Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petin, mitä teen??

Vierailija
21.01.2024 |

Hirmuinen morkkis... Petin miestäni eilen/viime yönä. Mieheni kanssa avioliitto on ihan hyvä, mutta täysin urautunut ja en juuri koskaan ollut kiihottunut tai erityisen halukas seksiin. Eilen oltiin naisporukalla syömässä ja sen jälkeen käytiin vielä parilla. Muut lähtivät ja jäin odottamaan seuraavaa bussia. Naapuripöydässä oli erittäin komea mies ja jäin juttelemaan. Muutama drinksu lisää ja asiat johtivat toiseen.

Mieheni ja poikani ovat viikonlopun poissa eräässä pojan urheilutapahtumassa. Nyt istun kotona ja mietin tapahtunutta. En tiedä mitä teen, tunnustanko vai oletko asiasta hiljaa? Tuntuu samanaikaisesti sekä pahalta että hyvältä, viime yö kihelmöi edelleen, mutta mieheni kohtaaminen pelottaa. Pelkään että hän näkee minusta jo naamasta jotain tapahtuneen. 

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro mutta mieti toki miten saisit parannettua tilannetta tai jollain aikavälillä irtautua tilanteesta. 

Hirveän heikkoa tuollainen "pakko kertoa koska morkkis ja ei pysty salaamaan". Itse (M36) hyvässä liitossa, nainen ei tiedä mitä kaikkea olen joskus tehnyt, mutta ei mitään ongelmaa itseni kanssa. Ei voi sattua jos ei tiedä.

Kyl hän tietää. Sä vaan et tiedä, mitä kaikkea hän on tehnyt ja tekee.

Vierailija
42/61 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lla on nyt kaksikin vaihtoehtoa:

- kertoo heti

- valehtelee kunnes jää kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kerro.

Olen ollut samassa tilanteessa. Ja niin moni muukin, ja siitä kyllä selviää. 

Anna näiden moralistien pitää sädekehänsä, elämä on elämistä varten. Muista iloita, ja kun et tee liian usein ja piät salaisuutesi....elät pidempään ja pienellä viekkaudella elämä on kivempaa.

PS. Ei minullakaan jäänyt yhteen. Elämä on ihanaa, kun välillä vähän syntistä ;)

Mietitkö yhtään, mitä saatoit tartuttaa vakikumppaniisi?

En. En tartuttanutkaan.

Mistä tiedät ette tartuttanut?

Sääennustuksesta. Ja moraalinvartijakin kertoi

Vierailija
44/61 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierit nyt siinä tuskissas ja mietit mitä, miten ja miksi. Älä nyt mee turhaan kertomaan vaikka soihdut ja talikko-porukka täällä meuhkaa.

Sit mietit et mikä siinä teidän suhteessa mättää ja josko vois sitä virkistää tai vaikka avata, jos se kotikyrpä on laimea tai jotain. Tai ero on aina hyvä ratkaisu ja nykyään on hienoa, ettei roikuta huonoissa suhteissa, vaan uskalletaan erota.

Itse käyn vieraissa muutamn kerran/kk ja kun hommaan ei liity tunteita ja on kondomi, se on sillai emotionaalisesti kuin masturboinimista. Hyvin voi rakastaa ja katsoa silmiin! 

Pettäminen eli "pettäminen" on sosiaalinen konstruktio kuten vaikka perinteiset roolimallti, eli mitään oikeasti dramaattista ei ole tapahtunutkaan Tästä voi mös opetella pois. <3

Vierailija
45/61 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa kun huonomunaiset kitisee että "huoraamista" ja pakko kertoa kumppanille. :DDD

Just sellasia percu-inkkeleitä :DDD

Vierailija
46/61 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäitkö kiinni AP? 

Vierailija
47/61 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro.

Itse harrastin nuorempana vieraissa käyntiä kymmenkunta kertaa ja joka kerta tuli huono omatunto. Ja nyt kaduttaa - ei ole sen arvoista. 

En harrasta sitä enää, vaikka viimeeksi pikkujouluissa puolituttu pyysi hotellihuoneeseensa...tyytyväinen, etten lähtenyt ja tyytyväinen, ettei silloin aikanaan tullut kerrottua.

Kertominen on lähinnä vain pettäjän oman pahanolon helpottamista ja minkä pahan olon työntäminen omasta mokasta puolisolle olisi väärin.

M. 55v

Vierailija
48/61 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join the club. En olisi ikinä uskonut itsestäni, mutta niin vaan tossa viime syksynä eksyin työkaverin kanssa samaan sänkyyn. Useaan otteeseen. Ehkä vähän työpaikallakin touhuttiin. Molemmat perheellisiä. Nyt vuoden alussa laitoin itse stopin koko jutulle, koska ei hän ole vaimoaan jättämässä enkä mä halua tuhota mun suhdetta. Viime syksynä olin levoton, mies totesi pariin otteeseenkin että mikä mulla on. En malttanut olla ollenkaan kotona perheen parissa ja yhtäkkiä oma ulkonäkö kiinnosti. Sitten tajusin lyödä jarruja omalle käytökselle. Nyt osaan olla, kuin mitään ei olisi tapahtunut. Mutta lähes kerran päivässä vatsassa kutkuttaa, että mä ihan oikeasti olen tehnyt niin. Ja miten kiihottavaa ja jännää se oli. Morkkista ei mulla enää ole.

Vierailija
49/61 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko peppua?

Vierailija
50/61 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkärangallinen henkilö eroaa ensin ja vasta sitten menee panemaan muita. Limaniljaska tekee päin vastoin. Kuten ap.

Toivotaan, että Karma muistaa.

Vierailija
51/61 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminon on mielestäni ok jos seksi kotopuolessa ei toimi.

Vierailija
52/61 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä naurattaa tää dumaajaporukka joka on "vaatimassa" kertomista sun muuta. :D

Ja tosiaan parhaimmillaan on kutkuttavaa ja jännittävää vaihtelua, vaikka kotona olisi kaikki hyvinkin. <3

Vierailija
53/61 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset tosiaan ootte niin hirveitä mitä olen aina ajatellutkin. Jos et kerro tuota niin helvettiin joudut.

Vierailija
54/61 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä moraalin vartijat kiusaavat itseään olemalla tällä palstalla, aukaisemmalla "Petin mitä teen" - viestiketjun ja kirjoittamalla miten tuomittavaa on sellainen toiminta? 

Onko sitten puhtaampi olo, vai harmittaako itseasiassa enemmän kun muilla on seksissä jännitystä ja seikkailuja? Kun tuskin te niin naiiiveja olette, että moralisointinne perustella vieraan kanssa kuksiminen vähenisi?

Vai ehkä stalkkaatte jo vaimoa/miestä, että missä se sivuhistorian perusteella käy, ja pohditte että oliko se tyttöjen laivareissu sittenkään niin pelkkää hajuvesien haistelua tax-free myymälässä ja lasi skumppaa ja hyvät unet / poikain Lapin reissu hiihtämistä ja pokerin peluuta? Ei se muuten ollut. 

Eipä siinä, kukin tavallaan.

Vierailija
55/61 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkärangallinen henkilö eroaa ensin ja vasta sitten menee panemaan muita. Limaniljaska tekee päin vastoin. Kuten ap.

Toivotaan, että Karma muistaa.

Paskat muistaa. Vai lähetteleekö se Karma joulukortteja? 

Vierailija
56/61 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi tehdä tällaista avausta tänne, saattaa miehesi tai joku tuttu tunnistaa jo noista kertomistasi asioista.

Vierailija
57/61 |
25.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikun vaan uudestaan

Vierailija
58/61 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on pohjimmiltaan naisen oikeudesta orgasmiin. Incelyhteiskunta riistää naiselta nautinnon ja pakottaa yhdelle miehelle synnytyskoneeksi. Jos nautit vieraasta miehestä, ota kokemus kiitollisuudella vastaan. Mieti kuitenkin, aiheuttiko seksi enemmän iloa kuin kärsimystä. Nauti elämästä, koska sä olet sen arvoinen. 

Vierailija
59/61 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit mitä teet? Tee vaikka lettuja

Vierailija
60/61 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitkohan pohjimmiltaan kuitenkin halunnut erota muttet vain ole uskaltanut tehdä niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi