Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täällä aina valitetaan läskeistä naisista

Vierailija
11.04.2025 |

No kerron nyt, että laihdutin. Painoin 116kg ja laihdutin 2kk:ssa 11kg. Nyt 105kg. Tavoitteena syksyyn mennessä 85kg, mikä on lähellä normaalipainoa. Voitte uskoa, että ne vttuilut osuu arkaan paikkaan. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sinä!💪

Nyt jos tänne tulee niitä valittajia niin voi hyvänen aika.

Vierailija
2/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä sinä!💪

Nyt jos tänne tulee niitä valittajia niin voi hyvänen aika.

Kiitos. Niiden mielestä olen edelleenkin läski, mutta ei haittaa. Suunta on alaspäin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän johtuu vain siitä että aina joku hölmö vastailee niille trolleille

Vierailija
4/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Läskeistä" valittaminen kertoo paljon enemmän valittajasta kuin ylipainoisista ihmisistä. Valittajan oma elämä on varmaan ihan peestä, mutta on normaalipainoinen/hoikka. Onhan sitä jollain tavalla pädettävä ja nostettava itsetuntoaan.

Vierailija
5/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille urpoille läskinvalittajille ei tarvitse vastata.

Vierailija
6/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin yritän.

Joskus olen painanut yli 100 kg. Joskus 75 kg (Sekin saavutettu todella epäterveellisesti). Nyt 88 kg.

Toivotaan, että löytyy itselle se oikea tapa pudottaa painoa... Turhauttavaa, kun tuloksetkin näkyy hitaasti, jolloin ei tiedä, tapahtuuko mitään vai ei.

Vierailija
7/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitää valittaa toisten läskeistä? Jos on itse niin perhanan hyvännäköinen ja hoikka, niin todennäköisesti saa hoikan ja hyvännäköisen naisen, vaikka he olisivat vähemmistö. 

Mutta eipä taida nämä valittajat saada...

Vierailija
8/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten pitää nuo elintavat voimassa loppuelämän.

Ei mitään pelkkää hetken kestävää laihdutusdieettiä.

Vierailija
9/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten läskeistä valittajan pitää ensin katsoa peiliin ja tarkistaa ettei vaan itsekin ole läski. Sen jälkeen pitää jatkaa katsomista ja yrittää selvittää, millainen arvomaailma peilissä näkyvällä kaverilla on. Miksi hän haukkuu toisia läskeiksi, onko hänen omassa itsetunnossa kenties jotain vialla, miksei hän annan toisten olla sellaisia kuin ovat? Onko hän olevinaan parempi kuin muut?

Vierailija
10/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista sitten pitää nuo elintavat voimassa loppuelämän.

Ei mitään pelkkää hetken kestävää laihdutusdieettiä.

Pysyn normaalisti syömällä samassa painossa ja laihdutusdieetillä laihdun. Aion kyllä seurata painoa päivittäin loppuelämäni. Voi kuulostaa pakkomielteiseltä, mutta niin tiedän missä mennään eikä tule yllätyksiä.

Vierailija
11/11 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin yritän.

Joskus olen painanut yli 100 kg. Joskus 75 kg (Sekin saavutettu todella epäterveellisesti). Nyt 88 kg.

Toivotaan, että löytyy itselle se oikea tapa pudottaa painoa... Turhauttavaa, kun tuloksetkin näkyy hitaasti, jolloin ei tiedä, tapahtuuko mitään vai ei.

Tiedän, se on todella turhauttavaa. Voisitko kokeilla paastoa muutama päivä kuukaudessa. Se on ainoa jolla minun paino lähti laskuun nopeasti.