muutamia viestejä, kunnes huomasin, ettei mies enää kysy minulta mitään (näin oli 2 peräkkäisessä viestissä). Tuli tuosta jo fiilis, ettei välttämättä ole kiinnostunut. Itseäni kiinnosti, joten laitoin vielä viestin, että tykkään tavata pian ennemmin kuin kirjoitella pitkään ja pyysin laittamaan viestiä jos hän haluaa ensi viikolla tavata. Mies sitten vastasi että hänelle silloin sopisi ti tai ke. vastasin, että minullekin sopii ke. siihen mies vastasi, että kuulostaa hyvältä. ei mitään muuta!
jotenkin tulee perässä vedettävä fiilis ja/tai, ettei mies ole kiinnostunut. Miksei vie keskustelua eteenpäin kohti tapaamisen sopimista jne. Analysoinko liikaa? Oma intuitio sanoo, että älä ota enää yhteyttä häneen jos hän ei itse edistä keskustelua enää.
Kommentit (57)
ennen kun olen tinderin kautta joitain miehiä tavannut, niin tapaamisen sopiminen on mennyt siten, että molemmat ovat aktiivisia ja ovat vieneet keskustelua eteenpäin kohti tapaamista. eikä niin, että vain toisella on vastuu edistää asiaa, jotta tapaaminen järjestyy. ei ole aiemmin tullut tämmöstä fiilistä, että joudun jo tässä vaiheessa arpomaan että haluaakohan mies oikeasti tavata tai tullut fiilistä, että mies on perässä vedettävä.
ap
Christiiina kirjoitti:
Voisihan se mies itse ehdottaa paikkaa ja kellonaikaa. Tai ehkä hän odottaa, että sinä ehdotat mihin menette, kun sun tehtävä on kuitenkin tarjota, jos menette maksulliseen paikkaan, kun sähän alunperin ehdotit tapaamista
:D
En todellakaan ole tarjoamassa mitään.
ap
Vau, jopa kaksi viestiä ettei kysynyt sinulta mitään! Oletko niitä joista pitää kaikki puhe onkimalla onkia?
Vierailija kirjoitti:
Vau, jopa kaksi viestiä ettei kysynyt sinulta mitään! Oletko niitä joista pitää kaikki puhe onkimalla onkia?
En ole.
ap
suomessa on _todella_ paljon sosiaalisilta taidoiltaan välttävää porukkaa, jotka eivät vaan tajua, että pitää vähän itsekin tehdä töitä sosiaalisen vuorovaikutuksen vuoksi.
Aika raskasta on joutua itse viemään kaikkea koko ajan eteenpäin ja monesti huomaan, että tuollaisten miesten kanssa omat fiilikset lopahtaa aika nopeasti. Eri asia on, jos mies on vaikka ujo ja tajuaa sanoa sen, niin sitten ymmärrän, mutta jos muuten vaan on passiivisen oloinen, niin ei mene jatkoon.
JA on näitä naisissakin, itse kuitenkin deittailen vain miehiä, ja tässä puhuttiin kyseisestä aiheesta, niin siksi puhun nyt vain miehistä (tämä kaikille "on niitä naisiakin" huutelijoille disclaimeriksi, kun eivät tajua lukea viestejä kontekstissaan)
Vierailija kirjoitti:
suomessa on _todella_ paljon sosiaalisilta taidoiltaan välttävää porukkaa, jotka eivät vaan tajua, että pitää vähän itsekin tehdä töitä sosiaalisen vuorovaikutuksen vuoksi.
Aika raskasta on joutua itse viemään kaikkea koko ajan eteenpäin ja monesti huomaan, että tuollaisten miesten kanssa omat fiilikset lopahtaa aika nopeasti. Eri asia on, jos mies on vaikka ujo ja tajuaa sanoa sen, niin sitten ymmärrän, mutta jos muuten vaan on passiivisen oloinen, niin ei mene jatkoon.
JA on näitä naisissakin, itse kuitenkin deittailen vain miehiä, ja tässä puhuttiin kyseisestä aiheesta, niin siksi puhun nyt vain miehistä (tämä kaikille "on niitä naisiakin" huutelijoille disclaimeriksi, kun eivät tajua lukea viestejä kontekstissaan)
Ujo mies valitettavasti tottuu nopeasti siihen, että nainen "vie" ja jää mielellään passiiviseksi osapuoleksi. Raskasta vetää toista ehkä vuosiakin perässään.
Koen, että tuolla lailla passiivinen mies ei ole oikeasti motivoitunut lähtemään esim. treffeille, hänellä on ehkä muitakin syöttejä vedessä ja keskttyy enemmän niihin.
Et lähde tapaamaan miestä josta tulee huono olo. Viis siitä onko mies paperilla hyvä. Oot hakemassa itsellesi sopivaa kumppania. Mieskin varmasti haluaa treffeille oikeasti kiinnostuneen naisen.
Vierailija kirjoitti:
Et lähde tapaamaan miestä josta tulee huono olo. Viis siitä onko mies paperilla hyvä. Oot hakemassa itsellesi sopivaa kumppania. Mieskin varmasti haluaa treffeille oikeasti kiinnostuneen naisen.
Olisin ollut kiinnostunut tuosta miehestä, mutta tuo passiivisuus ja aloitekyvyttömyys murensi kiinnostusta. En halua suhteeseen perässä vedettävän miehen kanssa, ja haluan kokea, että mies on aktiivinen ja kiinnostunut minusta ja minun tapaamisesta.
ap
Ehkäpä mies lopetti vastaamisen, sillä sinä et ole aktiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin ollut kiinnostunut tuosta miehestä, mutta tuo passiivisuus ja aloitekyvyttömyys murensi kiinnostusta. En halua suhteeseen perässä vedettävän miehen kanssa, ja haluan kokea, että mies on aktiivinen ja kiinnostunut minusta ja minun tapaamisesta.
ap
Unohda koko ukko. Serkku on tinderissä huvikseen.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä mies lopetti vastaamisen, sillä sinä et ole aktiivinen.
Hyvä vitsi. Minä tässä olen ollut paljon aktiivisempi kuin hän.
ap
Vähän kyllä ylianalysoit. Kuulostat aika rasittavalta keskustelukumppanilta jos jokainen sinulle lähetetty viesti menee jonkun gestapo-syynin läpi.
Tuohon tapaamisheittoon olisit itsekin voinut jatkaa jotain tyyliin minne haluaisit mennä/kahvitreffit kelpaisi/pääsen töistä kuudelta, mennäänkö siihen uuteen ravintolaan jne.
Tähän pätee se vanha sanonta.
"play stupid games win stupid prices"
Jos kiinnostaa niin otat yhteyttä, jos ei kiinnosta niin lopetat.
Olit halukas tapaamaan miehen jo parin viestin vaihtamisen jälkeen. Miksi? Oliko hän niin hyvännäköinen, vai mikä kiinnostuksesi herätti noin nopeasti ja noin vähäisillä lähtötiedoilla?
Kertomasi perusteella kuulostaa siltä että mies ei ole erityisen kiinnostunut sinusta.
Kannattaa unohtaa tuollainen, vaikka olisi paperilla miten hyvä. On joku "parempi" kiikarissa ja pitää sinua ja ehkä paria muutakin siinä varalla. Seuraa tilannetta vähän aikaa niin huomaat mihin kehittyy. Tuolla deittisovelluksissa menee kuviot lähes 100%:sti aina tietyn kaavan mukaan.
Christiiina kirjoitti:
Voisihan se mies itse ehdottaa paikkaa ja kellonaikaa. Tai ehkä hän odottaa, että sinä ehdotat mihin menette, kun sun tehtävä on kuitenkin tarjota, jos menette maksulliseen paikkaan, kun sähän alunperin ehdotit tapaamista
!
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ole tarjoamassa mitään.
ap
Ehdotat treffejä, mutta et aio tarjota? Eikö sulla ole mitään käytöstapoja?