Maksulliset naiset
Mitä mieltä? Itse käytän kerran kuukaudessa. Tulee halvemmaksi kuin parisuhde.
Kommentit (126)
Olen käynyt maksullisilla aivan muutamia kertoja. On se pari kertaa jäänyt orgasmikin saamatta, kun on ollut liian kliinistä tai vaistonnut toisesta, ettei voi vähempää kiinnostaa paitsi raha. Mutta toisaalta, kuten yllä kerrottu, pari kertaa ollut myös tosi hyviä, kun on itse voinut valita ja ihminen on ollut vielä mukava. Tosiaan keski-euroopassakin pitää ensin neuvotella esimerkiksi bordellissa, mitä naisen kanssa voi tehdä ennen kuin maksaa. Voi olla yllätys, kun ei saakaan tehdä, mitä haluaa.
Ilotytön ammatti on siitä erilainen muihin verrattuna, että siinä saa harrastaa rasismia halutessaan. Monessa ilmoituksessa sanotaan suoraan, että eivät ota asiakkaikseen tumma ihoisia, arabeja, kiinalaisia tai muita ilmoittamiaan ryhmiä.
Itse olen vaalea heteromies, joten nämä ei koske minua. Sanoinpahan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks vakiomies tähän. Muita en ota. Kestää sen aikaa ku kestä.
Miten vakiomies liittyy millään tavalla maksullisiin naisiin?
Mielipiteeni maksullisista naisista ei ole muuttunut eli heitä on aina ollut ja tulee olemaan, heitäkin on monenlaisia. Ihmiskaupan uhrista persoonallisuushäiriöisiin ja kaikkea siltä väliltä. Suurimmalla osalla on seksuaalisen väkivallan kokemuksia taustalla eli traumatausta, vaikka pers. häiriöinen ei sitä tunnistakaan (pers.häiriötä ei synny ilman traumataustaa).
Ostajista mielipiteeni on muuttunut hieman positiivisemmaksi näiden keskustelujen johdosta. Eli yksinäinen mies, jonka on hyvin vaikea saada seuraa voi saada läheisyyttä ja seksiä. Ehkä joskus jopa kaksi yksinäistä voi kohdata, sillä monet seksin myyjätkin ovat yksinäisiä ja onnettomia ihmisiä.
Niitä, joille naisissa ja seksissä on alun alkaenkin kyse rahasta ja vallasta en liiemmin halua ajatellakaan. Tuollaisia ihmisiä on aina ollut ja tulee olemaan, he käyttävät heikompia häikäilemättä hyväkseen. Heitä varten tarvitaan lakia ja poliisia, koska he ostavat ihmiskaupan uhreilta tai keneltä hyvänsä ilman tunnontuskia. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole naisille petoja, vaan tuollaisia on normaaliväestössä häviävä pieni määrä - seksin ostajissa kuitenkin paljon. Juuri siksi seksin myyminen on vaarallista työtä.
Ihan naurettavaa taas, että asiakkailla olisi jotain ongelmia tai haasteita (niitäkin varmaan on) tai etteikö myyjillä olisi asiat ihan ok, jotkut jopa tykkäävät hommasta ja saavat mukavan seksin lisäksi kivat tienestit. win win.
Kuvitteleeko joku ettei ns. normaali nainen parisuhteessa olisi maksullinen? Maksaakin paljon enemmän kuin maksulliset ja vievät sitten tuhkat pesästä toiselle kierrokselle lähtiessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yks vakiomies tähän. Muita en ota. Kestää sen aikaa ku kestä.
Miten vakiomies liittyy millään tavalla maksullisiin naisiin?
Olisko vaikka sillä lailla että tää maksaa mulle. Se tarkoitti että on vaan yksi asiakas eikä muita tuu ku en halua tehä tätä yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
Tauteja pelkääville voin todeta, että ammattilaiset pitävät itseään hyvää huolta, eikä tarvitse tauteja pelätä.
Tämä on kyllä typerä ajattelutapa, koska ei maksulliset sentään joka päivä testeissä ravaa. Tämä sinun asenne on aika tyypillinen noin kuuskymppisillä miehillä. Nuoremmat pääosin ajattelee realistisemmin.
T. Maksullinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Ilotytön ammatti on siitä erilainen muihin verrattuna, että siinä saa harrastaa rasismia halutessaan. Monessa ilmoituksessa sanotaan suoraan, että eivät ota asiakkaikseen tumma ihoisia, arabeja, kiinalaisia tai muita ilmoittamiaan ryhmiä.
Mikäli käytössä on vain sutenöörin pieni kämppä esim Kallion ahtaassa favelassa niin on selvää ettei siellä viihdytetä ryhmiä ihan tilanahtauden takia
Olen maksanut seksistä jotain 100 kertaa.
En ole koskaan käynyt, enkä tule käymään. Enkä harrasta muutenkaan ihmisten hyväksikäyttöä.
