Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Putous- hokemia toistavat aikuiset ihmiset

Vierailija
21.01.2024 |

Vuosien varrella on asiakaspalvelutyössä tullut kohdattua monenmoista tapausta. Ihmetyttää, että jotkut aikaihmisetkin alkavat kesken kaiken hokemaan jotain outoa tai käyttäytymään oudosti. En seuraa tämän tyyppistä viihdettä, joten olen usein mennyt tilanteessa hämilleni.

Tuli vaan mieleen, kun huomasin, että taas on uusi Putous-kausi alkanut, että ilmeisesti saa tänäkin talvena kohdata omituisuuksia ihan fiksuinakin pitämiltä ihmisiltä.

Miten te suhtaudutte tällaiseen? Itselle se on ollut hankalaa,  koska en seuraa ohjelmaa, enkä näe mitä hauskaa jossain hölmössä hokemassa on. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiiät kuka sanoo putous lauseita, jos et ohjelmaa seuraa? 

Vierailija
2/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putous-lauseet kuuluu yleissivistykseen. Kaikki asiakaspalvelijat ei ole nykyään kovin sivistyneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niiltä saa todella keskinkertaista seksiä.

Vierailija
4/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurella osalla äo on tasoa 100, siis käytännössä kehitysvammaisen tasolla. Puhutaan jo eri ihmislajista.

Vierailija
5/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putous-lauseet kuuluu yleissivistykseen. Kaikki asiakaspalvelijat ei ole nykyään kovin sivistyneitä.

Itse olen ainakin mielelläni sivistymätön, jos putous-tasoinen huumori kuuluu sivistykseen.

Itse olen ap:n kanssa samoilla linjoilla, että on outoa, että aikuiset ihmiset alkaa hokemaan joitain todella lapsellisia hokemia joka yhteydessä. Yritin viime vuonna katsoa Putousta, kun lapsi toivoi, että saisi katsoa sitä. Pari jaksoa katsoimme ja sen jälkeen totesimme, että tuollainen mauton huumori ei ole sellaista, joita haluamme lapsemme katsovan/kuulevan/toistelevan. 

Vierailija
6/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska henkilö huomaa, että menin hämilleni ja hän joko lisää vettä myllyyn, että "eksä tajuu, tää on se XX - hahmo...hehheh..hahhah..hohohoo!"

Tai vaihtoehtoisesti asiakas nolostuu ja sopertaa, että "et ilmeisesti katso Putousta, tää oli yks hahmo sieltä.."

Vierailija
7/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen todistetusti ihan älykäs. Mulla on edelleen käytössä jotain hiton Kummeli-hokemia 90-luvulta ja myönnän, että myös jotain Putous-hokemia myös. Enkä edes katso Putousta, niin mulla ei ole mitään käsitystä siitä, mistä mä olen ne oppinut, eikä mitään puolustusta sille, että mä käytän niitä hokemia. Kummelit selitän sillä, että ysärillä olin lapsi/teini ja altistuin niille hokemille silloin, kun telkkarista ei oikein muuta tullut, joten herkässä iässä sitä sitten kaikki tuommoinen syöpyi aivoihin.

Vierailija
8/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska henkilö huomaa, että menin hämilleni ja hän joko lisää vettä myllyyn, että "eksä tajuu, tää on se XX - hahmo...hehheh..hahhah..hohohoo!"

Tai vaihtoehtoisesti asiakas nolostuu ja sopertaa, että "et ilmeisesti katso Putousta, tää oli yks hahmo sieltä.."

Okei? Mut olet vaan asiakaspalvelija. Palvelet asiakkaat, olivat millaisia olivat. Kyllähän minäkin tapaan asiakkaita jotka alkavat puhumaan koiristaan lässyn lässyn, tai mistä tahansa. Joo, en ole koiraihminen, mutta annan silti hyvän asiakaspalvelukokemuksen. Enkä koe tarvetta tehdä täällä aloitusta.

