Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksulliset naiset

Vierailija
20.01.2024 |

Mitä mieltä? Itse käytän kerran kuukaudessa. Tulee halvemmaksi kuin parisuhde.

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös ja parasta siinä että saa itse valita.

Vierailija
2/126 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle liian kallista. Muuten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks vakiomies tähän. Muita en ota. Kestää sen aikaa ku kestä.

Vierailija
4/126 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin kans koitaa, mutta en oo uskaltanut.

Vierailija
5/126 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin kans koitaa, mutta en oo uskaltanut.

Sama, pelkään tauteja

Vierailija
6/126 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti miettinyt myös tuota tauti asiaa.

Onko ala ammattilaisia paikalla.

Vierailija
7/126 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt maksullisia naisia lähes koko aikuisikäni. Voi todeta, että taso on viime vuosina noussut hurjasti. Suosittelen kaikille yksinäisille. Saat sisältöä elämääsi kohtuu kustannuksin.

Tauteja pelkääville voin todeta, että ammattilaiset pitävät itseään hyvää huolta, eikä tarvitse tauteja pelätä.

Vierailija
8/126 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmaisia naisia ole olemassakaan jos tarkkoja ollaan.

Vierailija
9/126 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle liian kallista. Muuten kyllä.

Paljon kalliimmaksi oma eukko tulee.

Vierailija
10/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tyytyy seksiin kerran kuussa ja vielä maksaa siitä?? On kyllä saamatonta sakkia!! Varmaan vanhempien pitäis näille reppanoille hommata naisetkin!!

Vierailija
11/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä ei jos pelkkä seksi on se mitä haluaa. 

Vierailija
12/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa kuussa käyn, mukavaa vaihtelua puuduttavalle avioseksille. 2007 oli eka kerta joten onhan tässä jo nähty ja koettu 

Vierailija
13/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään käyttäisin, mutta pöpökammoisena ei maistu.

Vierailija
14/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tyytyy seksiin kerran kuussa ja vielä maksaa siitä?? On kyllä saamatonta sakkia!! Varmaan vanhempien pitäis näille reppanoille hommata naisetkin!!

Joku joka kokee että ei halua parisuhteesta naisen kanssa kuin sen seksin ja muu on negatiivista tai turhaa.

Tuollaisen "pelkkää seksiä" laadukkaan naisen järjestäminen keskitason supliikilla ja naamalla olisi melkoisen työn takana tai mahdoton paikka.

Vierailija
15/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, tuleehan tuota harrastettua. 15 000 euroa vuodessa tähän menee keskimäärin. Pääsääntöisesti itselläni on vain hyviä kokemuksia. Välillä vastaan tulee joku yrmeä palveluntarjoaja, mutta yleensä ovat kyllä mukavia ja palvelualttiita. 

Vierailija
16/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolle osalle on kuitenkin tärkeää, että nainen on mukana seksuaalisista syistä, ei rahasta. Eihän maksullisessa seksissä ole tarkoitus tyydyttää myyjää, eli sitä naista.

Osa miehistä tieten tyytyy teatteriin, mutta ei sitä seksiksi voi kutsua, sehän on toiseen ihmiseen masturbointia. Ja joku vika miehessä on, että kykenee yhdyntään naisen kanssa, joka ei sitä seksuaalisista syistä halua. Luultavasti nämä ovat niitä miehiä, joile orgasmin tekeminen omalle naiselle on jotenkin ylivoimaisen hankalaa, kun oam tyydytys on tärkeämpää.

Vierailija
17/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isolle osalle on kuitenkin tärkeää, että nainen on mukana seksuaalisista syistä, ei rahasta. Eihän maksullisessa seksissä ole tarkoitus tyydyttää myyjää, eli sitä naista.

Osa miehistä tieten tyytyy teatteriin, mutta ei sitä seksiksi voi kutsua, sehän on toiseen ihmiseen masturbointia. Ja joku vika miehessä on, että kykenee yhdyntään naisen kanssa, joka ei sitä seksuaalisista syistä halua. Luultavasti nämä ovat niitä miehiä, joile orgasmin tekeminen omalle naiselle on jotenkin ylivoimaisen hankalaa, kun oam tyydytys on tärkeämpää.

Noniin, rauhoitus nyt. Projektiot ja mielikuvitus lähti laukalle - tavallisi miehiä ja perheenisiä siellä käy.

Vierailija
18/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari kertaa kuussa käyn, mukavaa vaihtelua puuduttavalle avioseksille. 2007 oli eka kerta joten onhan tässä jo nähty ja koettu 

Vaimosi on kyll lucky girl👍

Vierailija
19/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin maksumies haluaa nähdä joka viikko.

Vierailija
20/126 |
21.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän maksullisessa seksissä ole tarkoitus tyydyttää myyjää, eli sitä naista.

Tätä olen ihmetellyt, että useissa ilmoituksissa mainitaan ettei palveluntarjoaja ole kiinnostunut jostain. Esim anaaliseksistä. Miksi he omia kiinnostuksen kohteitaan asiakkaalle kertovat? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi