Nainen, miten suhtautuisit jos mies, joka torjui sinut ollessasi ylipainoinen, kiinnostuisi sinusta hoikistuttuasi?
Entä miten miehet ilmaisisitte kiinnostuksenne hoikistunutta naista kohtaan kuvaillun kaltaisessa tapauksessa?
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Ylipainoisena et ilmeisesti ollut seksuaalisesti haluttava, hoikistuneena olet.
Naisena ymmärrän täysin. Ei minuakaan lihava mies kiinnosta seksuaalisesti.
En usko, että monellakaan on vaikeuksia ymmärtää tätä, mutta ei kukaan nainen silti ole koko ikäänsä saatavilla jollekin tietylle miehelle niin, että odottaa vain, kunnes miehen mieli muuttuu. Tuossa vaiheessa nainen on jo mennyt eteenpäin eikä ole enää kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, mikä tässä on ongelma. Ylipainoisena et ilmeisesti ollut seksuaalisesti haluttava, hoikistuneena olet.
En usko, että monellakaan on vaikeuksia ymmärtää tätä, mutta ei kukaan nainen silti ole koko ikäänsä saatavilla jollekin tietylle miehelle niin, että odottaa vain, kunnes miehen mieli muuttuu. Tuossa vaiheessa nainen on jo mennyt eteenpäin eikä ole enää kiinnostunut.
Oon vähän erimieltä tästä. Kyllä tukevilla ja lihavilla naisilla varsinkin on menoa. Ja iltasanomathan just kertoi et naiset kaipaa tulevaa daddy-tyyppiä, eikä mitään ken-nukkea.
No, en tietenkään alkaisi seurustelemaan sun kanssa.
Olen ikäväkseni joutunut antamaan pakit kun ei naisen runsas ylipaino herättänyt kiinnostusta, vaikka vanhoissa kuvissa olikin hoikempana oikein hyvän näköinen. Olen myös luottavaisin mielin ettei nainen tuosta tule enää hoikistumaan koska en ole sellaista tapahtumaa vielä nähnyt. Kyllä se ylipaino tuppaa tietyssä iässä tulemaan pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
No sitten meni vaan kiinnostukset ristiin. Sen torjunnan jälkeen olisin tietenkin työstänyt asian mielessäni ja päässyt yli ja eteenpäin kyseisestä ihmisestä. Minulla ei koskaan ole syttynyt uudestaan kiinnostus joihin aikaisempiin ihastuksiin. Ja jos kyse ei edes ollut ihastuksesta, vaan jostain Tinder-aloitteesta tms, jolloin itsellänikään ei olisi ollut tunteita pelissä, niin tuskin silloin olisin enää ede steoriassa kiinnostunut. Se mies oliso minulle ns. vanha juttu. Laihtumiseen menee niin pitkä aika, että en kyllä enää siinä vaiheessa olisi kiinnostunut hänestä. Mutta enpä minä sen kummemmin suhtautuisi, jotenkin kohteliaasti varmaan antaisin pakit ja toteaisin, että no harmi kun ei hän ollut kiinnostunut silloin, kun itsekin olisin ollut. Minullahan voi tuossa vaiheessa olla jo joku toinen ihminen kiikarissa.
Oliko tässä esimerkissä ideana, että mies itse ilmaisisi, että on kiinnostunut nyt hoikemmasta versiosta? Tällainen kuulostaa
Ei, en tarkoittanut että ko. mies suoraan sanoo, että nyt on kiinnostunut kun olen laihtunut. Enhän minä tosiaan sellaista moukkaa huolisi :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ikäväkseni joutunut antamaan pakit kun ei naisen runsas ylipaino herättänyt kiinnostusta, vaikka vanhoissa kuvissa olikin hoikempana oikein hyvän näköinen. Olen myös luottavaisin mielin ettei nainen tuosta tule enää hoikistumaan koska en ole sellaista tapahtumaa vielä nähnyt. Kyllä se ylipaino tuppaa tietyssä iässä tulemaan pysyvästi.
En minäkään alkaisi seurustelemaan miehen kanssa, joka on mua lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
Ja höpö höpö. Nyt on kun ne laihdutuslääkkeetkin ni iän ei merkitystä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tätä "ei kukaan nainen". Kyllä niitä kuule on kaikenlaisia hulluja kummassakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, eli ollaan tasoissa pinnallisuuksinemme?
Vierailija kirjoitti:
Ei, en tarkoittanut että ko. mies suoraan sanoo, että nyt on kiinnostunut kun olen laihtunut. Enhän minä tosiaan sellaista moukkaa huolisi :D
Ap
No eikö se nyt ole kuitenkin sanomattakin aika ilmeistä jos mies antanut pakit tai toisetkin aiemmin naisen ollessa pullea, mutta ykskaks kiinnostuu kun nainen on laihtunut.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole pysyvää. Mä laihdutin.
No pitäisin pinnallisena, varsinkin jos olisi joku tuttu.
No koska nyt kuitenkin olisi siinä tapauksessa siis jo osoittanut ja paljastanut sen todellisen luonteensa ja suhtautumisensa minuun, niin mikään ei ,kyllä enää hänen osaltaan auttaisi vaan vaihtoon menisi
Siis ihan armotta ja enää yhtään mitään häntä kuuntelematta.
Se olisi vain:'Goodbye !'
Vierailija kirjoitti:
Ne lääkkeet on turhia. Voi laihtua muutenkin.
54v.
En olisi kiinnostunut hänestä. Se, etten kelvannut hänelle ylipainoisena, kertoo, että hän on pinnallinen ja jättäisi minut, jos lihoisin uudestaan.
No ensinnäkin ymmärtäisin asian täysin, ulkonäkö nyt vain on asia, joka vaikuttaa parinvalintaan.
Toinen asia sitten on se, että en usko, että itse kiinnostuisin uudelleen miehestä, jolle aiemmin en kelvannut.
Kolmanneksi, nauttisin varmaan salaa siitä, että saisin antaa pakit miehelle, joka aiemmin antoi ne mulle.
Vierailija kirjoitti:
Näin minäkin ajattelisin. En itsekään ole kiinnostunut seksuaalisesti ylipainoisista, mutta jos persoonaltaan viehättävä lihava ihminen laihtuisi normaalipainoon, voi olla että kiinnostus heräisi. En tietenkään odottaisi että se välttämättä saisi enää vastakaikua mutta miksipä ei kokeilisi?
M34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne lääkkeet on turhia. Voi laihtua muutenkin.
54v.
On sulla aika pienet piirit elämässä. Kaikki ei vaan voi. Ei niitä lihavuus leikkauksiakaan huvin vuoksi tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ääriaktivistien sukupuolipisteitäkö täällä taas jaetaan kun miehen pinnallisuutta alapeukutetaan ja naisen yläpeukutetaan.
Mistäs syystä nainen teki samoin minulle? Munako pitäisi saada?