Tuttu kätilö sanoi että yhä useammin synnyttämään tulee henkilöitä jotka ei ole koskaan
pitäneet vauvaa sylissä, saati että olisivat vaihtaneet vaippaa.
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vauvoja yäk!
N20
No näinpä. Vauvat ovat kuvottavia.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap iltalehdellä töissä vai miksi paskantyperä clickbait otsikko?
Eikä sinulla mitään tuttua kätilöä ole. Olet yksinäinen ja harhoissasi. Säälin sinua.
Täällä on nykyään aika matala raja siinä mitä otsikkoon voi laittaa. Siksi katkesi tuolla tavalla iltapäivälehtien tyyliin. Sori.
Mutta kyllä mulla on kätilöitä itse asiassa useampikin tuttavapiirissä. Ihan on sosiaalinen elämä tässä, äläpä huolehdi turhaan.
Ap
Kertoiko nämä kätilöt, miksi ensisynnyttävien äidille olisi tärkeää pidellä muita vauvoja ja vaihtaa vaippoja, ennen oman lapsen syntymää? Ei luulisi olevan vauvan sylissä pitäminen mitään raketti tiedettä? Ja miksi se on tärkeää naisille, mutta ei lapsen isälle?
Ja toisekseen, olen noita vaippojen vaihdellut yli 50v, joskus useammin, joskus harvemmin ja kyllä vain niissäkin tavat ja vaipat muuttuvat ja jos minut nyt laitettaisiin vaihtamaan vaipat, tuskin onnistuisin, ilman opettelua, mutta en usko sen olevan mitään rakettitiedettä, etteikö siitä selviäisi kuka tahansa.
Ja tätä samaa mantraa on veisattu sukupolvelta toiselle, naiset sitä, naiset tätä ja tämä on sitä ikuista naisten syyllistämistä ja kummasti ne lapsen isät laitetaan syrjään, eikä sanallakaan heitä arvostella. Miksi? Eikö myös isät pidä vastasyntyneitä sylissä?
Ja mikä on aloituksen pointti.
Jaa, enpä ollut minäkään kun esikoisen sain.
missä niitä vauvoja niin saa pidellä ja vaippoja vaihdella?
ikää jo + 40v
So? Jos ei ole lähipiirissä vauvoja? Miksi kukaan vieraita vauvoja sylittelisi?