Nainen, miten suhtautuisit jos mies, joka torjui sinut ollessasi ylipainoinen, kiinnostuisi sinusta hoikistuttuasi?
Entä miten miehet ilmaisisitte kiinnostuksenne hoikistunutta naista kohtaan kuvaillun kaltaisessa tapauksessa?
Kommentit (166)
Olen ikuisesti kiitollinen minut lihavana torjuneelle miehelle, sillä hänen tylytyksensä vuoksi laitoin itseni kuntoon ja saan nykyään huomiota (ja ainakin hyvää kohtelua) miltei kaikilta miehiltä. Muiden miesten tavoin hänkin varmasti haluaisi minua jos nähtäisiin.
Enkä ottaisi häntä, vaikka hän olisi maailman viimeinen mies. En antaisi edes koirani kusta hänen päälleen, vaikka hän olisi ilmiliekeissä.
Saattais käydä toisinpäin. Olin lukiossa laiha, 42,5 kiloa. 10 kiloa alipainoinen. Ja kai ihastuksen mielestä lauta.
Hänen tyttöystävä oli valas.
Nyt oon lihavampi ni saattaisi kiinnostua. Mut en kyl sanois kyllä. Jos ei kiinnostanut ennen ni en rupeis. Ja aioin laihtua normaalipainoiseksi. Jos pitäminen on caan kiloista kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Narsisti eli ihminen joka kehuu itseään ja mitätöi muita aiheuttaa toisille mielenterveysongelmia.
Älä sitten rupea suhteilemaan tuommoisen kanssa niin ei käy hassusti
On niitä narsisteja täällä palstallakin. Toisten ylipaino ei kuulu sulle ja arvostelet toisia, koska olet itse hemmetin ruma.
Se on kyllä huomattu:) Ei kuulu toisten normaali taikka alipainokaan. Lihavat aina kuvittelevat voivansa haukkua surutta hoikempia kuten yksi pullea tuttu oli mulle: "Kaikki alle 50 kiloiset on sairaita"
Kateus on ikävää
No nyt on noloa ottaa noin itseensä anonyymipalstan kommentit, että ohjaa kuvia itsestä katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ikuisesti kiitollinen minut lihavana torjuneelle miehelle, sillä hänen tylytyksensä vuoksi laitoin itseni kuntoon ja saan nykyään huomiota (ja ainakin hyvää kohtelua) miltei kaikilta miehiltä. Muiden miesten tavoin hänkin varmasti haluaisi minua jos nähtäisiin.
Enkä ottaisi häntä, vaikka hän olisi maailman viimeinen mies. En antaisi edes koirani kusta hänen päälleen, vaikka hän olisi ilmiliekeissä.
Mikset sitten saman tien tylytä kaikkia miehiä kun ne on kuitenkin pelkän ulkonäkösi perässä? Kiitollinen miehelle mutta silti vihaat? Ei oikein logiikkaa tässä viestissä.
Olisin iloinen että laihduttamisellani oli haluttu vaikutus!
En todellakaan lämpenisi.