Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kummipojille lahjat postiin ja kumpikaan ei kiitä. Noloa mielestäni.

Vierailija
04.09.2008 |

Laitoin kummipojilleni, molemmat 14 v, kortit postiin ja kuoreen 40€ rahaa. Kumpikaan ei ole kiittänyt. En nyt odota mitään ylenpalttista kiitelyä, vaikka tekstari, että kiitos.

Ainakin minä pidän huolen, että mun lapseni kiittää, jos saa joltakin postissa jotain.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne muistaa ihan kaiken! Ollapa kuin sinä.

Vierailija
2/9 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen veljen lapsilta ei koskaan tule kiitosta lahjoista. Aina saa arvuutella menikö paketti tai rahakuori perille. Miehen siskon lapset lähettävät aina kiitos tekstarin.

Kesällä kun nähtiin miehen veljen lapsia ja annoin 10v. tytölle lahjan ihan nokatusten, niin ei kyllä sanonut edes silloin kiitos.

Meillä 3 vuotiaskin osaa kiittää lahjoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuo sana "kiitos" pitäisi olla jo itsestään selvyys.

Suurin osa lapsista hallitsen taidon jo ennen sisäsiisteyttä, jos vaan vanhempansakin.

Vierailija
4/9 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne muistaa ihan kaiken! Ollapa kuin sinä.

Vierailija
5/9 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ne kortit ja rahat menneet perille? Aika tökeröä pistää rahaa kuoreen, se voidaan jopa varastaa.

Eli neuvoisin kysymään, onko rahat menneet perille

Vierailija
6/9 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu tapoihin kiittää ja vastapuoli saa tiedon, että lähetys on tullut perille. Kun lapset kasvavat, saavat soittaa kiitokset tai lähettää tekstarit ihan itse.

Vierailija
7/9 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lahjotaan. Ja kaikki tekee sen ilomielin ja pyyteettä. Mutta kakkosen ei itse tartte tehdä mitään eikä ainakaan opettaa lapsilleen käytöstapoja!

Vierailija
8/9 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistanut ainakin nimi- syntymäpäivinä ja jouluna.

KOSKAAN ei ole kitosta kuulunut. Yhden kerran olen saanut kirjeen ja pari kertaa kuvan. Siinä on ollut yhteydenpito heidän osaltaan. Onneksi tulee rippijuhlat ja tämä "kummius" loppuu.

Vierailija
9/9 |
04.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei luulisi olevan iso vaiva laittaa vaikka tekstaria, jossa lukee "kiitos paketista". Mä olen alkanut kyselemään tyyliin viikon tai kahden päästä tekstarilla, että tuliko paketti perille. Toivottavasti ymmärtävät edes siinä vaiheessa nolostua kiittämättömyydestään.