Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksulliset naiset

Vierailija
20.01.2024 |

Mitä mieltä? Itse käytän kerran kuukaudessa. Tulee halvemmaksi kuin parisuhde.

Kommentit (126)

Vierailija
121/126 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarjokkaiden kuvat on vaan niin ala-arvoisia et jää kaupan hyllylle.

luksus seuraa tarjolla lukee ilmoituksessa ja kuvat on kuin nakkikopin listalta ja hinnat tapissa.

Olet väärällä sivustolla.

Vierailija
122/126 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä miehet, sanovat naista joka ollut vaikkapa mustan kalun kanssa aivan h-tasoisiksi, siis nämä samat miehet!

Naisille ja miehille on yhä, täässäkin muka tasa-arvon maassa, aivan eri säämnöt ja normit.

Mistä sä tiedät kuka täällä on sanonut ja mitä. Kirjoitin tuon pitkän kommentin ja mulle on ihan saman kuinka paljon ja kenen kanssa joku nainen tykkää panna väristä riippumatta. Jos on hottis ja haluaa myös mun kanssa panna niin mikä ettei. Turvaseksiä kuitenkin harrastan kodin ulkopuolella.

Sanoin "miehet" ja siis palstalla. Vääitätkö ettei se ole totta?  Naiselle asettetaan rajoja montako miestä saa olla,jotta oloisi "kunnollinen" ja juuri miehille ei mitään, saa käydä vaikka tuhat naista ja saa pettää ja saa käydä maksullisissa. Ei naisille sallita samaa. ei sinnepäinkään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/126 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

luksus seuraa tarjolla lukee ilmoituksessa ja kuvat on kuin nakkikopin listalta ja hinnat tapissa.

Sivuja on lähinnä kaksi ja kuvat kaikissa niissä todella huonoja. Uskallatko sijoittaa 200 euroa jos kuvia on muutama kännykkäräpsy ja et voi olla varma mitä lopulta on tarjolla.

Vierailija
124/126 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivuja on lähinnä kaksi ja kuvat kaikissa niissä todella huonoja. Uskallatko sijoittaa 200 euroa jos kuvia on muutama kännykkäräpsy ja et voi olla varma mitä lopulta on tarjolla.

Yhdellä sivustolla on studiotason kuvia useimmista ulkomaisista. Kotimaiset ei ilm. satsaa samassa määrin. RE.

Vierailija
125/126 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nämä miehet, sanovat naista joka ollut vaikkapa mustan kalun kanssa aivan h-tasoisiksi, siis nämä samat miehet!

Naisille ja miehille on yhä, täässäkin muka tasa-arvon maassa, aivan eri säämnöt ja normit.

Mistä sä tiedät kuka täällä on sanonut ja mitä. Kirjoitin tuon pitkän kommentin ja mulle on ihan saman kuinka paljon ja kenen kanssa joku nainen tykkää panna väristä riippumatta. Jos on hottis ja haluaa myös mun kanssa panna niin mikä ettei. Turvaseksiä kuitenkin harrastan kodin ulkopuolella.

Sanoin "miehet" ja siis palstalla. Vääitätkö ettei se ole totta?  Naiselle asettetaan rajoja montako miestä saa olla,jotta oloisi "kunnollinen" ja juuri miehille ei mitään, saa käydä vaikka tuhat naista ja saa pettää ja saa käydä maksullisissa. Ei naisille sallita samaa.

Eiköyksikäänmies myönnä tätä todeksi?

Vierailija
126/126 |
29.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn säännöllisesti ottamassa suihinoton ja rimjobin aasialaisilla maksullisilla. Halpaa ja hyvää, suosittelen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi