Mitä haluaisit kysyä 27v naiselta?
Kommentit (66)
Jos on tuntematon nettituttavuus niin en mitään. Viinilasillisen tai muutamankin äärellä juttelisin mielelläni henkeviä ja kuuntelisin ajatuksia.
M40 (Setämies, viiksetön)
Vierailija kirjoitti:
onko viiva vai tursu? karvoilla vai ilman
Mikä hiton tursu :D jos mulla ois seksielämä niin ainakin siistisin tai voisin olla myös posliini.. riippuu omasta fiiliksestä ja myös siitä miten kumppani haluaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annatko seksiä?
M36
Se olis mun eka kerta sitten ja pitäisi pikkuisen tietää ensinnäkin muutakin että minkälainen oot ihmisenä, ei pelkkä ikä :)
mitä sä muilla tiedoilla? eikö riitä että tarpeeksi vanha ja että on pippeli.. No mä oon nuorempi kun toi ja asiallinen,
Paras pituus ja ruumiinrakenne miehellä?
Oma pituutesi ja ruumiinrakenteesi?
Kuinka monta seksikumppania sinulla on ollut, ja kuinka moni näistä on ollut sellaisia jotka eivät olleet selkeästi pitkäaikaisia parisuhteita?
Vierailija kirjoitti:
Viihdytkö metsässä?
Kyllä. Siellä ilma on raikkaampaa kuin muualla :) mites itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko viiva vai tursu? karvoilla vai ilman
Mikä hiton tursu :D jos mulla ois seksielämä niin ainakin siistisin tai voisin olla myös posliini.. riippuu omasta fiiliksestä ja myös siitä miten kumppani haluaisi
se on siis silleen että jos pienemmät h-huulet tursuavat isompien h-huulet välistä niin kuin huolimattomasti pakattu matkalaukku
Vierailija kirjoitti:
Miehän täytyy olla vähintään 185cm pitkä. Roteva parempi kuin kuikelo.
Olen 163cm, normipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tuntematon nettituttavuus niin en mitään. Viinilasillisen tai muutamankin äärellä juttelisin mielelläni henkeviä ja kuuntelisin ajatuksia.
M40 (Setämies, viiksetön)
:)
Haittaisiko sua mun tausta? paljon ollut mt-ongelmia, ei ole lapsuudenperhettä tai sukulaisia, ei ystäviä, huono maine ollut teini-iässä, en ole koskaan ollut vakavassa parisuhteessa vielä, enkä myöskään harrastanut seksiä. ;o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdytkö metsässä?
Metsässä viihdyn hyvin. Missään muualla en oikeastaan viihdykään. Harmi vain, että Suomen metsät ovat kaikkialla talouskäytön pilaamia. Onneksi kansallispuistoja sentään on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehän täytyy olla vähintään 185cm pitkä. Roteva parempi kuin kuikelo.
Olen 163cm, normipainoinen.
Yllättävä vastaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihdytkö metsässä?
Metsässä viihdyn hyvin. Missään muualla en oikeastaan viihdykään. Harmi vain, että Suomen metsät ovat kaikkialla talouskäytön pilaamia. Onneksi kansallispuistoja sentään on.
Millä tavoin talouskäyttö mielestäsi pilaa metsät?
En mitään.