Maksulliset naiset
Mitä mieltä? Itse käytän kerran kuukaudessa. Tulee halvemmaksi kuin parisuhde.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Voiko maksullinen nainen syyttää miestä seksuaalisesta hyväksikäytöstä yms?
Kyllä voi ja pahemmastakin jos ylittää sovitut "pelisäännöt".
T. Kokemusta on
Kallista hommaa.
Yksikin tunnettu veloittaa 150€/30min vaikka ei ole mitenkään erityisen kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt, enkä tule käymään. Enkä harrasta muutenkaan ihmisten hyväksikäyttöä.
Etkö ole muka ikinä elämäsi aikana ostanut halpaa ulkomailla valmistettua vaatetta tai tuotetta? Epäilen, että olet. Olet silloin syyllistynyt ihmisten hyväksikäyttöön. Et ehkä ole tehnyt sitä tietoisesti, mutta tehnyt kuitenkin.
Seksiä ostasessa kuitenkin tietää joka kerta, että toinen ei ole mukana seksuaalisista syistä, koska jos olisi, rahaa ei tarvitsis. Silloin se haluttomaan kehoon työntyminen on hyväksikäyttöä.
Tietyille miehille seksin saaminen puhumattakaan kumppanin löytämisestä on ylitsepääsemätön asia.
Ootko koskaan tullut aatelleeksi että se hyväksikäyttöolettama voisi ollakin toisinpäin. Että nainen käyttää hyväksi miehen tarvetta intiimille kosketukselle.
Itse en ole koskaan käynyt maksullisella enkä ole koskaan ollut naisen kanssa minkäänlaisessa seksuaalisessa kanssakäymisessä. Maksullisten käyttämisessä nimenomaan häiritsee tuo seikka että nainen käyttää minun puutteenalaista tilaani hyväkseen saadakseen rahaa ja siksi en koskaan ole käyttänyt maksullista. Ajatus siitä että kelpaan seksiin vain rahasta on erittäin loukkaavaa. Edellämainitusta syystä minun on pitää maksullisia naisia uhreina. Sitähän he eivät ole.
Minä käyn shemalella, on kaunis ja painaa minua peppuun
Hintakin edullinen
-Jokke
Maksullinen nainen siis hyväksikäyttää rahallisesti miehiä, jotka ovat seksin puutteessa. Hyvin feministinen ammatti
tuo Tikkanen sitten on? En ole kuullutkaan. Ei kyllä paljon muutenkaan gospel laulut kiinnosta. Mutta joo, kymmenvuotias on hyvin nuori sänkyyn, jos noin on ollut.
Ei maksullisilta saa niitä tauteja
Satunnaisilta baaripanoilta ne saadaan
Ammattilainen huolehtii aina ehkäisystä ym
Pettävä kotiäiti antaa paljaalla
Vierailija kirjoitti:
Ei maksullisilta saa niitä tauteja
Satunnaisilta baaripanoilta ne saadaan
Ammattilainen huolehtii aina ehkäisystä ym
Pettävä kotiäiti antaa paljaalla
Yh-äippiä olen paljon pannut ja tauteja ei ole tullut. Suurin osa on suoraan antanut paljaalla ja loputkin pienen painostamisen jälkeen.
Miettikää niin että miehet joiden kanssa maksullinen nainen panee, ovat todennäköisesti panneet muitakin maksullisia, tietysti. Maksullisissa on myös eri tavalla huumeiden käyttäjiä edustettuna. Eli tautiriski kannattaa ottaa vakavasti ja käydä itsekin säännöllisesti testeissä. Suomalaisten miesten pääasiallinen hiv tartunnan lähde on ulkomaiset prostituoidut. Eipä noi naiset ilman rahanvaihtoa vanhojen ukkojen kanssa harrasta seksiä, vieläpä suojaamatonta.
https://www.sttinfo.fi/tiedote/63430596/hiv-on-matkailevien-miesten-tau…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt, enkä tule käymään. Enkä harrasta muutenkaan ihmisten hyväksikäyttöä.
Etkö ole muka ikinä elämäsi aikana ostanut halpaa ulkomailla valmistettua vaatetta tai tuotetta? Epäilen, että olet. Olet silloin syyllistynyt ihmisten hyväksikäyttöön. Et ehkä ole tehnyt sitä tietoisesti, mutta tehnyt kuitenkin.
Seksiä ostasessa kuitenkin tietää joka kerta, että toinen ei ole mukana seksuaalisista syistä, koska jos olisi, rahaa ei tarvitsis. Silloin se haluttomaan kehoon työntyminen on hyväksikäyttöä.
Tietyille miehille seksin saaminen puhumattakaan kumppanin löytämisestä on ylitsepääsemätön asia.
Ootko koskaa
Ei kyse ole mistään uhriasetelmasta välttämättä vaan juuri siitä, että maksullinen nainen ei oikeasti halua seksiä ko miehen kanssa. Siksi mies maksaa.
Ei maksullinen nainen käytä hyväkseen miehen tarvetta intiimille kosketuksella, koska ei kenelläkään ole oikeutta seksiin toisen kanssa. Lukuisat ihmiset elävät syystä tai toisesta ilman seksiä. Maksullisten käyttäjät vaan eivät hyväksy sitä, että nainen ei halua heidän kanssaan seksiä, vaan maksavat, jotta saavat sitä mitä nainen ei halua.
Prostituutiossa on kysymys interaktiivisesta leikistä. Nainen on nauttivinaan ja mies on leikissä mukana. Rehellistä puolin ja toisin, eikä kukaan kuvittele mitään.
Hylkäsin mies ystäväni 9 kuukauden seurustelun jälkeen. Hän oli käynyt maksullisista toistakymmentä vuotta sitten 2 kertaa. En kysellyt syytä että miksi. Meillä oli hyvää seksiä mutta lopulta kuka tuollaista huolii. Kunnon miehiäkin on olemassa. Hän halusi kertoa ja olla rehellinen. Seuraavana päivänä nukkui kaverinsa sohvalla. Toivon että asunto löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mielellään käyttäisin, mutta pöpökammoisena ei maistu.
Se on yleensä se maksullinen joka maistaa asiakasta
Vierailija kirjoitti:
Hylkäsin mies ystäväni 9 kuukauden seurustelun jälkeen. Hän oli käynyt maksullisista toistakymmentä vuotta sitten 2 kertaa. En kysellyt syytä että miksi. Meillä oli hyvää seksiä mutta lopulta kuka tuollaista huolii. Kunnon miehiäkin on olemassa. Hän halusi kertoa ja olla rehellinen. Seuraavana päivänä nukkui kaverinsa sohvalla. Toivon että asunto löytyy.
Hyvä että potkit pois. Jos myöntää, että on joskus kerran käynyt, nii ihan varmaan käy vieläkin säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minä käyn shemalella, on kaunis ja painaa minua peppuun
Hintakin edullinen
-Jokke
Tämä kiinnostaisi minuakin. Käytkö thai vai onko suomalaisia palveluntarjoajia.
Itse käytän maksullisia palveluntarjoajia muutaman kerran vuodessa. Pettymyksiä ei ole vielä tullut ja nykyisin käytänkin vain muutaman vakituisen pt:n palveluita
Suuri kiitos näille ammatinharjoittajille.
Eipä ole ollut tarvis käydä aikoihin, mutta ei sitä ikinä tiedä, miten elämä vie! Oisko joku parisataa kokemusta maksullisten kaa (naisia/pippelityttöjä) ja mukavia reissuja ihan 1-2 vähän nihkeitä kokemuksia. Mitään tauteja ei ole ikinä tullut, aina suuseksikin suojauksella.
Jos vaikka joskus erotaan, voisi hyvinkin piipahtaa jonkun kuuman opiskelijamimmin sylissä toipumassa arjen raskaudesta ja näitä muistoja on ihana olla. Vieläkin toisinaan, jos on vähän väsynyt eikä meinaa itse jaksaa laueta, kun ensin hoidellut vaimon, ajattelen joitakin parhaista silmät kiinni ja se vie maaliin. :*
Ja todellakaan en ole kertonut vaimolle. :D
Ihan samalla tavalla tietää joka kerta hyväksikäytöstä, kun ostaa hyvin halvan ulkomailla tehdyn tuotteen. Tämähän lähti liikkeelle siitä, kun joku kirjoitti, ettei harrasta ihmisten hyväksikäyttöä.