Onko kyseessä yksi asiakas vai liki koko asiakaskunta? Varmaan sulla kiehu yli viime viisujen aikaan, kun kaikki hoilotti cha cha chaa. 

Vierailija
9/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kuuluu ihminen? 

Vierailija
10/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin mielelläni sivistymätön, jos putous-tasoinen huumori kuuluu sivistykseen.

Itse olen ap:n kanssa samoilla linjoilla, että on outoa, että aikuiset ihmiset alkaa hokemaan joitain todella lapsellisia hokemia joka yhteydessä. Yritin viime vuonna katsoa Putousta, kun lapsi toivoi, että saisi katsoa sitä. Pari jaksoa katsoimme ja sen jälkeen totesimme, että tuollainen mauton huumori ei ole sellaista, joita haluamme lapsemme katsovan/kuulevan/toistelevan. 

Aina on ollut tiukkapipoisempaa tosikko porukkaa. Ja hyvä niin.

Vierailija
11/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen todistetusti ihan älykäs. Mulla on edelleen käytössä jotain hiton Kummeli-hokemia 90-luvulta ja myönnän, että myös jotain Putous-hokemia myös. Enkä edes katso Putousta, niin mulla ei ole mitään käsitystä siitä, mistä mä olen ne oppinut, eikä mitään puolustusta sille, että mä käytän niitä hokemia. Kummelit selitän sillä, että ysärillä olin lapsi/teini ja altistuin niille hokemille silloin, kun telkkarista ei oikein muuta tullut, joten herkässä iässä sitä sitten kaikki tuommoinen syöpyi aivoihin.

Missä tilanteessa ja mitä hokemia käytät? Nyt esimerkkejä, kiitos!

Vierailija
12/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurella osalla äo on tasoa 100, siis käytännössä kehitysvammaisen tasolla. Puhutaan jo eri ihmislajista.

Juu suurimmalla osalla äo on sadam molemmin puolin kun se sattuu olemaan se keskiarvo kohta käyrällä

Vierailija
13/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on ollut tiukkapipoisempaa tosikko porukkaa. Ja hyvä niin.

Putouksen vitsit ovat pitkälti kettuilua vähemmistölle ja heikommille. Jotenkin sellainen on sallittua muka komiikan varjolla. Minusta se on lähinnä pöyristyttävää. 

Vierailija
14/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä televisiosta kuullun papukaijamaiseen toisteluun voi olla monia. Ainakin muistisairaudet aiheuttavat yhden ja saman toistelua, kyvyttömyyttä tehdä itse havaintoja tästä maailmasta, saati sitten nähdä komiikkaa ihan omissa arkisissa tilanteissaan ja muodostaa niistä huumoria muillekin.

Vierailija
15/18 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia se menee tunteisiin? 

Vierailija
16/18 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän alapäähuumorin taakse verhoillun lastenohjelman suosio kertoo karua kieltä suomalaisten viihdetottumuksista.

Vierailija
17/18 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lapsena katsoa Kummeleita, Hymyhuulia yms. typeriä viihdeohjelmia, joita sisarukseni katsoivat ja hokivat. Toisesta maasta Suomeen muuttaneen kaverini ksnssa olemme vuosikaudet ihmetteleet suomalaista huumoria: pukeudutaan typeriin vaatteisiin (Uuno Turhapuro, Käärijä) ja hoetaan jotain lausetta (Apuva! Mitäs läksit? Näillä mennään)  jota sitten katsojat ryhtyvät puolestaan hokemaan. Sketsit perustuvat pelkästään siihen, että katsojat odottavat, milloin kuullaan se sama tuttu lause, johon sketsi huipentuu. Jossain pikkulasten Teletappi-tyyppusissä piirretyissä tuon voisi ymmärtää, mutta aikuiset ihmiset??.

Vierailija
18/18 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on minun tähtihetkeni. Ilmeisesti myös aloittajan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi