Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten suhtautuisit jos mies, joka torjui sinut ollessasi ylipainoinen, kiinnostuisi sinusta hoikistuttuasi?

Vierailija
20.01.2024 |

Entä miten miehet ilmaisisitte kiinnostuksenne hoikistunutta naista kohtaan kuvaillun kaltaisessa tapauksessa?

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Sama henkilöhän se on edelleen oli sitten 60kg vai 100kg.

Kyllä, paitsi makuuhuoneessa.

Vierailija
62/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä olisi tuosta miehestä kiinnostunut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex haukkui mua lihavaksi ja jätti. Nähtiin 1.5 v päästä ja olin laihtunut entisenlaisekseni. Mies halusi heti jatkaa uudelleen suhdetta. Se oli täysi virhe, sillä ei ongelmat johtuneet painostani vaan miehen ilkeydestä. Hän löysi aina uuden asian, millä lyödä minua maahan. Tajusin, että oikein nautti toisen nöyryyttämisestä ja arvostelusta. 2 vuotta kestin ja heitin pihalle.

Vierailija
64/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Jep, mutta ei niin kun sä ajattelet. Hoikkana on varaa valita ja jonoksi asti miehiä. Lihavana ei välttämättä, ja on halua tehdä myös pervoja juttuja joihin ei muuten olisikaan halukas.

Vierailija
65/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En olisi kiinnostunut. Mitä jos/kun kroppani muuttuisi taas? Ei tuollaisen miehen voi luottaa pysyvän vierellä.

Moni asia ihmisissä voi muuttua suhteen aikana. Tuskin sinäkään mitään alkkismiestä ottaisit vaikka hän voisikin hyvin raitistua myöhemmin yms.

Vierailija
66/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin varmaan jo hyväksynyt asian ja siirtynyt eteenpäin, eli oma vuoro torua.. Tuskin olisin enää siis kiinnostunut ja vaikka olisin, tuskin huolisin.

Vierailija
67/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, en tarkoittanut että ko. mies suoraan sanoo, että nyt on kiinnostunut kun olen laihtunut. Enhän minä tosiaan sellaista moukkaa huolisi :D

Ap

No eikö se nyt ole kuitenkin sanomattakin aika ilmeistä jos mies antanut pakit tai toisetkin aiemmin naisen ollessa pullea, mutta ykskaks kiinnostuu kun nainen on laihtunut.

Joo, syy on varmaan tuo, mutta siis se että mies SANOO sen naiselle että nyt alan kiinnostua kun olet laihtunut. Kuten joku tuolla jo sanoikin, niin aika huonot sosiaaliset taidot olisi sellaisella miehellä. 

Ap

Vaikea kyllä kuvitella miten kukaan voisi olla niin pölö että menee möläyttelemään tuollaisia. Noh, pojot rehellisyydestä sitten ainakin.

68/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vilkaisisi tuollaiseen pinnalliseen tyyppiin  ikinä! Naurettavaa käytöstä mieheltä jos näin toimisi...

Vierailija
69/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos mies kiinnostuisi naisesta sen jälkeen, kun nainen alkaisi käymään suihkussa ja pyyhkisi pepun tarpeilla käymisen jälkeen?

Kyse on ihan samasta asiasta; nainen laittaa hygienian kuntoon, muuttuu käytännössä eri ihmiseksi ja kohtelu on sen mukaista seksuaalisessa mielessä. Kakalle haisevalle tai lihavalla ihmisellä on elämänhallinta- ja hygieniaongelma ja se ei tarkoita, etteikö mies tunnistaisi tämän naisen ihmisarvoa, mutta ei voi kiinnostua seksuaalisella tasolla. Sana 'hygienia' tulee kreikan sanasta, joka tarkoittaa terveyttä. 

Ihan samalla tavalla kuin voi ajatella miehen olevan 'pinnallinen' voi ajatella naisen olevan onnekas, että saa toisen mahdollisuuden huonon ensivaikutelman jälkeen. 

Tuossa vaan on se, että hoilkituneen naisen mahdollisuudet muihinkin miehiin ovat parantuneet eikä ehkä siksi enää ookaan niin kiinnostunut miehestä joka aiemmin tuntui tavoittelemisen arvoiselta. 

Vierailija
70/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olisi kiinnostunut. Mitä jos/kun kroppani muuttuisi taas? Ei tuollaisen miehen voi luottaa pysyvän vierellä.

Moni asia ihmisissä voi muuttua suhteen aikana. Tuskin sinäkään mitään alkkismiestä ottaisit vaikka hän voisikin hyvin raitistua myöhemmin yms.

Kyllä mä ottaisin miehen sellaisena kun se on. Jos toimii kemiat, ja ei ole väkivaltainen tai katoile niin miksi ei. Aina siihen apua saa.

Vierailija
71/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miettiny ylen uutistenlukija petteri löppöstä, joka on julkisesti kertonu laihduttaneensa ja olleensa lihavuusleikjauksessa. Ihan eri miehen näköne nyt. Ennen ei varmaan naisia ollu, mut nyt varmaan fkaxi käy. Olis kiva tietää tilanne ja kuvaus ja ajatukset siitä kun mies laihtuu.

Vierailija
72/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvasolujen määrä muodostuu jo alle 20-vuotiaana. Jos on hoikka siihen asti niin laihduttaminen on helpompaa aikuisena.

Vierailija
73/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on sekopäistä sakkia kun ymmärretään ulkonäön vaikutus parinvalinnassa (yläpeukku) mutta silti alapeukutetaan sellaista joka sanoo sen vaikuttavan omassa valinnassaan.

Vierailija
74/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvasolujen määrä muodostuu jo alle 20-vuotiaana. Jos on hoikka siihen asti niin laihduttaminen on helpompaa aikuisena.

Kun ihminen lihoaa tuo iän jälkeen niin rasvasolujen määrä ei silti lisäänny, ne kasvavat vain kokoa. 

Vierailija
75/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettiny ylen uutistenlukija petteri löppöstä, joka on julkisesti kertonu laihduttaneensa ja olleensa lihavuusleikjauksessa. Ihan eri miehen näköne nyt. Ennen ei varmaan naisia ollu, mut nyt varmaan fkaxi käy. Olis kiva tietää tilanne ja kuvaus ja ajatukset siitä kun mies laihtuu.

Mut naisethan ei ollu pinnallisia........

Vierailija
76/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensinnäkin ymmärtäisin asian täysin, ulkonäkö nyt vain on asia, joka vaikuttaa parinvalintaan.

Toinen asia sitten on se, että en usko, että itse kiinnostuisin uudelleen miehestä, jolle aiemmin en kelvannut.

Kolmanneksi, nauttisin varmaan salaa siitä, että saisin antaa pakit miehelle, joka aiemmin antoi ne mulle. 

Tästäkin syystä ei miehen koskaan kannata puuhata naisen kanssa yhtä kertaa enempää, koska jatkossa naisen puolelta kaikki on pelkkää kostamista.

Väärin. Kohta 2 on se, mikä kertoo, miten nainen asian kokee. 3 on vaan pientä lisäbonusta, ei se tärkein asia. 

Vierailija
77/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäisin kyllä miestä, mutta en ottaisi häntä, jos hän haluaisi minut vain hoikkana.

Uskotteko muuten siihen, että lihavasta hoikaksi laihtunut nainen voisi oikeasti laihtua ja pysyä niin superhoikkana kuin Frendien Monica?

Ei kait hän oikeasti ole ollut lihava? Eikö hänet maskeerattu roolia varten, siis laitettiin läskipukuun? 

Vierailija
78/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Jep, mutta ei niin kun sä ajattelet. Hoikkana on varaa valita ja jonoksi asti miehiä. Lihavana ei välttämättä, ja on halua tehdä myös pervoja juttuja joihin ei muuten olisikaan halukas.

Osa hoikista ei ole vielä 30-vuotiaana saanut lapsia eikä ollut naimisissa. 

Vierailija
79/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on sekopäistä sakkia kun ymmärretään ulkonäön vaikutus parinvalinnassa (yläpeukku) mutta silti alapeukutetaan sellaista joka sanoo sen vaikuttavan omassa valinnassaan.

Ei hitto. 😄

Vierailija
80/166 |
20.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt vaan hyvä ihminen alenna itseäsi menemällä kysymään tuollaista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi