Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten suhtautuisit jos mies, joka torjui sinut ollessasi ylipainoinen, kiinnostuisi sinusta hoikistuttuasi?

Vierailija
20.01.2024 |

Entä miten miehet ilmaisisitte kiinnostuksenne hoikistunutta naista kohtaan kuvaillun kaltaisessa tapauksessa?

Kommentit (166)

Vierailija
121/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi kiinnostunut. Mitä jos/kun kroppani muuttuisi taas? Ei tuollaisen miehen voi luottaa pysyvän vierellä.

Moni asia ihmisissä voi muuttua suhteen aikana. Tuskin sinäkään mitään alkkismiestä ottaisit vaikka hän voisikin hyvin raitistua myöhemmin yms.

En ottaisikaan, koska alkoholismi on kokemukseni mukaan tuhoisaa ihmissuhteiden kannalta, toisin kuin painon- yms. vaihtelut.

Ylipaino naisilla tai miehillä ei merkkaa mitään kokonaisuudessa, koska niihin voi vaikuttaa ja paino vaihdella eri elämäntilanteissa, mutta päihde- ja mielenterveyden ongelmat ovat yleensä pysyviä ja lähimmäisille valitettavasti hyvinkin traumatisoivia. 

Päihdeongelmasta taitaa

Kahvitauolla täytyy leuhkia ulkomaanmatkoilla ja kaikki työkaverit ajattelevat, että olet bikineissä järkyttävän ruma. 

Vierailija
122/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti eli ihminen joka kehuu itseään ja mitätöi muita aiheuttaa toisille mielenterveysongelmia. 

Älä sitten rupea suhteilemaan tuommoisen kanssa niin ei käy hassusti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsisti eli ihminen joka kehuu itseään ja mitätöi muita aiheuttaa toisille mielenterveysongelmia. 

On niitä narsisteja täällä palstallakin. Toisten ylipaino ei kuulu sulle ja arvostelet toisia, koska olet itse hemmetin ruma. 

Vierailija
124/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän töissä yksi nainen leuhki ulkomaanmatkalla, 180 cm ruma kirahvi. Olisi kamalaa olla niin pitkä nainen. 

Vierailija
125/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän töissä yksi nainen leuhki ulkomaanmatkalla, 180 cm ruma kirahvi. Olisi kamalaa olla niin pitkä nainen. 

Italiassa kaikki miehet on tuota lyhyempiä. 

Vierailija
126/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit kysynyt mitä siellä ulkomailla ajateltiin pitkästä kirahvista. 

Vierailija
127/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi kiinnostunut. Mitä jos/kun kroppani muuttuisi taas? Ei tuollaisen miehen voi luottaa pysyvän vierellä.

Moni asia ihmisissä voi muuttua suhteen aikana. Tuskin sinäkään mitään alkkismiestä ottaisit vaikka hän voisikin hyvin raitistua myöhemmin yms.

En ottaisikaan, koska alkoholismi on kokemukseni mukaan tuhoisaa ihmissuhteiden kannalta, toisin kuin painon- yms. vaihtelut.

Ylipaino naisilla tai miehillä ei merkkaa mitään kokonaisuudessa, koska niihin voi vaikuttaa ja paino vaihdella eri elämäntilanteissa, mutta päihde- ja mielenterveyden ongelmat ovat yleensä pysyviä ja lähimmäisille valitettavasti hyvinkin traumatisoivia. 

Öö, mitenkäs tuossa oli puututtu kenenkään elämään tai annettu ohjeita? Yleensä vaan se on noin, vaikka kukaan sitä ei tietysti toivoisi noin. Kaikkea hyvää sinulle🙏

Vierailija
128/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä narsisteja täällä palstallakin. Toisten ylipaino ei kuulu sulle ja arvostelet toisia, koska olet itse hemmetin ruma. 

Se on kyllä huomattu:) Ei kuulu toisten normaali taikka alipainokaan. Lihavat aina kuvittelevat voivansa haukkua surutta hoikempia kuten yksi pullea tuttu oli mulle: "Kaikki alle 50 kiloiset on sairaita"

Kateus on ikävää

129/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ap suhtautuisit jos joku kiinnostuisi sinusta sitten kun sinulle tulisi järki päähän? Niinpä. 

Järki minulla kyllä on päässä. Mitä tarkoitat tuolla kommentilla?

Ilmeisesti hän tarkoittaa että miehen käytös on täysin ymmärrettävää...

130/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Sama henkilöhän se on edelleen oli sitten 60kg vai 100kg.

Kyllä, paitsi makuuhuoneessa.

Jep, mutta ei niin kun sä ajattelet. Hoikkana on varaa valita ja jonoksi asti miehiä. Lihavana ei välttämättä, ja on halua tehdä myös pervoja juttuja joihin ei muuten olisikaan halukas.

Ei pidä paikkaansa. Hoikkuus ei takaa että miehiä on jonoksi asti jos on ruma naama

Vierailija
131/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomioisi mitenkään, tällainen ihminen on paljastanut luontonsa ja luonteensa, ja se ei ole mukava, vaan ikävä ja pinnallinen. 

Itselläni tämä kuvio kävi aksellilla rikas/köyhä. Olen köyhistä oloista ja se näkyi opiskeluaikana. Osa muista opiskelijoista jopa nyrpisteli nenäänsä (alempi keskiluokkaiset) tai jättivät kokonaan huomiotta (ylemmästä keskiluokasta, minusta ei ollut mitään hyötyä, päinvastoin ajattelivat että köyhä tulee loisimaan heidän rahoillaan tmv), olin kuin ilmaa heille. No, minun ystävät tulivat harrastuspiireistä, jossa onneksi pystyin luomaan verkoston ei-niin-pinnallisten tyyppien kanssa, kun noissa piireissä merkitsee innostus, älykkyys, kyvykkyys, lahjakkuus enemmän.

Myöhemmin elämässä olen sitten menestynyt hyvin, saanut rahaa ja mainettakin, osittain yhdistelemällä harrastukseni ja opiskeluni. Menestyksen tuoksinassa erinäisissä tilaisuuksissa on sitten poksahtanut vastaan näitä entisiä opiskelija'tovereitani' iloisesti tervehtien ja hyvin 'toverillisesti'. Ei kiitos, ei. Olen vain viileästi tervehtinyt. 

132/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu. Jos mies ihan suoraan sanoisi ollessani ylipainoinen, ettei kiinnosta, niin en minäkään kiinnostuisi. Mutta jos alkaisi huomata hoikistuttuani minut, niin sitten voisin kiinnostua. 

Onpa outo mielipide!!!

Vierailija
133/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä huomattu:) Ei kuulu toisten normaali taikka alipainokaan. Lihavat aina kuvittelevat voivansa haukkua surutta hoikempia kuten yksi pullea tuttu oli mulle: "Kaikki alle 50 kiloiset on sairaita"

Kateus on ikävää

Tuskin kukaan on kateellinen, että olet rinnaton lauta. 

134/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa. Hän ei halunnut tavata uudelleen. Sitten kuitenkin  vuoden kuluttua hän otti yhteyttä uudelleen ja kysyi, että haluaisinko nyt tavata uudelleen, kun hän ei ollut löytänyt ketään parempaa.

Toi on tosi ikävää, että noin käy.

Minun kaveripiirissä yksi mies pyysi naista deiteille. Yhteinen tuttu. Nainen kieltäytyi eikä niin kohteliaasti. Sanoi aika törkeästi, että mies ei sovi hänelle ylipainonsa takia. Olsi voinut ihan vaan kieltäytyä eikä arvostella jne. Mies sitten muutti elintapojaan, mutta ei tämän naisen takia vaan ihan alkoi vaan ajatella omaa hyvinvointia ja piristykin siinä samalla. Alkoi olla vähän lihasta ja kaikki muuttui hänessä, niin tämä sama nainen meni pyytämään nyt miestä deiteille ja sanoi ääneen, että nyt olet minun makuuni. Onneksi se mies sanoi suoraan, e

Todella hölmö aivoton nainen!!!

Vierailija
135/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa voi, mutta kauniit kasvot saadaan jo syntymässä. Voi sen hääkuvan tietysti takaapäinkin ottaa. 

Vierailija
136/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus mietein miksi yhdellä suht komealla miehellä on ruma vaimo, mutta sitten tajusin, että se mies on lyhyt. 

Vierailija
137/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tuhti tyttö alkanut unelmoimaan kostosta. Se tunne sopiikin sinulle paremmin kuin rakkaus.

Vierailija
138/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus mietein miksi yhdellä suht komealla miehellä on ruma vaimo, mutta sitten tajusin, että se mies on lyhyt. 

Meillä on yksi 170 cm lyhyt mies naapurina ja ne osti suuren auton. Mun puoliso sanoi, että katso kuinka pieneltä se mies näyttää auton sisällä. 

Vierailija
139/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kateus on ikävää

Todella monen suomalaisen setämiehen fantasia on täysi pikkutyttö-/pikkupoikavartalo. Siksihän Aasiassakin ravataan. Pedarigeenit. 

Vierailija
140/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, lyhyt mies ei kasva pituuttaa, vaikka kuinka kävisi salilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi