Nainen, miten suhtautuisit jos mies, joka torjui sinut ollessasi ylipainoinen, kiinnostuisi sinusta hoikistuttuasi?
Entä miten miehet ilmaisisitte kiinnostuksenne hoikistunutta naista kohtaan kuvaillun kaltaisessa tapauksessa?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäväkseni joutunut antamaan pakit kun ei naisen runsas ylipaino herättänyt kiinnostusta, vaikka vanhoissa kuvissa olikin hoikempana oikein hyvän näköinen. Olen myös luottavaisin mielin ettei nainen tuosta tule enää hoikistumaan koska en ole sellaista tapahtumaa vielä nähnyt. Kyllä se ylipaino tuppaa tietyssä iässä tulemaan pysyvästi.
En minäkään alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka on mua lyhyempi.
No niin, eli ollaan tasoissa pinnallisuuksinemme?
No ette ole. Lihava voi laihtua, mutta aikuinen mies ei pituutta kasva.
Mikään ei ole niin ylimielinen eläjä kuin hoikaksi laihduttanut läski. Kun saa kiinnostusta niin nousee päähän.
Riippuu. Jos mies ihan suoraan sanoisi ollessani ylipainoinen, ettei kiinnosta, niin en minäkään kiinnostuisi. Mutta jos alkaisi huomata hoikistuttuani minut, niin sitten voisin kiinnostua.
Vierailija kirjoitti:
Järkimies tuollainen.
Ai siksi että ei kiinnostunut läskistä naisesta? Vai siksi kun osoitti kiinnostuksensa naista kohtaan naisen laihduttua? Vai sekä että?
Miehillähän se menee niin että se rakkautta vannonut, miehensä persoonallisuuteen ihastunut nainen pamauttaa jalkansa kinni het jos mies lihoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tarkoittanut että ko. mies suoraan sanoo, että nyt on kiinnostunut kun olen laihtunut. Enhän minä tosiaan sellaista moukkaa huolisi :D
Ap
No eikö se nyt ole kuitenkin sanomattakin aika ilmeistä jos mies antanut pakit tai toisetkin aiemmin naisen ollessa pullea, mutta ykskaks kiinnostuu kun nainen on laihtunut.
Joo, syy on varmaan tuo, mutta siis se että mies SANOO sen naiselle että nyt alan kiinnostua kun olet laihtunut. Kuten joku tuolla jo sanoikin, niin aika huonot sosiaaliset taidot olisi sellaisella miehellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkimies tuollainen.
Ai siksi että ei kiinnostunut läskistä naisesta? Vai siksi kun osoitti kiinnostuksensa naista kohtaan naisen laihduttua? Vai sekä että?
Ei persoonallisuus muutu kilojen myötä. Tästä voi päätellä.
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin ymmärtäisin asian täysin, ulkonäkö nyt vain on asia, joka vaikuttaa parinvalintaan.
Toinen asia sitten on se, että en usko, että itse kiinnostuisin uudelleen miehestä, jolle aiemmin en kelvannut.
Kolmanneksi, nauttisin varmaan salaa siitä, että saisin antaa pakit miehelle, joka aiemmin antoi ne mulle.
Rehellinen vastaus!
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin ylimielinen eläjä kuin hoikaksi laihduttanut läski. Kun saa kiinnostusta niin nousee päähän.
Ai? Mä olin joskus lihava ja nykyään en ja koen lähinnä empatiaa muita lihavia kohtaan. Ja tiedän mitä helvettiä se on vihata itseään ja sada muilta paskaa niskaan koko ajan. Kaikissa muissa tapauksissa annetaan tukea, mutta ei ylipainon kanssa.
Samalla tavalla kun kaikkiin, joiden mieli muuttuu, kun jokin minussa muuttuu tai saavat tietää minusta jotain, jota eivät aiemmin tienneet, eli ei voisi vähempää kiinnostaa.
En olisi kiinnostunut. Mitä jos/kun kroppani muuttuisi taas? Ei tuollaisen miehen voi luottaa pysyvän vierellä.
Ymmärtäisin kyllä miestä, mutta en ottaisi häntä, jos hän haluaisi minut vain hoikkana.
Uskotteko muuten siihen, että lihavasta hoikaksi laihtunut nainen voisi oikeasti laihtua ja pysyä niin superhoikkana kuin Frendien Monica?
Siis kyse tilanteesta, jossa tutustuminen alussa.
Ylipaino ei ole kovin viehättävää. Se voi olla kynnyskysymys joillekin. Saattaisin ymmärtää miestä. Mutta toisaalta hän olisi jo torjunut minut. Se vaikuttaa mieleen siten, että omakin kiinnostus lopahtaa, eikä syty uudelleen.
Mitä jos mies kiinnostuisi naisesta sen jälkeen, kun nainen alkaisi käymään suihkussa ja pyyhkisi pepun tarpeilla käymisen jälkeen?
Kyse on ihan samasta asiasta; nainen laittaa hygienian kuntoon, muuttuu käytännössä eri ihmiseksi ja kohtelu on sen mukaista seksuaalisessa mielessä. Kakalle haisevalle tai lihavalla ihmisellä on elämänhallinta- ja hygieniaongelma ja se ei tarkoita, etteikö mies tunnistaisi tämän naisen ihmisarvoa, mutta ei voi kiinnostua seksuaalisella tasolla. Sana 'hygienia' tulee kreikan sanasta, joka tarkoittaa terveyttä.
Ihan samalla tavalla kuin voi ajatella miehen olevan 'pinnallinen' voi ajatella naisen olevan onnekas, että saa toisen mahdollisuuden huonon ensivaikutelman jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kerran kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa. Hän ei halunnut tavata uudelleen. Sitten kuitenkin vuoden kuluttua hän otti yhteyttä uudelleen ja kysyi, että haluaisinko nyt tavata uudelleen, kun hän ei ollut löytänyt ketään parempaa.
Toi on tosi ikävää, että noin käy.
Minun kaveripiirissä yksi mies pyysi naista deiteille. Yhteinen tuttu. Nainen kieltäytyi eikä niin kohteliaasti. Sanoi aika törkeästi, että mies ei sovi hänelle ylipainonsa takia. Olsi voinut ihan vaan kieltäytyä eikä arvostella jne. Mies sitten muutti elintapojaan, mutta ei tämän naisen takia vaan ihan alkoi vaan ajatella omaa hyvinvointia ja piristykin siinä samalla. Alkoi olla vähän lihasta ja kaikki muuttui hänessä, niin tämä sama nainen meni pyytämään nyt miestä deiteille ja sanoi ääneen, että nyt olet minun makuuni. Onneksi se mies sanoi suoraan, että taidat luulla itsestäsi vähän liikoja, ei millään pahalla.
Sama henkilöhän se on edelleen oli sitten 60kg vai 100kg.
Vierailija kirjoitti:
Siis kyse tilanteesta, jossa tutustuminen alussa.
Ylipaino ei ole kovin viehättävää. Se voi olla kynnyskysymys joillekin. Saattaisin ymmärtää miestä. Mutta toisaalta hän olisi jo torjunut minut. Se vaikuttaa mieleen siten, että omakin kiinnostus lopahtaa, eikä syty uudelleen.
Sinun mielestäsi ylipaino ei ole viehättävää. Olethan tietoinen siitä, että on satoja nettisivuja jotka tarkoitettu lihavia naisia tai miehiä hakeville. Se että sä et tykkää ei meinaa että kukaan ei tykkää.
Vierailija kirjoitti:
No ensinnäkin ymmärtäisin asian täysin, ulkonäkö nyt vain on asia, joka vaikuttaa parinvalintaan.
Toinen asia sitten on se, että en usko, että itse kiinnostuisin uudelleen miehestä, jolle aiemmin en kelvannut.
Kolmanneksi, nauttisin varmaan salaa siitä, että saisin antaa pakit miehelle, joka aiemmin antoi ne mulle.
Tästäkin syystä ei miehen koskaan kannata puuhata naisen kanssa yhtä kertaa enempää, koska jatkossa naisen puolelta kaikki on pelkkää kostamista.
Just näin.