Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?

Vierailija
20.01.2024 |

Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.

Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.

Kommentit (2340)

Vierailija
2301/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmeporukkaa kännissä vetelen vähän huumoria niin jotkut ottaa kaiken tosissa

Eli sun mielestä vuosikausia jatkunut ihmisten haukkuminen ja vainoaminen on "huumoria".

Vierailija
2302/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sun mielestä vuosikausia jatkunut ihmisten haukkuminen ja vainoaminen on "huumoria".

En minä ole ketään häiriköinyt,olisko aika ottaa selvää kuka mitä ja hä,ennen kuin aletaan syyttelemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole ketään häiriköinyt,olisko aika ottaa selvää kuka mitä ja hä,ennen kuin aletaan syyttelemään.

Muuten vaan toivoit, että ihmiset tappaisivat itsensä?

Vierailija
2304/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole kyseinen Seraa vainoava häirikköjuoppo, niin miksi vastailet hänelle esitettyyn kirjoitukseen?

Vierailija
2305/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla ei ole yhtään mitään sanottavaa ketjun aiheeseen, miksi et pysy poissa?

- eri

Vierailija
2306/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähtee poliisitutkimus käyntiin ,katsotaan kuka sanoi mitä.Jumalauta olen kirjoittanut tälle palstalle eka kommentin noin 5kk sitten,en todellakaan roiku keskustelupalstoilla.

Vierailija
2307/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta lähtee poliisitutkimus käyntiin ,katsotaan kuka sanoi mitä.Jumalauta olen kirjoittanut tälle palstalle eka kommentin noin 5kk sitten,en todellakaan roiku keskustelupalstoilla.

Kylläpä sulla ottaa koville rummunsoitosta keskustelu. Miksi et vaan pysy poissa jos et yhtään mitään aiheeseen osaa sanoa?

Vierailija
2308/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko opetella lainaamaan tekstit oikein?

Vierailija
2309/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kaappipojurumpali sinne unelmaan katsomaan sitä hint..rumpalia,sinun epäjumala muhhaahha kyllikki esille saat vemputtaa pientä rähhäää.

Vierailija
2310/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu ihannoida hint rumpalia ,tuntuuko se munaskuissa?

Vierailija
2311/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kaappipojurumpali sinne unelmaan katsomaan sitä hint..rumpalia,sinun epäjumala muhhaahha kyllikki esille saat vemputtaa pientä rähhäää.

Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin Seran haukkujat. Opettele edes lainaamaan teksti oikein, että opit uuden asian.

Vierailija
2312/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat taustaa sori olen valkoinen mies,tumma ei oikein kiinnosta.

Vierailija
2313/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaat taustaa sori olen valkoinen mies,tumma ei oikein kiinnosta.

Onko se tosiaan noin vaikeaa käyttää yksinkertaista keskustelupalstaa?

Vierailija
2314/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin.

En minä soita suuta ,minä kirjoitan näppäimillä,sinä vaan huudat että rumpalii on paras sera aki make ja pera .

Vierailija
2315/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin.

En minä soita suuta ,minä kirjoitan näppäimillä,sinä vaan huudat että rumpalii on paras sera aki make ja pera .

Yritä opetella käyttämään tekstien lainaamista. Sen ei pitäisi olla kovinkaan vaikeaa.

- eri

Vierailija
2316/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.netin ammattilainen

Vierailija
2317/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato teen sen sen sinun kiusaksi,tyhmät käyttää tummaa taustaa kun ne ei muuten tajua että joku on kommentoinut.Rumpalipoika tule jo ulos sieltä kaapista Eros uros ja aros odottaa melat pystyssä.

Vierailija
2318/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato teen sen sen sinun kiusaksi,tyhmät käyttää tummaa taustaa kun ne ei muuten tajua että joku on kommentoinut.Rumpalipoika tule jo ulos sieltä kaapista Eros uros ja aros odottaa melat pystyssä.

Eli trollaat ja häiriköit siis ihan tarkoituksella? Etkä osaa käyttää keskustelupalstaa kuten muut osaavat?

Vierailija
2319/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli trollaat ja häiriköit siis ihan tarkoituksella? Etkä osaa käyttää keskustelupalstaa kuten muut osaavat?

No kerro?

Vierailija
2320/2340 |
04.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerroit että olet kirjoitellut täällä viisi kuukautta. Onko kaikki viestisi olleet samanlaista paskaa mitä nämä nykyisetkin ovat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan