Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli perässä vedettävä fiilis tinder-miehestä... mitä mieltä?

Vierailija
21.01.2024 |

Mies aloitti tinderissä keskustelun tervehdyksellä. Juteltiin muutamia viestejä, kunnes huomasin, ettei mies enää kysy minulta mitään (näin oli 2 peräkkäisessä viestissä). Tuli tuosta jo fiilis, ettei välttämättä ole kiinnostunut. Itseäni kiinnosti, joten laitoin vielä viestin, että tykkään tavata pian ennemmin kuin kirjoitella pitkään ja pyysin laittamaan viestiä jos hän haluaa ensi viikolla tavata. Mies sitten vastasi että hänelle silloin sopisi ti tai ke. vastasin, että minullekin sopii ke. siihen mies vastasi, että kuulostaa hyvältä. ei mitään muuta!

jotenkin tulee perässä vedettävä fiilis ja/tai, ettei mies ole kiinnostunut. Miksei vie keskustelua eteenpäin kohti tapaamisen sopimista jne. Analysoinko liikaa? Oma intuitio sanoo, että älä ota enää yhteyttä häneen jos hän ei itse edistä keskustelua enää.

Kommentit (57)

21/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole tarjoamassa mitään. 

ap

Siis tarkoitin, että jos sä haluat mennä ensitreffeille ravintolaan tai kahvilaan (tai mihin vaan maksulliseen paikkaan esim keilaamaan), olisi sinun kohteliasta tarjota miehelle. Sinähän se olet tapaamista alunperin ehdottanut 

Vierailija
22/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et lähde tapaamaan miestä josta tulee huono olo. Viis siitä onko mies paperilla hyvä. Oot hakemassa itsellesi sopivaa kumppania. Mieskin varmasti haluaa treffeille oikeasti kiinnostuneen naisen.

Olisin ollut kiinnostunut tuosta miehestä, mutta tuo passiivisuus ja aloitekyvyttömyys murensi kiinnostusta. En halua suhteeseen perässä vedettävän miehen kanssa, ja haluan kokea, että mies on aktiivinen ja kiinnostunut minusta ja minun tapaamisesta. 

ap

Tässähän sinä nyt jo vastasit omaan alkuperäiseen kysymykseesi: tämä mies ei ole sinua varten. Unohda nämä treffit, ja uutta matoa koukkuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit halukas tapaamaan miehen jo parin viestin vaihtamisen jälkeen. Miksi? Oliko hän niin hyvännäköinen, vai mikä kiinnostuksesi herätti noin nopeasti ja noin vähäisillä lähtötiedoilla?

Kertomasi perusteella kuulostaa siltä että mies ei ole erityisen kiinnostunut sinusta. 

Mistä tiedät, minkä verran lähtötietoja on ollut? Tiesitkö, että joillakin ihmisillä on profiilissaankin jo kattavasti tietoja esim. harrastuksistaan ja tulevaisuuden toiveistaan. Ei sitä tarvitse kuin pari päivää keskustella, niin näkee, sujuuko juttelu viestitse. Vain kasvotusten oleva kemia ratkaisee, joten viestittelyä on turha jatkaa kovin pitkään.

Vierailija
24/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah hah. Jaat ilmeisesti miehet kahteen kategoriaan, perässä vedettäviin ja narsisti-egoisteihin. Narsisti-egoistit ovat niitä, jotka ehdottavat tapaamispaikkaa ja aikaa ennen sinua ja ottavat siten  ohjat itselleen eivätkä ollenkaan vaistoa millaisia haluja sinulla olisi tapaamispaikan suhteen vaan heti olettavat, että sinä mukaudut toisen tahtoon.

Joo, en ihmettele että edelleen olet yksin ja  etsit seuraa tinderistä.

Vierailija
25/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mies on yksinkertainen ja perässä vedettävä, koska tarvii ruoanlaittajaa ym.

Toisaalta semmoisesta saa seuraa enemmän kuin jatkuvasti kylillä juoksevasta mallista, josta näkee vain takavalot

Vierailija
26/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit halukas tapaamaan miehen jo parin viestin vaihtamisen jälkeen. Miksi? Oliko hän niin hyvännäköinen, vai mikä kiinnostuksesi herätti noin nopeasti ja noin vähäisillä lähtötiedoilla?

Kertomasi perusteella kuulostaa siltä että mies ei ole erityisen kiinnostunut sinusta. 

Mistä tiedät, minkä verran lähtötietoja on ollut? Tiesitkö, että joillakin ihmisillä on profiilissaankin jo kattavasti tietoja esim. harrastuksistaan ja tulevaisuuden toiveistaan. Ei sitä tarvitse kuin pari päivää keskustella, niin näkee, sujuuko juttelu viestitse. Vain kasvotusten oleva kemia ratkaisee, joten viestittelyä on turha jatkaa kovin pitkään.

Niin, mutta kun he eivät viestitelleet "pari päivää", vaan pari viestiä. Todella outoa mielestäni naiselta ehdottaa treffejä parin viestin vaihtamisen jälkeen. Ellei sitten tämä mies tosiaan ole ihan poikkeuksellisen komea, siinä tapauksessa ymmärrän kyllä. 

Vierailija
27/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin vaikeaa.

Kutsu vaikka ostariin kävelylle ja sano, että jos on tuntuu siltä, niin voidaan jatkaa lounaalla tai kahvilla sen jälkeen.

En halua maksaa palveluista, jos on väkinäistä.

28/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä deittailin viime keväänä yhtä miestä kunnes kiinnostukseni lopahti. Toisaalta, ei se mies itsekään vaikuttanut olevan kovin kiinnostunut. Selailin meidän Whatsapp viestejä, ja laskin, että tavattiin yhteensä 8kertaa, joista 3 oli hänen aloitteestaan ja 5 oli minun ehdottamiani treffejä. Sitten yhteydenpito hiipui. Häneltä on pari kertaa tullut sen jälkeen viesti, jossa on kysellyt, että mitä kuuluu,mutta ei ole ehdottanut tapaamista 

Vierailija
29/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah hah hah. Jaat ilmeisesti miehet kahteen kategoriaan, perässä vedettäviin ja narsisti-egoisteihin. Narsisti-egoistit ovat niitä, jotka ehdottavat tapaamispaikkaa ja aikaa ennen sinua ja ottavat siten  ohjat itselleen eivätkä ollenkaan vaistoa millaisia haluja sinulla olisi tapaamispaikan suhteen vaan heti olettavat, että sinä mukaudut toisen tahtoon.

Joo, en ihmettele että edelleen olet yksin ja  etsit seuraa tinderistä.

Kuulostat itse narsistilta. Kukaan normaali ei ajattele ihmisistä noin negatiivisesti, kuin sinä. Kommunikointi voi olla myös tasavertaista, jossa molemmat ovat aktiivisia. Sulle vierasta ilmeisesti.

Vierailija
30/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et lähde tapaamaan miestä josta tulee huono olo. Viis siitä onko mies paperilla hyvä. Oot hakemassa itsellesi sopivaa kumppania. Mieskin varmasti haluaa treffeille oikeasti kiinnostuneen naisen.

Olisin ollut kiinnostunut tuosta miehestä, mutta tuo passiivisuus ja aloitekyvyttömyys murensi kiinnostusta. En halua suhteeseen perässä vedettävän miehen kanssa, ja haluan kokea, että mies on aktiivinen ja kiinnostunut minusta ja minun tapaamisesta. 

ap

Unohda koko ukko. Serkku on tinderissä huvikseen. 

Miten tinderissä ollaan "huvikseen"?

31/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se mies odottaa, että AP ehdottaa tapaamispaikkaa, jotta hänen ei tarvitse tarjota AP:lle vaan että AP tarjoaisi hänelle . Jos mies ehdottaisi tapaamista esim. Espresso Housessa, niin sittenhän hänen pitäisi tarjota AP:lle, sillä yleensä kutsuja maksaa 

32/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole tarjoamassa mitään. 

ap

Miksi et halua tarjota edes kahvilassa käyntiä? Älä pyydä miehiä treffeille, jos et ole valmis tarjoamaan. Varsinkin kun vaikuttaa siltä, että sinä sinne treffeille hingut, kun mies ei vaikuta olevan kovin innostunut.

Vierailija
33/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Ehkä se mies odottaa, että AP ehdottaa tapaamispaikkaa, jotta hänen ei tarvitse tarjota AP:lle vaan että AP tarjoaisi hänelle . Jos mies ehdottaisi tapaamista esim. Espresso Housessa, niin sittenhän hänen pitäisi tarjota AP:lle, sillä yleensä kutsuja maksaa 

Sulla on tosi outo käsitys tarjoamisesta.

Vierailija
34/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä! Päivitys tilanteeseen. Mies olikin tänään aamulla laittanut minulle viestiä ja kysellyt kuulumisia. Olen positiivisesti yllättynyt, ja nyt vein itse keskustelua taas eteenpäin että sovittais tapaaminen. Eli toivoa on!

35/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kuinka niin? Minä olen tältä palstalta oppinut, että kutsuja maksaa molempien ruuat kun tavataan ekaa kertaa treffeillä.

Vierailija
36/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kuinka niin? Minä olen tältä palstalta oppinut, että kutsuja maksaa molempien ruuat kun tavataan ekaa kertaa treffeillä.

Ei kannata uskoa palstauliukkojen propagandaa. Kohteliaisuuttaan voi tarjoutua maksamaan, mutta jos mies antaa sinun maksaa niin älä mene toisille treffeille. 

Vierailija
37/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen, että tuolla lailla passiivinen mies ei ole oikeasti motivoitunut lähtemään esim. treffeille, hänellä on ehkä muitakin syöttejä vedessä ja keskttyy enemmän niihin.

Tämä minullekin tuli mieleen. Olet vaihtoehto 15

Vierailija
38/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovitaanko että ekoilla treffeillä ei tarjota mitään ennenkuin on juteltu.

Ei tarvi ghostata livenä, jos paino on täysin tavoitespeksien ulkopuolella.

Vierailija
39/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö, ap, kannata tasa-arvoa? Nykyään nainenkin voi tehdä aloitteen treffeille.

40/57 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan