Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Me vaan eletään, maksamme verot ja kuollaan pois.

Vierailija
20.01.2024 |

Siinä on ihmisen tehtävä tässä elämässä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks on ilta ja pääsee nukkumaan.

Vierailija
22/28 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuollaan pois ja sitten mennään taivaan kotiin. Tai ainakin me uskovaiset.

Onhan elämän tarkoitus elää Herran tahdon mukaista elämää.

Miksi valehtelet? Raamatun mukaan vain 144 000 ihmistä pääsee taivaaseen.

Niin, Jehovan todistajien tulkinnan mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos halutaan toisenlaista maailmaa osaksi, se pitää luoda, se ei itsestään synny. Minkälainen muoto. Positiivinen muoto. Me muodostamme elämämme. Voimme auttaa myös muita, että on mistä valita.

Vierailija
24/28 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuollaan pois ja sitten mennään taivaan kotiin. Tai ainakin me uskovaiset.

Onhan elämän tarkoitus elää Herran tahdon mukaista elämää.

Miksi valehtelet? Raamatun mukaan vain 144 000 ihmistä pääsee taivaaseen.

Niin, Jehovan todistajien tulkinnan mukaan.

Ei se mikään tulkinta ole kun raamatussa niin lukee. Älä valehtele

Vierailija
25/28 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan maksullisia naisia riittää niin elämä on onnellista.

Vierailija
26/28 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä oliko 98% (en muista tarkkaan)

työskentelee 1%:lle rikkaita.

Varmaan jotenkin tuohon suuntaan.

Jos se ei tunnu itsestä hyvältä, niin eihän siihen ole mikään pakko lähteä mukaan.  Riittää kun työllistät itse itsesi, niin lakkaat heti kuuulumasta siihen 98%:iin. 

Et ehkä ihan äkkiä pääse siihen 1% joukkoon, mutta olet jo hyvässä alussa.  Työntekokin on mukavampaa, kun oman työn hedelmät tulee itselle, eikä jollekin yritykselle.  Työ tuntuu silloin myös mielekkäämmältä, kun ei ole joku pomo juoksuttamassa.  Voit itse määrätä, mitä teet, millon teet ja millä tavalla. 

Kun on oman onnensa seppä, voi valita ne jutut, joissa haluaa olla mukana ja ne joihin ei halua koskea pitkällä tikullakaan.  Pomo ei sano, että nyt sun pitää tehdä sitä ja sitä.  Voit päättää ihan itse. 

Siskoni oli ennen kukkakaupassa töissä.  Pomo halusi pitää itse viikonloput vapaata, joten viikonloppuvuoroja oli vähän väliä, samoin iltavuoroja oli paljon. Kesäloma oli silloin kun pomo sanoi että kauppa on kiinni. Nykyisin siskoni tekee samaa työtä, mutta freelancerina eri kukkakaupoille.  Voi valita, milloin pitää lomansa.  Voi valita tekekö viikonloppuina ollenkaan. 

Ja jos on k-päinen yrittäjä/pomo tai kaupassa muuten vain huono ilmapiiri, siskoni voi sanoa, että "voi harmi, en millään pääse, kun mulla on kalenteri nyt niin täynnä".  Työtunteja on vähemmän kuin ennen, mutta ansiotulot on isommat.  Ja on vapaat viikonloput.

Että jos ihmiset valittaa, kun elämä on pelkkää työntekoa ja että siitäkään ei nauti, niin sen ei ole mikään pakko mennä niin.  Kun iso osa elämästä menee töissä, niin kannattais pitää huoli, että se on vaivan arvoista.

Vierailija
27/28 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas sulla tylsä elämänkäsitys

Vierailija
28/28 |
22.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpas sulla tylsä elämänkäsitys

Olen samaa mieltä.

Mutta entä jos elämä on oikesti tylsää?  Kenen syytä se on?

Hyvinvointiyhteiskunnan, joka ei tarjoa tylsyyteen mitään piristystä?

Pitäiskö olla joku EU-direktiivi, joka määrää, että ihmisille täytyy tarjota virikkeitä ja huvituksia?

Elämä on aika usein sellainen, minkälaiseksi se on jollain tavalla muotoutunut, mutkien kautta. 

Kuka muu suunnittelee elämääni jotain sisältöä, jotain tylsyyttä karkoittavaa, jos en itse sitä tee?  Pitäiskö Kela velvoittaa hoitamaan homma?  Menet vain Kelaan ja täytät lomakkeen K375, jossa tilaat elämään merkitystä (kohta 1.1), lisää sisältöä (kohta 1.4) ja vielä jotain tylsyyttä estävää (kohdat 2.7 ja 3.3).  Sitten vain hakemus vetämään ja odottelemaan sen käsittelyn läpimenoa.

Jos kyse on minun tai sinun elämästä, niin kuka siitä olisi paras muokkaamaan?  Joku virkamies?

Vai entä jos tekisin jotain asialle ihan itse?

Ai niin, mullahan onkin kalenteri auki just siksi, että maaliskuulle pitäis kehittää vähän sisältöä elämään ...