Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotan esikoistani ja mua NYT jo ahdistaa tulevat täi/kihomato/syyhytartunnat päiväkodista ja koulusta

Vierailija
20.01.2024 |

Olenko ihan mielenvikainen? Ehkä asiaan vaikuttaa sekin että olen apteekissa töissä ja tiedän mitä tahtia täishampoota, Pyrvinia ja Nixia myydään. Ja kuinka paljon niitä lääkkeitä käytetään väärin jolla ei saada epidemiaa loppumaan. Mietin jo että kuinka paljon viivyttelee lapsen viemistä päiväkotiin ja millainen hienostoalue pitää olla, että säästyisi näiltä. Saa kivittää 🙈

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on 6v, 2v, 3v lapset päiväkodissa.

Valitsin ruotsinkielisen varhaiskasvatuksen koska S2 oppilaita nolla.

Loisia nolla.

Myöskään täitä, luteita, kihomatoja tms ei ole ollut.

M41

Tällä löytyi ruotsinkielisen koulun ruuasta nuppineuloja, loisista en tiedä, mutta joku lapsukainen oli keksinyt oikein hauskan jekun. Suomenkielisissä kouluissa ei ole ollut toistuvaa ongelma että ruokaan lisättäisiin jotain vaarallista.

Vierailija
22/27 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ei voi oikein muuta sanoa, kuin että ketä ne ei ahdistaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran taisi olla täitä ja kihomadoista ei oltu varmoja, niin kuuritettiin kaikki varmuuden vuoksi kerran. Siinäpä ne hurjat tartunnat sitten olikin. Syyhy? Never. Enemmän ärsytti kiertävät räkätaudit, kun jengi ei tajunnut pitää lapsiaan kotona kun räkä lentää.

Vierailija
24/27 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta jaei muuten tarttunut mikään paitsi eskarissa täit kun oli yksi perhe joka ei hoitanut niin täitä oli koko koululla, opettajillakin loppujen lopuksi. Kouluterkkari tutki kaikkien päät. Itse ajattelin että ei tartu meille. Lopulta itsellä oli eniten omassa päässä. Miespuoliset ajettiin kaljuksi ja talo siivottiin. Naispuoliset käsiteltiin 2 kertaan täishampoolla ja täikammalla muutaman kerran. Pari viikkoa tytölle käytettiin estosuihketta ja hiukset oli kiinni ja peitetty koulussa. Ikinä ei tarttuneet kihomadot tms vaikka (ruotsinkielisessä) päiväkodissa olivat.

Vierailija
25/27 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata huolestua. Lupaan että tavalliset flunssat ja muut lapsen normaalit taudit tulevat olemaan paljon isompi haitta.

Vierailija
26/27 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut 4 lasta päiväkodissa ja koulussa 39 vuoden aikana eikä mitään noista tartunnoista, ei edes korvatulehduksia. 

Vierailija
27/27 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elä murehdi etukäteen. Tulee jos tulee. Täit lähtee kookosrasvalla ja madot papaijaentsyymillä. Ei tarvitse ostaa apteekin riistotuotteita. 

Meillä lapset on yksityiskoulussa ja oppilaat on aika "kermaa", mutta silti täitä on liikkunut. 

Jos jotain haluat pelätä, niin enterorokkoa. Lapselle se on pikkujuttu, mutta aikuiselle helvetti. Pahempi kuin kymmenen oksennustautia tai koronaa.

Tämäpä! Mulla ei esikoinen tuonut kans mitään muuta, ku sen enteron pirulaisen pari vuotiaana päikystä. Se oli jotain ihan hirveää nimenomaan minulle. Kauhea kuume, kutina ja näpyt! Olin ihan zombin näköinen, kun suunympäryskin oli rupea täynnä. Kuukauden päästä kaikki kynnet puolesta välistä poikki.

Esikoinen nyt ala-asteella ja yhdesti parin vuoden aikana koulussa ilmoitettu täitä olevan liikkeellä. Toinen lapsi vasta vauva ja hän menee päiväkotiin vasta aikaisintaan 3-vuotiaana ja jos ikinä kuulen että enteroa liikkeellä, niin lukittaudutaan kotiin. Yrittäjänä otan lomaa vaikka sen verran. Kunhan ei enää ikinä enteroa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän