Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Jos asia ei sinua kiinnosta, eikä koske, miksi et vaan pysy poissa?
Et osaa lukea sanoin että se tyhjä jankkaus on turhaa,koskee kaikkia ketjuja.Siksi heitän omat kommentit,että teidän elämä ei valuisi hukkaan epäjumalaa palvoen.
Vierailija kirjoitti:
Et osaa lukea sanoin että se tyhjä jankkaus on turhaa,koskee kaikkia ketjuja.Siksi heitän omat kommentit,että teidän elämä ei valuisi hukkaan epäjumalaa palvoen.
Ketään ei kiinnosta murheesi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et heitä lainkaan kommentteja niille, jotka sitä Seraa haukkuvat usein aamusta iltaan? Nehän sen tyhjyyden keskusteluun tuovat.
Oletko kaappijannu rakastunut rumpaliin muuhaahha.Otahan palikka kouraan ja anna kyllikille kyytiä,katso samalla tubesta sitä sinun ihanaa rumpalia joko mälli lentää muuhhaaa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kaappijannu rakastunut rumpaliin muuhaahha.Otahan palikka kouraan ja anna kyllikille kyytiä,katso samalla tubesta sitä sinun ihanaa rumpalia joko mälli lentää muuhhaaa.
Kylläpä olet tosi lapsellinen.
Miksi et heitä lainkaan kommentteja niille, jotka sitä Seraa haukkuvat usein aamusta iltaan? Nehän sen tyhjyyden keskusteluun tuovat.
Siksi en koska se on turhaa,ei tässä väittelyssä kukaan voita yhtään mitään.
Sanoo hän jonka elämä pyörii jonkun seran ympärillä,käy ulkona joskus että ne sahanpuru aivosi tuulettuvat,muuten ne voi homehtua.
Vierailija kirjoitti:
Siksi en koska se on turhaa,ei tässä väittelyssä kukaan voita yhtään mitään.
No miksi et vaan pysy poissa, jos mitään sanottavaa sinulla ei kerran ole?
Onko se Sera joku latino naisartisti,mitä biisejä löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Sanoo hän jonka elämä pyörii jonkun seran ympärillä
Tarkoitat varmaan sitä sekopäätä, joka on Seraa vainonnut ja haukkunut jo yli 20 vuotta, eikä vakavasti mielisairaana kykene lopettamaan häiriintynyttä käytöstään. Hänellä on ollut usein Sera mielessä aamusta iltaan.
Tarkoitat varmaan sitä sekopäätä, joka on Seraa vainonnut ja haukkunut jo yli 20 vuotta,
Mikä juttu tämä on?
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitat varmaan sitä sekopäätä, joka on Seraa vainonnut ja haukkunut jo yli 20 vuotta,
Mikä juttu tämä on?
Lue koko ketju alusta loppuun, niin eiköhän se sinullekin selviä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tämä on?
Aloitko nyt larppaamaan uutta kirjoittajaa, joka ei osaa lainata tekstejä oikein, eikä tiedä mitään asiasta?
Elämäni on liian kallis moiseen sontaan.
Vierailija kirjoitti:
Elämäni on liian kallis moiseen sontaan.
Älä sitten kysele jos ei kerran vastaukset kiinnosta.
Täällä sera olen kyllä helvatan huono rympäli,rymmytän päin pärsettä,mutta kyllä te minun räkkäät puolustäjät tiedätte,olen takatuuppari erkki ja asun lapuallä.
"Luulenpa, että Sera ymmärsi sen suutaan soittelevan basistin olevan niin sekaisin, että sellaisen kanssa ei halua olla missään tekemisissä jonkun 4000 euron takia. Serahan totesi siinä poistetussa viestissä, että tulee vuoden päästä kysymään, onko jollekin tullut asiallisia kysymyksiä mieleen aiheeseen liittyen. Palataan sitten asiaan."
Aivan sama minulle mitä selittelet. Sera voi minun puolestani pysyä poissa m-netin puolelta kokonaan. Kukaan ei häntä siellä kaipaa
Vierailija kirjoitti:
"Luulenpa, että Sera ymmärsi sen suutaan soittelevan basistin olevan niin sekaisin, että sellaisen kanssa ei halua olla missään tekemisissä jonkun 4000 euron takia. Serahan totesi siinä poistetussa viestissä, että tulee vuoden päästä kysymään, onko jollekin tullut asiallisia kysymyksiä mieleen aiheeseen liittyen. Palataan sitten asiaan."
Aivan sama minulle mitä selittelet. Sera voi minun puolestani pysyä poissa m-netin puolelta kokonaan. Kukaan ei häntä siellä kaipaa.
Ja suurin osa muistakin kirjoittajista on muutenkin poistunut Muusikoiden.netistä palstan yleisen myrkyllisyyden takia. Muutama keskinkertaisuus pitää siellä enää omaa hoviaan.
Ihmeporukkaa kännissä vetelen vähän huumoria niin jotkut ottaa kaiken tosissa.Minun puolesta se rumpali olkoon mitä on minua ei hänen rumpalitaidot kiinnosta.Älkää enää kovin paljon rummuttako taikka palaan ensiviikolla häiriköimään tietenkin kännissä,hyvää illanjatkoa.
Onks tää Sera joku runpali?