Voiko maksullinen nainen syyttää miestä seksuaalisesta hyväksikäytöstä yms?
Vierailija kirjoitti:
Voiko maksullinen nainen syyttää miestä seksuaalisesta hyväksikäytöstä yms?
Tuskinpa.
Oletko siis sitä mieltä, että aksullisella ei ole mitään oikeusturvaa, vaan hänelle saa tehdä mitä vain? Eli saa ottaa väkisin missä ja milloin vain, vailla rangaistusta? Olet aika paskiainen.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt, enkä tule käymään. Enkä harrasta muutenkaan ihmisten hyväksikäyttöä.
Etkö ole muka ikinä elämäsi aikana ostanut halpaa ulkomailla valmistettua vaatetta tai tuotetta? Epäilen, että olet. Olet silloin syyllistynyt ihmisten hyväksikäyttöön. Et ehkä ole tehnyt sitä tietoisesti, mutta tehnyt kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isolle osalle on kuitenkin tärkeää, että nainen on mukana seksuaalisista syistä, ei rahasta. Eihän maksullisessa seksissä ole tarkoitus tyydyttää myyjää, eli sitä naista.
Osa miehistä tieten tyytyy teatteriin, mutta ei sitä seksiksi voi kutsua, sehän on toiseen ihmiseen masturbointia. Ja joku vika miehessä on, että kykenee yhdyntään naisen kanssa, joka ei sitä seksuaalisista syistä halua. Luultavasti nämä ovat niitä miehiä, joile orgasmin tekeminen omalle naiselle on jotenkin ylivoimaisen hankalaa, kun oam tyydytys on tärkeämpää.
Noniin, rauhoitus nyt. Projektiot ja mielikuvitus lähti laukalle - tavallisi miehiä ja perheenisiä siellä käy.
Niin aivan, moni tavallinen mies ei nimenomaan välitä vastavuoroisesta seksistä. Sitten ihmetellään kun vaimo lakkaa antamasta. No tottakai, kun seksi on vain miehen kassien tyhjentämistä. Ei kukaan mies joka oikeasti välittää naisen nautinnosta osta seksiä. Koska jokainen mies ymmärtää, että ennen yhdyntää naisen klitoriksen pitäisi erektoitua ja pillun kostua.
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa taas, että asiakkailla olisi jotain ongelmia tai haasteita (niitäkin varmaan on) tai etteikö myyjillä olisi asiat ihan ok, jotkut jopa tykkäävät hommasta ja saavat mukavan seksin lisäksi kivat tienestit. win win.
Tää on just tätä kun kuvitellaan, että seksin myyminen olisi jotakin seksiä naiselle :D siis ihanko tosissaan jotkut luulee, että naiselle tyydyttävää seksi on
liukastaa reikänsä liukkarilla ja sitten antaa sitä miehen toivomassa asennossa siihen asti että mies laukeaa ja ujeltaa samalla :D täysin eri asia kuin se, että pillu kouristelee miehen puutteessa ja on pakko saada mies sisään ja nainenkin päätää asennoista ja saa itse orgasmin. Ei maksullisen seksin olemukseen kuuluu myyjän tyydyttäminen, vaikka myyjä joskus orgasmin saisi. Sääliksi käy näitä palveluita käyttäviä miehiä, kun heidän käsitys seksistä on mitä on. En itse ikinä voisi harrastaa seksiä miehen kanssa joka käyttää maksullisia juuri siitä syystä, että haluan itse hyvää seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole muka ikinä elämäsi aikana ostanut halpaa ulkomailla valmistettua vaatetta tai tuotetta? Epäilen, että olet. Olet silloin syyllistynyt ihmisten hyväksikäyttöön. Et ehkä ole tehnyt sitä tietoisesti, mutta tehnyt kuitenkin.
Seksiä ostasessa kuitenkin tietää joka kerta, että toinen ei ole mukana seksuaalisista syistä, koska jos olisi, rahaa ei tarvitsis. Silloin se haluttomaan kehoon työntyminen on hyväksikäyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän maksullisessa seksissä ole tarkoitus tyydyttää myyjää, eli sitä naista.
Tätä olen ihmetellyt, että useissa ilmoituksissa mainitaan ettei palveluntarjoaja ole kiinnostunut jostain. Esim anaaliseksistä. Miksi he omia kiinnostuksen kohteitaan asiakkaalle kertovat?
He kertovat, että eivät tarjoa ko. palvelua, eivät omista preferensseistään. Eihän kukaan ole kiinnostunut haluttomasta yhdynnästäkään tai ottamaan suihin joltakin urpolta. Silti niitä tarjotaan rahaa vastaan.
No ei niidenkään oo pakko mihin vaan suostua. Omien rajojen sisällä. Sitten mies tietää että ei anaalia ja voi ottaa toisen sellasen kuka sitä antaa. Mulla ja mun maksumiehellä ei ikinä oo sitä eikä tuu oleen ja se tietää sen.