Kuinka pitkään kestäisi aloittevalta rumpalilta tulla Seraa paremmaksi?
Ajattelin ottaa tällaisen haasteen. Olen soittanut rumpuja ehkä 15 minuuttia elämäni aikana. Tilaan jotkut aloittelijan sähkörummut ja katson pitkäänkö menee ennen kuin taitoni ovat sellaisella tasolla että soitan Seran suohon mennen tullen.
Itse veikkaan siihen menevän ehkä kolmisen kuukautta. Time minulla on parempi jo nyt, joten vain perustekniikka pitää enää opetellla.
Kommentit (2340)
Vierailija kirjoitti:
"Jos joku on huippu, niin miten mittaat, että olet vielä huipumpi? Ei me muusikot verrata toisiamme enää tietyn, ammattilaistason ylityksen jälkeen, koska kyse on myös makuasioista tulkinnoissa. Lapsellista vertailla, moni voi olla ja onkin yhtäaikaa tosi hyvä.
muusikko"
"Mikä funktio improvisaatiolla edes on, niin että se vaatii keskustelua tai pätemistä mihinkään suuntaan? Vastaan tähän heti itse - ei niin minkäänlaista."
Tässä hieno virke m-netin rumpalilta
Kuka siellä m-netissä on paras improvisaation saralla? Laitatko soittoa esille?
Tässä hieno virke m-netin rumpalilta:
"Uskoisin, että Sera69 on kuitenkin paras, etenkin improvisaation saralla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin Sera käy rehentelemässä olemattomilla taidoillaan M-netissä ja kun hommat alkavat käydä liian haastavaksi, niin hän kertoo että, "öö, mulla jäi levy päälle aivan kuten mulla on tapana. Palataan vuoden päästä asiaan..tai sitten ei" :D :D
Linkki "rehvasteluun"?
Näyttää Serafiinus olevan maailman parhaita improvisaatiossa. Aika hieno saavutus. Suomalainen taas parhaita jossain asiassa.
Hienosti tykittää "improa".
Sera-hehkuttaja joko mt-häiriöinen tai sitten käynnissä on maailmanluokan trollausperformanssi.
Vierailija kirjoitti:
Sera-hehkuttaja joko mt-häiriöinen tai sitten käynnissä on maailmanluokan trollausperformanssi.
Kuka siellä m-netissä on paras improvisaation saralla? Laitatko soittoa esille?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on huippu, niin miten mittaat, että olet vielä huipumpi? Ei me muusikot verrata toisiamme enää tietyn, ammattilaistason ylityksen jälkeen, koska kyse on myös makuasioista tulkinnoissa. Lapsellista vertailla, moni voi olla ja onkin yhtäaikaa tosi hyvä.
muusikko
Eli Seraa ja sen soittoa saa vapaasti haukkua, jos itse on m-netin "ammattilainen", joka ei vastaavaan motoriikkaan ja soittoon itse kykene?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Sera? Kuullutkaan. Eikä haittaa.
Itseoppinut improvisoija, jolla youtubessa aivan sekavia videoita. Suurimmasta osasta videoita estänyt kommentoinnin.
Ihan hienosti soittaa improvisaatiota. Mistä videosta on estänyt kommentoinnin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Sera? Kuullutkaan. Eikä haittaa.
Itseoppinut improvisoija, jolla youtubessa aivan sekavia videoita. Suurimmasta osasta videoita estänyt kommentoinnin.
Ihan hienosti soittaa improvisaatiota. Mistä videosta on estänyt kommentoinnin?
Eihän tuossa ollut mitään "sekavaa". Soittaja soitti kappaleen improvisoiden.
M-netissä Sera itse ehdotti vetoa. Sitten kun rumpalit ja vieläpä basistikin olisivat olleet valmiit vetoon, niin Sera luikki karkuun :D
"Mikä funktio improvisaatiolla edes on, niin että se vaatii keskustelua tai pätemistä mihinkään suuntaan? Vastaan tähän heti itse - ei niin minkäänlaista."
"Kuka siellä m-netissä on paras improvisaation saralla? Laitatko soittoa esille?"
Mikä funktio improvisaatiolla edes on, että sitä pitää jankata päivästä toiseen?
Kannattaa muistaa, että m-netissä Sera itse ehdotti vetoa. Sitten kun rumpalit ja vieläpä basistikin olisivat olleet valmiit vetoon, niin Sera luikki karkuun :D
Vierailija kirjoitti:
M-netissä Sera itse ehdotti vetoa. Sitten kun rumpalit ja vieläpä basistikin olisivat olleet valmiit vetoon, niin Sera luikki karkuun :D
Entä kuka siellä m-netissä on paras improvisaation saralla? Laitahan sinä jotain soittoa esille kun siihen ei ole ammattilaisetkaan kyenneet. Eikä "basistikaan". Sera on tähän mennessä ainoa, joka on improvisaatiota esitellyt. Yhdenkään m-netin "ammattilaisen" improvisaatiota ei ole nähty. On nähty vain pelkkää suunsoittoa.
"Eli Seraa ja sen soittoa saa vapaasti haukkua, jos itse on m-netin "ammattilainen", joka ei vastaavaan motoriikkaan ja soittoon itse kykene?"
Ei taida tämä "muusikko" pystyä vastaamaan tähän, kun aivot menevät solmuun ja paniikki iskee päälle :D
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö siltä m-netin rumpalilta hienoja näyttöjä improvisaatiotaidoista?
Ja miksi ne sitten kirjoittelevat koko ajan Seran improvisaatiosta, jos se ei vaadi keskustelua? Seran soittoa kovin haukutaan, vaikka yksikään m-netin rumpaleista ei itse kykene vastaavaan improvisaatioon ja motoriikkaan.
"Entä kuka siellä m-netissä on paras improvisaation saralla? Laitahan sinä jotain soittoa esille kun siihen ei ole ammattilaisetkaan kyenneet. Eikä "basistikaan". Sera on tähän mennessä ainoa, joka on improvisaatiota esitellyt. Yhdenkään m-netin "ammattilaisen" improvisaatiota ei ole nähty. On nähty vain pelkkää suunsoittoa."
Sera luikki sieltä karkuun kun ensin itse ehdotteli vetoa :D
"Sera ei edes auttavasti pystyisi bändiä liidaamaan, mutta on jäänyt improvisaationsa lumoihin. Siinä mikä tahansa tahtilaji ja aika-arvo voidaan muuttaa improvisaatioksi, vaikka kyntämisestä on kyse."
M-netin ammattilainen
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että m-netissä Sera itse ehdotti vetoa. Sitten kun rumpalit ja vieläpä basistikin olisivat olleet valmiit vetoon, niin Sera luikki karkuun :D
4000 euroa on niin pieni raha, että sen takia ei kannata tutustua johonkin suutaan soittavaan basistimulkkuun, joka kymmenen minuuttia elämässään rumpuja soittaneena väittää kykenevänsä muutaman tunnin harjoittelun jälkeen soittamaan sellaisia motorisia kuvioita, joihin yksikään m-netin ammattirumpalikaan ei kykene.
Ja sinä olet siis se sekopää, joka on sitä Seraa haukkunut, vainonnut ja mustamaalannut jo yli 20 vuotta, etkä mielisairaana kykene lopettamaan käytöstäsi.