Nainen, miten suhtautuisit jos mies, joka torjui sinut ollessasi ylipainoinen, kiinnostuisi sinusta hoikistuttuasi?
Entä miten miehet ilmaisisitte kiinnostuksenne hoikistunutta naista kohtaan kuvaillun kaltaisessa tapauksessa?
Kommentit (166)
En pysty seurustelemaan itseäni lyhyemmän miehen kanssa. Äiti poika fiilis.
Käyttäjä1973 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. Jos mies ihan suoraan sanoisi ollessani ylipainoinen, ettei kiinnosta, niin en minäkään kiinnostuisi. Mutta jos alkaisi huomata hoikistuttuani minut, niin sitten voisin kiinnostua.
Onpa outo mielipide!!!
Fiksu pitää turpansa kii ylipainosta ja käyttää jotain tekosyitä kuten ahdistus ja mt-ongelmat jotka paranevat yllättäen kun nainen hoikistuu.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on tuhti tyttö alkanut unelmoimaan kostosta. Se tunne sopiikin sinulle paremmin kuin rakkaus.
Mikäs tuhti hän enää on jos on kerta hoikistunut?
Vierailija kirjoitti:
Nainen voisi tuntea itsensä aika otetuksi. Siinäpä hyvä motivaattori kaikille pullukoille. Ei kai kukaan halua olla ylipainoinen? Sama ihminenhän siellä sisällä on silti. Eli jos ihminen on kiva, niin normaalipainoisena hän on entistäkin kivempi.
Ei sekään nyt ihan ookoo ole että alkaisi sitten parisuhteeseen kuitenkin jatkuvasti odotellen että laihtuisikohan se nyt.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voisi tuntea itsensä aika otetuksi. Siinäpä hyvä motivaattori kaikille pullukoille. Ei kai kukaan halua olla ylipainoinen? Sama ihminenhän siellä sisällä on silti. Eli jos ihminen on kiva, niin normaalipainoisena hän on entistäkin kivempi.
Niin säkin voit ottaa silikonit rinnaton lauta. Siinä hyvä motivaattori kaikille laudoille. Eli jos ihminen on kiva, niin isorintaisena hän on entistäkin kivempi.
Vierailija kirjoitti:
Heh, naisten mielestä miesten pitäisi kiinnostua alhaisen tason naisista eli rumista sekä lihavista naisista mutta naiset(myös ne rumat ja lihavat) naiset kiinnostuu vain korkeantason miehistä eli pitkistä,komeista,koulutetuista ja rikkaista. Onko tämä reilua? Lihava nainen on ällöttävä ja tosi karsea, sori vaan rehellisestä mielipiteestä.
Hyi senkin pinnallinen sika! Kyllä jokaiselle miehelle pitäisi lihava nainen kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on ihan normaalia ettei lihava itseään huonosti hoitanut lehmä kiinnosta ketään - turha miestä on mielenkiinnon puuttesta syyttää.
Ylipainoisissakin on eroja. On vähemmän ylipainoisia ja sitten suoranaisia laardikasoja.
Mies, miten suhtautuisit jos nainen, joka torjui sinut ollessasi lihakseton, kiinnostuisi sinusta parin vuoden tavoitteellisen salitreenin ja rasvattoman kropan saatuasi?
Ensin meinasin että ei preferenssit haittaa jos mies olisi minusta kiinnostava, mutta sitten tajusin että pakit aina tappavat minun kiinnostukseni. En ole ollut lihava, mutta minulla oli lyhyt tukka. Yritin tyrkyttää itseäni miehelle, joka ei lämmennyt kun ei kuulemma ole koskaan ollut lyhyttukkaisen naisen kanssa. Vuosien päästä kun minulla oli pitkä tukka, hän sitten yritti pokailla minua, mutta minäpä en enää lämmennyt. :D
Olimme jossain kolmissakymmenissä, eli ei edes mikään teinijuttu.
Ihmettelisin. En haluaisi kuulla virinneestä mielenkiinnosta, koska mies on selkeästi kiinnostunut vain ulkonäöstä, ei minusta henkilönä. Suhde tuskin kestäisi, jos lihoisin uudelleen. Harva pystyy säilyttämään laihdutetun painonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti eli ihminen joka kehuu itseään ja mitätöi muita aiheuttaa toisille mielenterveysongelmia.
Älä sitten rupea suhteilemaan tuommoisen kanssa niin ei käy hassusti
On niitä narsisteja täällä palstallakin. Toisten ylipaino ei kuulu sulle ja arvostelet toisia, koska olet itse hemmetin ruma.
Se on kyllä huomattu:) Ei kuulu toisten normaali taikka alipainokaan. Lihavat aina kuvittelevat voivansa haukkua surutta hoikempia kuten yksi pullea tuttu oli mulle: "Kaikki alle 50 kiloiset on sairaita"
Kateus on ikävää
Mulla on muuten c-kuppi. Saana-Mariia Alexandra nimellä löytyy somesta voin ihan avoimesti tänne laittaa niin voit itse sieltä katsoa. Kyllä, naistenvälinen kateus on omalla kohdalla tullut ikävästi monesti vastaan. Onneksi en itse kärsi siitä.
Ylipaino ei vaan ole bueno jos elämänkumppania mietitään. Kuten ei anorektinen laihuus tai yberlihaksikkuus. Kohtuus kaikessa! Muutama kilo sinne tai tänne normaalipainon sisällä suunnilleen ei mitään väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos mies kiinnostuisi naisesta sen jälkeen, kun nainen alkaisi käymään suihkussa ja pyyhkisi pepun tarpeilla käymisen jälkeen?
Kyse on ihan samasta asiasta; nainen laittaa hygienian kuntoon, muuttuu käytännössä eri ihmiseksi ja kohtelu on sen mukaista seksuaalisessa mielessä. Kakalle haisevalle tai lihavalla ihmisellä on elämänhallinta- ja hygieniaongelma ja se ei tarkoita, etteikö mies tunnistaisi tämän naisen ihmisarvoa, mutta ei voi kiinnostua seksuaalisella tasolla. Sana 'hygienia' tulee kreikan sanasta, joka tarkoittaa terveyttä.
Ihan samalla tavalla kuin voi ajatella miehen olevan 'pinnallinen' voi ajatella naisen olevan onnekas, että saa toisen mahdollisuuden huonon ensivaikutelman jälkeen.
Tuossa vaan on se, että hoilkituneen naisen mahdollisuudet muihinkin miehiin ovat parantuneet eikä ehkä siksi enää o
Minä sain edellisessä suhteessa kuulla läskittelyä, vaikka siis olin vähän ylipainoinen alusta asti, muutaman kuukauden päästä vaan mies kunnolla avasi sanaisen arkkunsa. Jäin tuota miettimään, kun ei mieskään millään lailla täydellinen ollut, että jos muuttuisin hänen mieleisekseen, niin miksi minä katselisin häntä?
Miksei hän yrittänyt pyrkiä normaalipainoon sieltä vakavasta alipainosta? Vain minussa oli korjattavaa. Kaljuuntumiselleen ja rypistymiselle hänkään ei tietenkään mitään voinut, mutta olin hyväksynyt asiat kun en itsekään mikään missi ole, ja ikää alkaa olla.
Hän katseli ja katselee niitä nuoria, kauniita ja hoikkia, en ymmärrä miksi joku sellainen ottaisi hänen kaltaisensa.
Voihan hoikalla naisella olla c - kuppi tai d-kuoppi, mutta se on eri asia onko ne aidot alkuperäiset.
Vierailija kirjoitti:
Voihan hoikalla naisella olla c - kuppi tai d-kuoppi, mutta se on eri asia onko ne aidot alkuperäiset.
Leikatuissa on yleensä ne arvet mistä täyte on laitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leikatuissa on yleensä ne arvet mistä täyte on laitettu.
Mulla on ainakin aidot.
Terkuin aiemmin vastaillut. Meidän suvun kaikilla naisilla on suuret ja tietysti suurenee mitä enemmän painoa.
Mies joka ei halua minua pahimmillani, ei ansaitse minua parhaimmillani.
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei halua minua pahimmillani, ei ansaitse minua parhaimmillani.
Vuoristoratahullun puhetta moinen.
En lähtisi, jos on painosta kiinni kiinnostuksen asti. Mitä jos joskus myöhemmin tulisi painoa esim. kilpirauhasongelmien tai kortisonihoitojen tai jonkin onnettomuuden takia? Mies lähtisi lätkimään. En pitäisi turvallisena tai luotettavana ja haluan luotettavan miehen.