Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Eli sun mielestä vuosikausia jatkunut ihmisten haukkuminen ja vainoaminen on "huumoria".
En minä ole ketään häiriköinyt,olisko aika ottaa selvää kuka mitä ja hä,ennen kuin aletaan syyttelemään.
Vierailija kirjoitti:
Eli sun mielestä vuosikausia jatkunut ihmisten haukkuminen ja vainoaminen on "huumoria".
En minä ole ketään häiriköinyt,olisko aika ottaa selvää kuka mitä ja hä,ennen kuin aletaan syyttelemään.
Muuten vaan toivoit, että ihmiset tappaisivat itsensä?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole kyseinen Seraa vainoava häirikköjuoppo, niin miksi vastailet hänelle esitettyyn kirjoitukseen?
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla ei ole yhtään mitään sanottavaa ketjun aiheeseen, miksi et pysy poissa?
- eri
Kohta lähtee poliisitutkimus käyntiin ,katsotaan kuka sanoi mitä.Jumalauta olen kirjoittanut tälle palstalle eka kommentin noin 5kk sitten,en todellakaan roiku keskustelupalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
Kohta lähtee poliisitutkimus käyntiin ,katsotaan kuka sanoi mitä.Jumalauta olen kirjoittanut tälle palstalle eka kommentin noin 5kk sitten,en todellakaan roiku keskustelupalstoilla.
Kylläpä sulla ottaa koville rummunsoitosta keskustelu. Miksi et vaan pysy poissa jos et yhtään mitään aiheeseen osaa sanoa?
Vierailija kirjoitti:
Voisitko opetella lainaamaan tekstit oikein?
Mene kaappipojurumpali sinne unelmaan katsomaan sitä hint..rumpalia,sinun epäjumala muhhaahha kyllikki esille saat vemputtaa pientä rähhäää.
Miltä tuntuu ihannoida hint rumpalia ,tuntuuko se munaskuissa?
Vierailija kirjoitti:
Mene kaappipojurumpali sinne unelmaan katsomaan sitä hint..rumpalia,sinun epäjumala muhhaahha kyllikki esille saat vemputtaa pientä rähhäää.
Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin Seran haukkujat. Opettele edes lainaamaan teksti oikein, että opit uuden asian.
Meinaat taustaa sori olen valkoinen mies,tumma ei oikein kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Meinaat taustaa sori olen valkoinen mies,tumma ei oikein kiinnosta.
Onko se tosiaan noin vaikeaa käyttää yksinkertaista keskustelupalstaa?
Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin.
En minä soita suuta ,minä kirjoitan näppäimillä,sinä vaan huudat että rumpalii on paras sera aki make ja pera .
Vierailija kirjoitti:
Vaikutat olevan ihan samanlainen suutasi soitteleva mulkku mitä on monet muutkin.
En minä soita suuta ,minä kirjoitan näppäimillä,sinä vaan huudat että rumpalii on paras sera aki make ja pera .
Yritä opetella käyttämään tekstien lainaamista. Sen ei pitäisi olla kovinkaan vaikeaa.
- eri
Vierailija kirjoitti:
"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla." - Muusikoiden.netin ammattilainen
Kato teen sen sen sinun kiusaksi,tyhmät käyttää tummaa taustaa kun ne ei muuten tajua että joku on kommentoinut.Rumpalipoika tule jo ulos sieltä kaapista Eros uros ja aros odottaa melat pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Kato teen sen sen sinun kiusaksi,tyhmät käyttää tummaa taustaa kun ne ei muuten tajua että joku on kommentoinut.Rumpalipoika tule jo ulos sieltä kaapista Eros uros ja aros odottaa melat pystyssä.
Eli trollaat ja häiriköit siis ihan tarkoituksella? Etkä osaa käyttää keskustelupalstaa kuten muut osaavat?
Eli trollaat ja häiriköit siis ihan tarkoituksella? Etkä osaa käyttää keskustelupalstaa kuten muut osaavat?
No kerro?
Vierailija kirjoitti:
Kerroit että olet kirjoitellut täällä viisi kuukautta. Onko kaikki viestisi olleet samanlaista paskaa mitä nämä nykyisetkin ovat?