Petin, mitä teen??
Hirmuinen morkkis... Petin miestäni eilen/viime yönä. Mieheni kanssa avioliitto on ihan hyvä, mutta täysin urautunut ja en juuri koskaan ollut kiihottunut tai erityisen halukas seksiin. Eilen oltiin naisporukalla syömässä ja sen jälkeen käytiin vielä parilla. Muut lähtivät ja jäin odottamaan seuraavaa bussia. Naapuripöydässä oli erittäin komea mies ja jäin juttelemaan. Muutama drinksu lisää ja asiat johtivat toiseen.
Mieheni ja poikani ovat viikonlopun poissa eräässä pojan urheilutapahtumassa. Nyt istun kotona ja mietin tapahtunutta. En tiedä mitä teen, tunnustanko vai oletko asiasta hiljaa? Tuntuu samanaikaisesti sekä pahalta että hyvältä, viime yö kihelmöi edelleen, mutta mieheni kohtaaminen pelottaa. Pelkään että hän näkee minusta jo naamasta jotain tapahtuneen.
Kommentit (61)
Synnytät sen tumman lapsen ja väität mihellesi että sut otettiin väkisin, kyllä se uskoo ja ymmärtää.
Kirmaiset auringonlaskuun uuden rakkaan kanssa tietenkin?
Kommenteista ja niiden ylänuolista voi päätellä minkälaisia lort toja tämä palsta on täynnä.
Älä kerro mutta mieti toki miten saisit parannettua tilannetta tai jollain aikavälillä irtautua tilanteesta.
Hirveän heikkoa tuollainen "pakko kertoa koska morkkis ja ei pysty salaamaan". Itse (M36) hyvässä liitossa, nainen ei tiedä mitä kaikkea olen joskus tehnyt, mutta ei mitään ongelmaa itseni kanssa. Ei voi sattua jos ei tiedä.
Voithan mennä elämässä eteenpäin ja saada uuden ihan hyvän liiton, missä pettää.
Pystytkö sen kanssa elämään, ettet kerro? Eikö se vaivaisi koko ajan? Tietysti ihmisiä on erilaisia, petetty on aina ja jotkut pystyy sen salaamaan, eikä heitä vaivaa mitenkään, itselläni ainakin olisi asia takaraivossa koko ajan, enkä tiedä miten pystyisin asian kanssa elämään.
Mun mielestä on ihan ok, jos mies ei kykene tyydyttävään seksiin, niin nainen voi hakea seksiä muualta. Kannattaisi ap:n ukonkin hieman tsempata jos ei pysty edes saamaan naistaan kiihottuneeksi.
Varaa aika sexpoon. Saatte suhteen avattua ja saat toteuttaa itseäsi juuri haluamallasi tavalla.
En kyllä kertoisi, mutta en ottaisi tavaksikaan.
Tunnustat tietysti heti hänelle, tai eroatte. Et ainakaan saa olla seksuaalisessa kanssakäymisessä hänen kanssaan ennen tunnustamista, sillä saattaisit tartuttaa häneen jonkun taudin. Vaikka papilloomaviruksen aiheuttaman hpv:n tai herpeksen tai jonkun muun. Hänellä on oikeus tietää ja valita, jatkaako kanssasi ja ottaako riskin noista taudeista, joita ei pysty testaamaan.
Pettämisen tunnustaminen on velvollisuus.
No jutellaan tästä sitten, kun olen kotona.
Tartteeks sun aina julkistaa nää jutut. T. Ap.n mies
Jaa ettäkö joku pettäjänainen tulisi ensimmäiseksi tänne morkkiksestaan vääntämään.
Tän stoorin on väsännyt kyllä tuo jannu, joka tuossa toisessa ketjussa tuskailee sitä, että vieraisiin tekis niin mieli.
Ilmeisesti ei vastaukset olleet aivan miellyttäviä, joten päätti kääntää tarinan toista osapuolta kuvaavaksi.
Toki hän nyt toivoisi kai, että myös vaimonsa olisi pettänyt niin ei olisi itsellä niin paha olla. Niin aina me muutkin.
Sanoisin, että kaiken kokeneena kestä kuule kuin mies. Ei ole kivaa, jos menettää luottamuksen ja kaiken.
M42
Pettämisen seurauksena melkein kuolin, oikeesti siis. Ja koko elämä täysin pilalla.
Eipä ole leikin asia pilata toisen elämä jonkun pillun tai kullin takia.
Jatkat tietysti kun olet alkuun päässyt. Ja tietenkään näitä ei kerrota.
Älä kerro.
Olen ollut samassa tilanteessa. Ja niin moni muukin, ja siitä kyllä selviää.
Anna näiden moralistien pitää sädekehänsä, elämä on elämistä varten. Muista iloita, ja kun et tee liian usein ja piät salaisuutesi....elät pidempään ja pienellä viekkaudella elämä on kivempaa.
PS. Ei minullakaan jäänyt yhteen. Elämä on ihanaa, kun välillä vähän syntistä ;)
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro.
Anna näiden moralistien pitää sädekehänsä, elämä on elämistä varten. Muista iloita, ja kun et tee liian usein ja piät salaisuutesi....elät pidempään ja pienellä viekkaudella elämä on kivempaa.
PS. Ei minullakaan jäänyt yhteen. Elämä on ihanaa, kun välillä vähän syntistä ;)
Mietitkö yhtään, mitä saatoit tartuttaa vakikumppaniisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro.
En. En tartuttanutkaan.
Pettäjällä tulee pas*ka fiilis, ymmärrettävästi.
Hänellä ei ole oikeutta jakaa sitä fiilistä kumppanilleen, jotta saisi itselleen hyvän olon "kun tunnusti".
Hyvässä suhteessa ei väliin mahdu kolmatta, joten teidän suhteenne ei selvästi ole kovin toimiva. Ehkä voisit ottaa tästä hän niinkuin vihjeen universumilta ja erota.
Ehkä ei kannata lisätä miehen mahdollista tuskaa erosta kertomalla, että petti. Toisaalta se olisi ehkä rehellinen keksustelunaloitus: haluan eron, koska petin ja tajusin, että meidän liitto ei enää toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä kerro.
En. En tartuttanutkaan.
Mistä tiedät ette tartuttanut?
Annoitko paljaalla?