Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?

Vierailija
20.01.2024 |

Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.

Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.

Kommentit (2340)

Vierailija
621/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa LUKISIT alkuperäisen kysymyksen vielä ihan itse ja miettisit vastausta. Käyt sitten kysymässä jos et hahmota, mutta todennäköisesti et pidä vastauksesta.

Vierailija
622/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: mikä tekee mielestäsi improvisaatiosta hyvää?

Improvisaatiosta pitäminen on aina vain mielipidekysymys. Kannattaa kuunnella sellaista improvisaatiota josta itse pitää, jos sellaista jostain löytää. 

Seran improvisaatio on saanut paljon kehuja Youtubessa.

No ei varmasti ole saanut. Suurimmassa osassa videoista laitettu kommentointi pois päältä. Niissä missä se on päällä, on kommentit kaikkea muuta kuin kehumista. Eihän tuo pysy tahdissa sekuntia pidempään.

Seralla ei taida olla yhtäkään improvisaatiovideota, jota ei voisi kommentoida, ja kehuja

Sinulla on aika heikot taidot, jos et edes sitä huomaa, että youtube-videossa lukee "kommentointi estetty".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla näyttäisi olevan vanhin video jo 14:n vuoden takaa, eikä noissa päivän vanhoissa tuo soitto kulje vieläkään edes välttävästi. Ehdottomasti huonoin rumpali mitä ikinä kuullut. Kyllä 3kk soitolla pitäisi mennä jo huomattavasti paremmin.

Vierailija
624/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa LUKISIT alkuperäisen kysymyksen vielä ihan itse ja miettisit vastausta. Käyt sitten kysymässä jos et hahmota, mutta todennäköisesti et pidä vastauksesta.

Mistä kysymys löytyy, että se voidaan laittaa Muusikoiden.nettiin?

Mikä siis on se kysymys?

Vierailija
625/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:Sinulla on aika heikot taidot, jos et edes sitä huomaa, että youtube-videossa lukee "kommentointi estetty".

Seralla on videoita yli 1000 joihin voit vapaasti kommentoida, joten mitä videota tarkoitat?

Kauanko aiot jatkaa lapsellista lässytystäsi?

Vierailija
626/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes kysyä kun on noin vaikeaa.

Vierailija
627/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 vuotta, 2 kuukautta ja 5 päivää.

Vierailija
628/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla näyttäisi olevan vanhin video jo 14:n vuoden takaa, eikä noissa päivän vanhoissa tuo soitto kulje vieläkään edes välttävästi. Ehdottomasti huonoin rumpali mitä ikinä kuullut. Kyllä 3kk soitolla pitäisi mennä jo huomattavasti paremmin.

Laitatko esille minkälaisesta rumpuimprovisaatiosta itse pidät? Sera on ainoa jonka improvisaatiota on tähän mennessä esitelty, ja Seraa pidettiin parhaana Muusikoiden.netissä. Se on se paikka jonne et uskalla koskaan mennä. Siellä kun on ammattilaisia, jotka vain nauraisivat jutuillesi.

Vierailija
629/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata edes kysyä kun on noin vaikeaa.

Laita nyt kysymys esille, niin kysytään sitä Muusikoiden.netissä. Sera on parhaita improvisaatiossa, vaikka kukaan ei osaisi vastata kysymykseesi. Muistahan se.

Vierailija
630/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idea on siinä että itse miettisit kysymystä oikeasti. Se kysymys on annettu ja löytyy kyllä, mutta et halua sitä jostain syystä itse käydä läpi. Jos kunnioitat yhtään rumpujen soittoa niin luet kysymyksen huolellisesti läpi ja tulet yhteen johtopäätökseen, mikäli koet oikeasti tietäväsi rumpujensoitosta jotain.

Vierailija
631/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idea on siinä että itse miettisit kysymystä oikeasti. Se kysymys on annettu ja löytyy kyllä, mutta et halua sitä jostain syystä itse käydä läpi. Jos kunnioitat yhtään rumpujen soittoa niin luet kysymyksen huolellisesti läpi ja tulet yhteen johtopäätökseen, mikäli koet oikeasti tietäväsi rumpujensoitosta jotain.

Laitatko kysymykseen esille, niin kysytään asiaa? En jaksa lukea paskanjauhamistasi koko ketjua.

Vierailija
632/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten voit antaa asian olla kun ei niin paljon rumpujen soitto oikeasti kiinnosta.

Vierailija
633/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan hienoa olla parhaita maailmassa. Joops!

Vierailija
634/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:Sinulla on aika heikot taidot, jos et edes sitä huomaa, että youtube-videossa lukee "kommentointi estetty".

Seralla on videoita yli 1000 joihin voit vapaasti kommentoida, joten mitä videota tarkoitat?

Kauanko aiot jatkaa lapsellista lässytystäsi?

Olen hullu, joten voin jatkaa loppuelämäni. Joops!

Vierailija
635/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta vuotta kestäisi tulla paremmaksi vaikka olisi lähtökohtaisesti maailman parhaita.

Vierailija
636/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monta vuotta kestäisi tulla paremmaksi vaikka olisi lähtökohtaisesti maailman parhaita.

Näin on marjat.

T: kukkapenkin jukka

Vierailija
637/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko kysymykseen esille, niin kysytään asiaa? En jaksa lukea paskanjauhamistasi koko ketjua.

Kysymys on: Onko Sera parhaita improvisaatiossa?

Vierailija
638/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet paskanjauhaja?

Vierailija
639/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari-kolme viikkoa.

Vierailija
640/2340 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari-kolme viikkoa.

Siitä vaan trenaamaan. Tilaa vaikka sähkörummut kuten keskustelun aloittaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi